Zlecenie 8412896 - Internacjonalizacja w działalności firmy ATLANT Michał...

   
Zamówienie 8412896 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-09-22
przedmiot zlecenia
Internacjonalizacja w działalności firmy ATLANT Michał Mioduszewski

Część A 1. Opracowanie planu kampanii promocyjnej na rynek
Niemiec i Austrii Szczegółowy opis: Zakres kampanii promocyjnej na każdym z tych rynków będzie obejmować : a) Identyfikację: Polegająca na określeniu potencjalnych nabywców produktów Zamawiającego. Od właściwe-go określenia i zdefiniowana kluczowych odbiorców zależy w znacznym stopniu powodzenie całej strategii, ponieważ każdy segment ma swoje charakterystyczne cechy i oczekiwania na podstawie których buduje się kampanię promocyjną. W tym celu kluczowe będą informacje pozyskane w wyniku przeprowadzonych badań konsumenckich. b) Wyznaczenie celów promocji: Cele informacyjne skoncentrują się na powiadomieniu jak największej grupy odbiorców z docelowego segmentu rynku, o tym, że pojawi się nowy produkt, o poszukiwanych przez nich walorach i wartościach. Cele sprzedażowe natomiast skoncentrują się na osiągnięciu jak najwyższego pułapu sprzedaży wytypowanych produktów. c) Kształtowanie budżetu promocji: Przedsiębiorstwo oszacowało kwotę środków, którą chce przeznaczyć na promocję, dlatego niezwykle istotne jest jak najefektywniejsze ich wykorzystanie. Od wybranych kanałów pro-mocji zależy zarówno długość jej trwania, jak i poziom profesjonalizmu oraz skuteczności. Budżet przewidziany na kampanię promocyjną powinien uwzględniać takie zmienne jak: wielkość i rozległość rynków docelowych, zamierzone cele promocji, specyfikę promowanego produktu, sytuację na rynku pod względem konkurentów. d) Wybór kanałów promocyjnych: Za pomocą różnych technik można dotrzeć do różnych grup odbiorców w różnych regionach. Dlatego tak istotne jest przemyślane wybranie kanałów promocji najefektywniejszych dla Wnioskodawcy. e) Zaprojektowanie materiałów reklamowych w postaci: - długopis ze znakowaniem grawer obustronny: • przyciskany z aluminiowym wykończeniem • z touch penem • rodzaj druku: grawer obustronny • kolor produktu: czerwony • kolor tuszu: niebieski • materiał: aluminium • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia • umieszczenie loga firmy • nadruk 1 kolor laser - pendrive: • typ – USB • pojemność 16 BG • nadruk 1 kolor laser • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia • umieszczenie loga firmy - kubek reklamowy: • szkło grubościenne • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia • umieszczenie loga firmy • ze znakowaniem – kalka, 4 kolory • pojemność 250 ml - kalendarz: • trójdzielny, • na rok 2022, • format: 320mmx860mm • główka kaszerowana, 4 kolory • podkład 4 kolory • ilość kart: 3x12 • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia • umieszczenie loga firmy • w niemieckiej wersji językowej - ulotki reklamowe: • format: A4 4+4 • papier: kreda, mat , 170 g • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia • treść do uzgodnienia z Zamawiającym • umieszczenie loga firmy • wersja językowa polsko-niemiecka - wizytówki: • format: 90x50mm – standard (zgodna z normą Unii Europejskiej) • ilość stron: 2 ( dwustronna) • druk: folia soft touch + lakier 3D jednostronny • kolorystyka: CMYK (4+4) • umieszczenie logotypów Polska Wschodnia • umieszczenie loga firmy • w wersji niemieckiej • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia • treść do uzgodnienia z Zamawiającym - torba bawełniana: • 40-50 cm • umieszczenie loga firmy • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia • w 1 kolorze • sitodruk - parasol: • kolor czarny • rączka drewniana • umieszczenie loga firmy na materiale – 1 kolor (sitodruk) • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia - plecak sportowy: • wodoodporny • 23 litry • kolor czarny • umieszczenie loga firmy – 1 kolor (sitodruk) • umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia f) Tłumaczenia związane z przygotowaniem kampanii promocyjnej Do oferty proszę załączyć przykładowy plan kampanii promocyjnej. Wynikiem będzie: Opracowanie dot. zaplanowanej kampanii promocyjnej (w formie pisemnej) na każdym z rynków. 2. Zaprojektowanie materiałów promocyjnych w postaci odzieży reklamo-wej(damskiej/męskiej) do promocji na rynkach docelowych niemieckim i austriackim Komplet odzieży będzie obejmował: a) koszulka polo męska:  z krótkim rękawem,  z kołnierzykiem  kolory: o jasny błękit (z czerwonym logiem haftowanym) o czarne (z czerwonym logiem haftowanym)  haft z logiem firmy: 1x na wysokości klatki piersiowej  umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia a) koszulka polo damska  z krótkim rękawem,  z kołnierzykiem  kolory: o jasny błękit (z czerwonym logiem haftowanym) o czarne (z czerwonym logiem haftowanym)  haft z logiem firmy: 1x na wysokości klatki piersiowej  umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia c) koszula męska z długim rękawem  z kołnierzykiem  kolory: o jasny błękit (z czerwonym logiem haftowanym) o białe (z czerwonym logiem haftowanym)  haft z logiem firmy: z lewej strony na piersi.  umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia d) koszule damskie z długim rękawem  z kołnierzykiem  z profilowanymi szwami bocznymi.  kolory: o jasny błękit (z czerwonym logiem haftowanym) o białe (z czerwonym logiem haftowanym)  haft z logiem firmy: z lewej strony na piersi.  umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia e bezrękawnik męski:  trzy kieszenie ( 2 na bokach, 1 boczna na piersi)  materiał: softshel, wodoodporny  ocieplane od wewnątrz  zamek na całej długości  kolor: czarny (z czerwonym haftem)  haft z logiem firmy: z lewej strony na piersi.  umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia f bezrękawnik damski:  trzy kieszenie ( 2 na bokach, 1 boczna na piersi)  materiał: softshel, wodoodporny  ocieplane od wewnątrz  taliowany krój  zamek na całej długości  kolor: grafitowy (z czerwonym haftem)  haft z logiem firmy: na plechach i z lewej strony na piersi.  umieszczenie logotypów programu Polska Wschodnia Projekt powinien uwzględniać elementy promocyjne przedsiębiorstwa np. Logo/hasło re-klamowe/ w językach obowiązujących w krajach docelowych oraz logotypy unijne (Pro-gram Operacyjny Polska Wschodnia). Powinien zawierać elementy spójne z kolorystyką firmy ATLANT. Do oferty proszę załączyć przykładową wizualizację zaprojektowanej odzież promocyjnej. 3. Usługa polegająca na zaprojektowaniu katalogów wraz cennikiem i opisem gwarancji produktów – przeznaczone na rynki docelowe Usługa będzie obejmować : a) Zaprojektowanie katalogów, w których zaprezentowane zostaną produkty wraz z cennikami przeznaczone do internacjonalizacji w języku niemieckim. Szczegółowy opis:  wykonanie kompletnego projektu graficznego katalogu produktów łącznie z projektem okładki,  wykonanie wysokiej jakości zdjęć wybranych grup produktów w zaaranżowanych pomieszczeniach lub wnętrzach łącznie z obróbką graficzną,  złożenie przygotowanych materiałów graficznych w kompletny katalog z przejrzystym układem stron w sposób jak najlepiej prezentujący produkty oferowane przez Zamawiającego  na początku lub na końcu katalogu tekst przewodni opisujący firmę, jej historię i produkty napisany zachowując najwyższe standardy edytorskie,  dane teleadresowe Zamawiającego z logo  opracowanie opisów produktów przeznaczonych do internacjonalizacji, między innymi: katalog dostępnych produktów, specyfikacje, instrukcje obsługi,  katalogi będą zawierały prezentację produktów opatrzonych stosownymi opisami, zachowując najwyższe standardy edytorskie  zaprojektowanie rozmieszczenia zdjęć lub ilustracji 3D, przesłane do akceptacji  Format: A4 (około 4-6 stron)  przygotowanie katalogu w formacie pdf na nośniki: USB, CD oraz w przygotowaniu do druku  korekta tekstów, błędów ortograficznych, składni, itp.  wszelkie prace będą wykonywane w ciągłym kontakcie i konsultacji z Zamawiającym  dodatkowe wymagania: po zakończeniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wykonane na rzecz katalogu materiały graficzne wraz z autorskimi prawami intelektualnymi i majątkowymi do bezterminowego wykorzystywania przez Zamawiającego (projekt katalogu, plik złożonego katalogu w formacie pdf w wysokiej jakości i w średniej jakości, plik złożonego katalogu w formacie do edycji, zdjęcia jako oddzielne pliki w formacie jpg w wysokiej jakości, rendery 3D jako oddzielne pliki w formacje jpg),  logotypy unijne (Program Operacyjny Polska Wschodnia). b) Opracowanie cenników wraz z opisem gwarancji produktów przeznaczonych do interna-cjonalizacji w języku niemieckim  opracowanie graficzne cenników (ok.50 stron) w formacie A4 w języku niemieckim  opisu warunków gwarancji wraz z kartą gwarancji w formacie A4 ( około 3-6 stron) w języku niemieckim Do oferty proszę załączyć przykładową wizualizację 1 strony dowolnego katalogu produktów. 4. Wytworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych oraz filmu promocyjnego a) Wytworzenie zaprojektowanych wcześniej materiałów promocyjnych w postaci odzieży reklamowej: – koszulki polo reklamowe męskie po 45 szt. na każdy rynek w sumie 90 szt. – koszulki polo reklamowe damskie po 25 szt. na każdy rynek w sumie 50 szt. – koszule męskie z długim rękawem po 45 szt. na każdy rynek w sumie 90 szt. – koszule damskie z długim rękawem po 25 szt. na każdy rynek w sumie 50 szt. – bezrękawniki męskie po 45 szt. na każdy rynek w sumie 90 szt. – bezrękawniki damskie po 25 szt. na każdy rynek w sumie 50 szt b) Wytworzenie gadżetów promocyjnych: - długopis ze znakowaniem grawer obustronny – 600 szt. - pendrive – 60 szt.: - kubek reklamowy 300 szt.: - kalendarz – 200szt.: - ulotki reklamowe 600 szt.: - wizytówki 600 szt.: - torba bawełniana 300 szt.: - parasol 80 szt.: - plecak sportowy 50 szt.: c) Produkcja filmu promocyjnego o oferowanych produktach, marce oraz firmie.  Zamówienie obejmuje:  Opracowanie scenariusza,  Storyboard (scenorys)  Nagranie filmu jakości min 4K, z kamer stacjonarnych oraz dronu  Lektor,  Podkład muzyczny,  Postprodukcja,  Tłumaczenie na języki: niemiecki  2 dni zdjęciowe, lokalizacja Białystok/Łapy  długość filmu do 5 minut Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.Organizacja szkoleń 1. Szkolenia dla działu marketingu i sprzedaży, handlowców Szkolenie powinno obejmować min. zagadnienia takie jak:  Profesjonalne przygotowanie się do wizyty handlowej,  Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta  Procesy i techniki sprzedaży na nowych rynkach  Sztuka udanych negocjacji  Sztuka wzrostu sprzedaży  Metody obrony ceny.  Rozwój eksportu - nowe kierunki i klienci  Skuteczne negocjacje handlowe  Transakcje w handlu zagranicznym Celem szkolenia jest: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów. Przećwiczenie sposób radzenie sobie z trudnym sytuacjami w obsłudze klienta. W szkoleniu uczestniczyć będą maksymalnie 2 osoby ( dział logistyki, sprzedaży) Szkolenie 2 dniowe (łącznie 16 h) Cena powinna zawierać: wynajęcie sali, catering, materiały szkoleniowe i ewentualny koszt zakwaterowania szkolącego ( jeśli zajdzie taka potrzeba). 2. Szkolenia dla pracowników produkcji Ze względu na konieczność dostosowania profili okiennych do potrzeb nowych rynków docelowych (niemieckiego i austriackiego) mających na celu osiągnięcie lepszej termoizolacyjności okna, potrzebna jest przeprowadzenia szkolenia dla pracowników działu produkcji, odpowiedzialnych za prawidłowe przygotowanie produktu. Zakres szkolenia: 1. TERMOIZOLACYJNOŚĆ OKNA - zastosowanie elementów poprawiających termoizolacyjność okna, wyszczególnienie okna w profilu Progress Light - 2 godziny szkolenia 2. PROFILE SZEŚCIOKOMOROWE - Profil Progress Light 80 mm - powstawanie okna od podstaw - około 3 godziny szkolenia 3. Rodzaje i grubości pakietów szybowych - 3 godzin W szkoleniu uczestniczyć będzie maksymalnie 2 osoby. Szkolenie jednodniowe (ok. 8 h). Cena powinna zawierać: wynajęcie sali, catering, przerwę kawową materiały szkoleniowe.
branża Edukacja, szkolenia, Poligrafia, Wydawnictwa, Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia, Usługi reklamowe
podbranża kursy i szkolenia inne, tłumaczenia, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne, gadżety, akcje promocyjne, szkolenia zawodowe
kody CPV 22462000, 79131000, 79340000, 79341400, 79530000, 79632000, 79822500, 80510000, 80530000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , tłumaczenia , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne , gadżety , akcje promocyjne , szkolenia zawodowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10445283 2024-04-26
godz. 10:00
Lubelskie Usługi praktycznego szkolenia lotniczego na śmigłowcach, z podziałem na zadania Część 1: Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na śmigłowcach - zadanie 1Szczegółowy opis prze...
10448646 2024-04-30
godz. 00:00
Lubelskie wyłonienie partnerstw lokalnych oraz przygotowanie i realizację inicjatyw lokalnych z dziedziny edukacji kulturowej skierowanych do młodzieży w ramach lubelskiej edycji Programu Bardzo M...
10486175 2024-05-02
godz. 10:00
Łódzkie Przeprowadzenie szkolenia dla 1 skierowanej osoby bezrobotnej w zakresie: Autorskie techniki pigmentacji brwi, oczu i ust, rekonstrukcja brodawki, zajęczej wargi, i brwi.
10486012 2024-05-06
godz. 09:00
Pomorskie Usługa polegająca na zrekrutowaniu, przeszkoleniu i przygotowaniu wolontariuszy na imprezy organizowane przez Gdański Ośrodek Sportu w 2024 roku
10482049 2024-05-06
godz. 15:00
Lubelskie 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń umożliwiających nauczycielom zdobywanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych wraz z z...
10464109 2024-05-08
godz. 23:59
Dolnośląskie Przygotowanie merytoryczne i moderacja 19 spotkań (w tym 6 spotkań on-line) członków Grupy Roboczej ds. Inteligentnych Specjalizacji Dolnego Śląska oraz Grupy Ekspertów ds. Dolnoślą...
10444673 2024-05-12
godz. 11:00
Pomorskie PWK/224 Interaktywne, wirtualne techniki szkoleniowe dla instalacji produkcyjnej 900, 1100 Zakładu PZD Rafinerii Gdańskiej -
10463414 2024-05-13
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Realizacja w 2024 r. zadań publicznych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, zwanych dalej zadaniami. 1) prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawn...
10485729 2024-05-15
godz. 15:30
Lubuskie Realizacja zadań publicznych Miasta Zielona Góra w 2024 roku w zakresie: OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA: PARTYCYPACJA W KOSZTACH BUDOWY CENTRUM RODZINY Z HOSPICJUM PERINATALNYM.
7968026 2026-02-26
godz. 20:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane przez Fundację Flexi Mind w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kluczowych pracowników system...