Zlecenie 7748491 - „Internacjonalizacja oferty usługowej HAP ARMATURA GRUPA...

   
Zamówienie 7748491 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-12
przedmiot zlecenia
„Internacjonalizacja oferty usługowej HAP ARMATURA GRUPA SBS na rynki Litwy i Rosji"

Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług doradczych Rynki docelowe: Litwa, Rosja. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, zobowiązany będzie: 1) do prezentowania postępu prac doradczych i dostarczenia wyników realizacji zamówienia Zamawiającemu, zgodnie z harmonogramem w siedzibie Zamawiającego (na wezwanie Zamawiającego, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu); 2) Wykonawca zapewni możliwość udziału w pracach doradczych w charakterze obserwatora osobie reprezentującej Zamawiającego, która będzie uprawniona do udzielania wiążących dla Wykonawcy wskazówek w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni możliwość kontroli prowadzonych prac doradczych przez osobę reprezentującą Zamawiającego; 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym również za zapewnienie osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia i spełniających wymagania określone w warunkach udziału w niniejszym postępowaniu; 5) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia ostatecznej wersji opracowanych raportów i dokumentacji z Zamawiającym oraz do uwzględnienia uwag do opracowanych raportów i dokumentacji zgłoszonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP); 6) przygotowanie końcowej wersji raportów i dokumentacji odbywa się zgodnie z § 3 ust. 6 Umowy na realizację usługi doradczej, której wzór stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Celem udzielenia niniejszego zamówienia jest wdrożenie kompleksowych usług Zamawiającego na terytorialnie nieodległe, ale bardzo perspektywiczne rynki zagraniczne: Litwa i Rosja. 4. Realizacja niniejszego zamówienia ma pozwolić Zamawiającemu na pełne wykorzystanie potencjału eksportowego usług oraz wpłynąć na istotny wzrost przychodów z eksportu. 5. Przedmiotem działalności Zamawiającego jest kompleksowa realizacja usługi instalacyjnej w ramach której realizowane jest: 1) dotarcie do inwestora z ofertą doboru i montażu instalacji na jego budynku, 2) po doborze materiału i akceptacji przez inwestora wybór instalatora, 3) organizacja spotkania instalatora i inwestora celem uzgodnienia szczegółów realizacji zamówienia, 4) odbiór zamówienia i płatność inwestora Zamawiającemu, 5) płatność dokonywana przez Zamawiającego za wykonane zamówienie. 6) Zamawiający przekazuje zawsze odpowiednio wcześnie dokumentację projektowo-techniczną, między innymi projekty wykonawcze i projekt budowlany ze wszystkimi opisami i wyliczeniami, które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7) Przedstawiciele obu stron po ukończeniu prac sporządzą przy ich odbiorze protokół zdawczo-odbiorczy, w którym ustalają czy przeprowadzone roboty odpowiadają ustaleniom umowy, obowiązującym przepisom prawnym i zasadom obowiązującym w branży, daty rozpoczęcia i zakończenia robót oraz datę ich zdania, jakość przeprowadzonych robót i uwagi Inwestora na ten temat, wykaz prac, które Wykonawca powinien przeprowadzić ponownie, dokończyć lub poprawić, ewentualne sporne problemy natury technicznej. 8) Dzięki zastosowaniu przez Zamawiającego jednego systemu obsługi wszystkich magazynów, Zamawiający jest w stanie w każdej chwili odpowiedzieć na pytanie o dowolny asortyment w ramach prowadzonej działalności. 6. Produkty, które w ramach niniejszego zamówienia będą podlegać internacjonalizacji: Usługi projektowania i wykonania instalacji sanitarno-grzewczych. 7. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) Część 1 - wyszukiwanie, selekcja, a następnie nawiązanie kontaktów z partnerami zagranicznymi i doprowadzenia do etapu negocjacji handlowych. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje:  selekcję kontrahentów pod kątem potencjału nabywczego;  weryfikację wiarygodności, reputacji oraz kondycji finansowej potencjalnych partnerów;  nawiązanie kontaktu poprzez przekazanie standardowego zaproszenia i wsparcie w nawiązaniu kontaktu z potencjalnym partnerem. W ramach każdego z rynków dla Zamawiającego zostanie wyselekcjonowanych co najmniej 80 potencjalnych klientów, w tym developerów, wykonawców generalnych dużych obiektów na terenie Rosji (głównie obw. kaliningradzki i zachodnie obwody) oraz Litwy. Ze względu na rozproszenie kontrahentów należy uzyskać pogłębione dane, które zidentyfikują potencjalnie najbardziej atrakcyjnych klientów. Sukcesywnie należy gromadzić informacje o partnerach, dlatego zakup usług w zakresie selekcji i nawiązania kontaktów z partnerami zagranicznymi z większym prawdopodobieństwem pozwoli na zakończenie rozmów i negocjacji biznesowych sukcesem w postaci podpisanego kontraktu. Zlecona usługa poszukiwania i selekcji kontrahentów ma na celu skuteczne wybranie partnerów biznesowych, realnie zainteresowanych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca zgodnie z własnym wyborem może złożyć ofertę obejmującą wszystkie części lub niektóre z części lub jedną wybraną część. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia musi zostać zakończona w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie zgodnie z treścią oferty nie później niż 360 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. 10. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług doradczych Rynki docelowe: Litwa, Rosja. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, zobowiązany będzie: 1) do prezentowania postępu prac doradczych i dostarczenia wyników realizacji zamówienia Zamawiającemu, zgodnie z harmonogramem w siedzibie Zamawiającego (na wezwanie Zamawiającego, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu); 2) Wykonawca zapewni możliwość udziału w pracach doradczych w charakterze obserwatora osobie reprezentującej Zamawiającego, która będzie uprawniona do udzielania wiążących dla Wykonawcy wskazówek w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni możliwość kontroli prowadzonych prac doradczych przez osobę reprezentującą Zamawiającego; 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym również za zapewnienie osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia i spełniających wymagania określone w warunkach udziału w niniejszym postępowaniu; 5) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia ostatecznej wersji opracowanych raportów i dokumentacji z Zamawiającym oraz do uwzględnienia uwag do opracowanych raportów i dokumentacji zgłoszonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP); 6) przygotowanie końcowej wersji raportów i dokumentacji odbywa się zgodnie z § 3 ust. 6 Umowy na realizację usługi doradczej, której wzór stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Celem udzielenia niniejszego zamówienia jest wdrożenie kompleksowych usług Zamawiającego na terytorialnie nieodległe, ale bardzo perspektywiczne rynki zagraniczne: Litwa i Rosja. 4. Realizacja niniejszego zamówienia ma pozwolić Zamawiającemu na pełne wykorzystanie potencjału eksportowego usług oraz wpłynąć na istotny wzrost przychodów z eksportu. 5. Przedmiotem działalności Zamawiającego jest kompleksowa realizacja usługi instalacyjnej w ramach której realizowane jest: 1) dotarcie do inwestora z ofertą doboru i montażu instalacji na jego budynku, 2) po doborze materiału i akceptacji przez inwestora wybór instalatora, 3) organizacja spotkania instalatora i inwestora celem uzgodnienia szczegółów realizacji zamówienia, 4) odbiór zamówienia i płatność inwestora Zamawiającemu, 5) płatność dokonywana przez Zamawiającego za wykonane zamówienie. 6) Zamawiający przekazuje zawsze odpowiednio wcześnie dokumentację projektowo-techniczną, między innymi projekty wykonawcze i projekt budowlany ze wszystkimi opisami i wyliczeniami, które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7) Przedstawiciele obu stron po ukończeniu prac sporządzą przy ich odbiorze protokół zdawczo-odbiorczy, w którym ustalają czy przeprowadzone roboty odpowiadają ustaleniom umowy, obowiązującym przepisom prawnym i zasadom obowiązującym w branży, daty rozpoczęcia i zakończenia robót oraz datę ich zdania, jakość przeprowadzonych robót i uwagi Inwestora na ten temat, wykaz prac, które Wykonawca powinien przeprowadzić ponownie, dokończyć lub poprawić, ewentualne sporne problemy natury technicznej. 8) Dzięki zastosowaniu przez Zamawiającego jednego systemu obsługi wszystkich magazynów, Zamawiający jest w stanie w każdej chwili odpowiedzieć na pytanie o dowolny asortyment w ramach prowadzonej działalności. 6. Produkty, które w ramach niniejszego zamówienia będą podlegać internacjonalizacji: Usługi projektowania i wykonania instalacji sanitarno-grzewczych. 7. Zamówienie zostało podzielone na części: 2) Część 2 - przygotowanie produktu do potrzeb rynku docelowego (w tym: badanie marketingowe na rynku docelowym). Przedmiot zamówienia w zakresie części 2: Badania marketingowe przeprowadzone w ramach zamówienia będą mieć na celu przygotowanie produktów wnioskodawcy do konkretnego rynku docelowego. Na podstawie badań marketingowych każdego z rynków docelowych firma pozyska pogłębione analizy i informacje dotyczące ich chłonności i potencjału ekonomicznego. Ze względu na rozproszenie kontrahentów należy uzyskać pogłębione badania, które wskażą regiony o największym możliwym rynku zbytu i potencjalnie najsłabszej konkurencji. Zostaną przeprowadzone badania marketingowe rynku, analiza łańcucha wartości oraz analiza kluczowych czynników sukcesu, mające na celu przygotowanie produktu do potrzeb rynków docelowych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca zgodnie z własnym wyborem może złożyć ofertę obejmującą wszystkie części lub niektóre z części lub jedną wybraną część. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia musi zostać zakończona w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie zgodnie z treścią oferty nie później niż 360 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. 10. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług doradczych Rynki docelowe: Litwa, Rosja. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, zobowiązany będzie: 1) do prezentowania postępu prac doradczych i dostarczenia wyników realizacji zamówienia Zamawiającemu, zgodnie z harmonogramem w siedzibie Zamawiającego (na wezwanie Zamawiającego, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu); 2) Wykonawca zapewni możliwość udziału w pracach doradczych w charakterze obserwatora osobie reprezentującej Zamawiającego, która będzie uprawniona do udzielania wiążących dla Wykonawcy wskazówek w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni możliwość kontroli prowadzonych prac doradczych przez osobę reprezentującą Zamawiającego; 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym również za zapewnienie osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia i spełniających wymagania określone w warunkach udziału w niniejszym postępowaniu; 5) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia ostatecznej wersji opracowanych raportów i dokumentacji z Zamawiającym oraz do uwzględnienia uwag do opracowanych raportów i dokumentacji zgłoszonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP); 6) przygotowanie końcowej wersji raportów i dokumentacji odbywa się zgodnie z § 3 ust. 6 Umowy na realizację usługi doradczej, której wzór stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Celem udzielenia niniejszego zamówienia jest wdrożenie kompleksowych usług Zamawiającego na terytorialnie nieodległe, ale bardzo perspektywiczne rynki zagraniczne: Litwa i Rosja. 4. Realizacja niniejszego zamówienia ma pozwolić Zamawiającemu na pełne wykorzystanie potencjału eksportowego usług oraz wpłynąć na istotny wzrost przychodów z eksportu. 5. Przedmiotem działalności Zamawiającego jest kompleksowa realizacja usługi instalacyjnej w ramach której realizowane jest: 1) dotarcie do inwestora z ofertą doboru i montażu instalacji na jego budynku, 2) po doborze materiału i akceptacji przez inwestora wybór instalatora, 3) organizacja spotkania instalatora i inwestora celem uzgodnienia szczegółów realizacji zamówienia, 4) odbiór zamówienia i płatność inwestora Zamawiającemu, 5) płatność dokonywana przez Zamawiającego za wykonane zamówienie. 6) Zamawiający przekazuje zawsze odpowiednio wcześnie dokumentację projektowo-techniczną, między innymi projekty wykonawcze i projekt budowlany ze wszystkimi opisami i wyliczeniami, które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7) Przedstawiciele obu stron po ukończeniu prac sporządzą przy ich odbiorze protokół zdawczo-odbiorczy, w którym ustalają czy przeprowadzone roboty odpowiadają ustaleniom umowy, obowiązującym przepisom prawnym i zasadom obowiązującym w branży, daty rozpoczęcia i zakończenia robót oraz datę ich zdania, jakość przeprowadzonych robót i uwagi Inwestora na ten temat, wykaz prac, które Wykonawca powinien przeprowadzić ponownie, dokończyć lub poprawić, ewentualne sporne problemy natury technicznej. 8) Dzięki zastosowaniu przez Zamawiającego jednego systemu obsługi wszystkich magazynów, Zamawiający jest w stanie w każdej chwili odpowiedzieć na pytanie o dowolny asortyment w ramach prowadzonej działalności. 6. Produkty, które w ramach niniejszego zamówienia będą podlegać internacjonalizacji: Usługi projektowania i wykonania instalacji sanitarno-grzewczych. 7. Zamówienie zostało podzielone na części: 3) Część 3 - przygotowanie kanałów dystrybucji i kanałów obsługi otoczenia formalno-prawnego Przedmiot zamówienia w zakresie części 3: Usługi doradców objęte wsparciem w zakresie zaprojektowania sieci dystrybucji pomogą przygotować i wspomagać wnioskodawcę w tworzeniu własnych kanałów dystrybucji bądź kanałów obsługi otoczenia formalno-prawnego. Przygotowany projekt sieci dystrybucyjnej powinien być na tyle konkretny, specyficzny i szczegółowy, aby pozwolił implementować wszystkie przewidziane w modelu biznesowym kanały dystrybucji. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca zgodnie z własnym wyborem może złożyć ofertę obejmującą wszystkie części lub niektóre z części lub jedną wybraną część. 10. Realizacja przedmiotu zamówienia musi zostać zakończona w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie zgodnie z treścią oferty nie później niż 360 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. 11. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług doradczych Rynki docelowe: Litwa, Rosja. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, zobowiązany będzie: 1) do prezentowania postępu prac doradczych i dostarczenia wyników realizacji zamówienia Zamawiającemu, zgodnie z harmonogramem w siedzibie Zamawiającego (na wezwanie Zamawiającego, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu); 2) Wykonawca zapewni możliwość udziału w pracach doradczych w charakterze obserwatora osobie reprezentującej Zamawiającego, która będzie uprawniona do udzielania wiążących dla Wykonawcy wskazówek w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni możliwość kontroli prowadzonych prac doradczych przez osobę reprezentującą Zamawiającego; 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym również za zapewnienie osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia i spełniających wymagania określone w warunkach udziału w niniejszym postępowaniu; 5) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia ostatecznej wersji opracowanych raportów i dokumentacji z Zamawiającym oraz do uwzględnienia uwag do opracowanych raportów i dokumentacji zgłoszonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP); 6) przygotowanie końcowej wersji raportów i dokumentacji odbywa się zgodnie z § 3 ust. 6 Umowy na realizację usługi doradczej, której wzór stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Celem udzielenia niniejszego zamówienia jest wdrożenie kompleksowych usług Zamawiającego na terytorialnie nieodległe, ale bardzo perspektywiczne rynki zagraniczne: Litwa i Rosja. 4. Realizacja niniejszego zamówienia ma pozwolić Zamawiającemu na pełne wykorzystanie potencjału eksportowego usług oraz wpłynąć na istotny wzrost przychodów z eksportu. 5. Przedmiotem działalności Zamawiającego jest kompleksowa realizacja usługi instalacyjnej w ramach której realizowane jest: 1) dotarcie do inwestora z ofertą doboru i montażu instalacji na jego budynku, 2) po doborze materiału i akceptacji przez inwestora wybór instalatora, 3) organizacja spotkania instalatora i inwestora celem uzgodnienia szczegółów realizacji zamówienia, 4) odbiór zamówienia i płatność inwestora Zamawiającemu, 5) płatność dokonywana przez Zamawiającego za wykonane zamówienie. 6) Zamawiający przekazuje zawsze odpowiednio wcześnie dokumentację projektowo-techniczną, między innymi projekty wykonawcze i projekt budowlany ze wszystkimi opisami i wyliczeniami, które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7) Przedstawiciele obu stron po ukończeniu prac sporządzą przy ich odbiorze protokół zdawczo-odbiorczy, w którym ustalają czy przeprowadzone roboty odpowiadają ustaleniom umowy, obowiązującym przepisom prawnym i zasadom obowiązującym w branży, daty rozpoczęcia i zakończenia robót oraz datę ich zdania, jakość przeprowadzonych robót i uwagi Inwestora na ten temat, wykaz prac, które Wykonawca powinien przeprowadzić ponownie, dokończyć lub poprawić, ewentualne sporne problemy natury technicznej. 8) Dzięki zastosowaniu przez Zamawiającego jednego systemu obsługi wszystkich magazynów, Zamawiający jest w stanie w każdej chwili odpowiedzieć na pytanie o dowolny asortyment w ramach prowadzonej działalności. 6. Produkty, które w ramach niniejszego zamówienia będą podlegać internacjonalizacji: Usługi projektowania i wykonania instalacji sanitarno-grzewczych. 7. Zamówienie zostało podzielone na części: 4) Część 4 - przygotowanie planu szczegółowej kampanii promocyjnej, projektowania materiałów reklamowych i promocyjnych, stron internetowych oraz aplikacji mobilnych Przedmiot zamówienia w zakresie części 4: Wszelkie działania promocyjne i informacyjne powinny być prowadzone w sposób ciągły i spójny w całym okresie realizacji przedsięwzięcia. Wskazaniem dla takiego postępowania jest fakt, iż przedsiębiorstwo na bieżąco nabywa informacje zwrotne, powinno je zatem również na bieżąco weryfikować i podejmować odpowiednie decyzje. Plan marketingowy powinien być w tym względzie spójny i w pełni zgodny ze strategią identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa i kluczowymi wartościami, jakie zostały zdefiniowane w toku opracowywania modelu biznesowego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca zgodnie z własnym wyborem może złożyć ofertę obejmującą wszystkie części lub niektóre z części lub jedną wybraną część. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia musi zostać zakończona w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie zgodnie z treścią oferty nie później niż 360 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. 10. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług doradczych Rynki docelowe: Litwa, Rosja. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, zobowiązany będzie: 1) do prezentowania postępu prac doradczych i dostarczenia wyników realizacji zamówienia Zamawiającemu, zgodnie z harmonogramem w siedzibie Zamawiającego (na wezwanie Zamawiającego, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu); 2) Wykonawca zapewni możliwość udziału w pracach doradczych w charakterze obserwatora osobie reprezentującej Zamawiającego, która będzie uprawniona do udzielania wiążących dla Wykonawcy wskazówek w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni możliwość kontroli prowadzonych prac doradczych przez osobę reprezentującą Zamawiającego; 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym również za zapewnienie osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia i spełniających wymagania określone w warunkach udziału w niniejszym postępowaniu; 5) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia ostatecznej wersji opracowanych raportów i dokumentacji z Zamawiającym oraz do uwzględnienia uwag do opracowanych raportów i dokumentacji zgłoszonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP); 6) przygotowanie końcowej wersji raportów i dokumentacji odbywa się zgodnie z § 3 ust. 6 Umowy na realizację usługi doradczej, której wzór stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Celem udzielenia niniejszego zamówienia jest wdrożenie kompleksowych usług Zamawiającego na terytorialnie nieodległe, ale bardzo perspektywiczne rynki zagraniczne: Litwa i Rosja. 4. Realizacja niniejszego zamówienia ma pozwolić Zamawiającemu na pełne wykorzystanie potencjału eksportowego usług oraz wpłynąć na istotny wzrost przychodów z eksportu. 5. Przedmiotem działalności Zamawiającego jest kompleksowa realizacja usługi instalacyjnej w ramach której realizowane jest: 1) dotarcie do inwestora z ofertą doboru i montażu instalacji na jego budynku, 2) po doborze materiału i akceptacji przez inwestora wybór instalatora, 3) organizacja spotkania instalatora i inwestora celem uzgodnienia szczegółów realizacji zamówienia, 4) odbiór zamówienia i płatność inwestora Zamawiającemu, 5) płatność dokonywana przez Zamawiającego za wykonane zamówienie. 6) Zamawiający przekazuje zawsze odpowiednio wcześnie dokumentację projektowo-techniczną, między innymi projekty wykonawcze i projekt budowlany ze wszystkimi opisami i wyliczeniami, które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7) Przedstawiciele obu stron po ukończeniu prac sporządzą przy ich odbiorze protokół zdawczo-odbiorczy, w którym ustalają czy przeprowadzone roboty odpowiadają ustaleniom umowy, obowiązującym przepisom prawnym i zasadom obowiązującym w branży, daty rozpoczęcia i zakończenia robót oraz datę ich zdania, jakość przeprowadzonych robót i uwagi Inwestora na ten temat, wykaz prac, które Wykonawca powinien przeprowadzić ponownie, dokończyć lub poprawić, ewentualne sporne problemy natury technicznej. 8) Dzięki zastosowaniu przez Zamawiającego jednego systemu obsługi wszystkich magazynów, Zamawiający jest w stanie w każdej chwili odpowiedzieć na pytanie o dowolny asortyment w ramach prowadzonej działalności. 6. Produkty, które w ramach niniejszego zamówienia będą podlegać internacjonalizacji: Usługi projektowania i wykonania instalacji sanitarno-grzewczych. 7. Zamówienie zostało podzielone na części: 5) Część 5 - tworzenie gwarancji produktowych i innych dokumentów niezbędnych dla wprowadzenia produktu na nowy rynek Przedmiot zamówienia w zakresie części 5: Powszechny obowiązek stosowania dokumentów gwarancyjnych, sprzedażowych i około sprzedażowych (np. dokumentacja techniczna) w języku właściwym dla kraju, w którym produkt jest sprzedawany wynika z przepisów obowiązujących w danym kraju. Celem wnioskodawcy jest kompletne i w pełni profesjonalne wprowadzenie produktów na obce rynki, w tym także w zakresie przygotowania stosownej dokumentacji. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca zgodnie z własnym wyborem może złożyć ofertę obejmującą wszystkie części lub niektóre z części lub jedną wybraną część. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia musi zostać zakończona w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie zgodnie z treścią oferty nie później niż 360 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. 10. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług doradczych Rynki docelowe: Litwa, Rosja. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, zobowiązany będzie: 1) do prezentowania postępu prac doradczych i dostarczenia wyników realizacji zamówienia Zamawiającemu, zgodnie z harmonogramem w siedzibie Zamawiającego (na wezwanie Zamawiającego, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu); 2) Wykonawca zapewni możliwość udziału w pracach doradczych w charakterze obserwatora osobie reprezentującej Zamawiającego, która będzie uprawniona do udzielania wiążących dla Wykonawcy wskazówek w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni możliwość kontroli prowadzonych prac doradczych przez osobę reprezentującą Zamawiającego; 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym również za zapewnienie osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia i spełniających wymagania określone w warunkach udziału w niniejszym postępowaniu; 5) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia ostatecznej wersji opracowanych raportów i dokumentacji z Zamawiającym oraz do uwzględnienia uwag do opracowanych raportów i dokumentacji zgłoszonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP); 6) przygotowanie końcowej wersji raportów i dokumentacji odbywa się zgodnie z § 3 ust. 6 Umowy na realizację usługi doradczej, której wzór stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Celem udzielenia niniejszego zamówienia jest wdrożenie kompleksowych usług Zamawiającego na terytorialnie nieodległe, ale bardzo perspektywiczne rynki zagraniczne: Litwa i Rosja. 4. Realizacja niniejszego zamówienia ma pozwolić Zamawiającemu na pełne wykorzystanie potencjału eksportowego usług oraz wpłynąć na istotny wzrost przychodów z eksportu. 5. Przedmiotem działalności Zamawiającego jest kompleksowa realizacja usługi instalacyjnej w ramach której realizowane jest: 1) dotarcie do inwestora z ofertą doboru i montażu instalacji na jego budynku, 2) po doborze materiału i akceptacji przez inwestora wybór instalatora, 3) organizacja spotkania instalatora i inwestora celem uzgodnienia szczegółów realizacji zamówienia, 4) odbiór zamówienia i płatność inwestora Zamawiającemu, 5) płatność dokonywana przez Zamawiającego za wykonane zamówienie. 6) Zamawiający przekazuje zawsze odpowiednio wcześnie dokumentację projektowo-techniczną, między innymi projekty wykonawcze i projekt budowlany ze wszystkimi opisami i wyliczeniami, które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7) Przedstawiciele obu stron po ukończeniu prac sporządzą przy ich odbiorze protokół zdawczo-odbiorczy, w którym ustalają czy przeprowadzone roboty odpowiadają ustaleniom umowy, obowiązującym przepisom prawnym i zasadom obowiązującym w branży, daty rozpoczęcia i zakończenia robót oraz datę ich zdania, jakość przeprowadzonych robót i uwagi Inwestora na ten temat, wykaz prac, które Wykonawca powinien przeprowadzić ponownie, dokończyć lub poprawić, ewentualne sporne problemy natury technicznej. 8) Dzięki zastosowaniu przez Zamawiającego jednego systemu obsługi wszystkich magazynów, Zamawiający jest w stanie w każdej chwili odpowiedzieć na pytanie o dowolny asortyment w ramach prowadzonej działalności. 6. Produkty, które w ramach niniejszego zamówienia będą podlegać internacjonalizacji: Usługi projektowania i wykonania instalacji sanitarno-grzewczych. 7. Zamówienie zostało podzielone na części: 6) Część 6 - uzyskanie certyfikacji, akredytacji, koncesji lub innego typu dokumentów i praw niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej, sprzedaży produktów na docelowym rynku zagranicznym Przedmiot zamówienia w zakresie części 6 obejmuje: usługi doradcze w zakresie uzyskania certyfikacji, akredytacji, koncesji lub innego typu dokumentów i praw niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej, sprzedaży produktów na docelowym rynku zagranicznym z wyłączeniem kosztów finalnego uzyskania dokumentów uprawniających do wprowadzenia produktów na wybrane rynki docelowe. Obowiązujące przepisy na niektórych rynkach wymagają (przed wprowadzeniem produktu do obrotu) pozyskania dodatkowych zezwoleń i certyfikatów umożliwiających wymianę handlową produktów. Dodatkowo wydany na rzecz wnioskodawcy certyfikat zapewni potencjalnych klientów o najwyższej jakości wyrobów i spełnianiu wszystkich standardów. Dokument w zakresie certyfikacji, który poprzedzi doradztwo w zakresie skutecznego pozyskania stwierdzał będzie zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca zgodnie z własnym wyborem może złożyć ofertę obejmującą wszystkie części lub niektóre z części lub jedną wybraną część. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia musi zostać zakończona w odniesieniu do każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie zgodnie z treścią oferty nie później niż 360 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. 10. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, konsulting, doradztwo
kody CPV 72221000, 79000000, 79310000, 79400000, 79411100, 79412000, 79415200, 79500000, 79930000, 85312320
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370203 2024-04-08
godz. 00:00
Śląskie Usługi w zakresie przygotowania opisu kwalifikacji celem włączenia go do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. Część 1 zamówienia dotyczy wykonania usług w zakresie opisu kwalifikacji...
10397153 2024-04-10
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi specjalistycznej na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowy zlecenia), obejmującej wsparcie eksperta ds. analizy finansowej w ramach projektu ...
10402347 2024-04-15
godz. 09:00
Łódzkie Zgodnie z treścią Zapytania ofertowego nr AHR/ŁIPH/ZO/1/2024 V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przez Doradcę ds. rekrutacji 1 w ramach...
10396193 2024-04-19
godz. 11:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest badanie ewaluacyjne pn. „Badanie ewaluacyjne w zakresie oszacowania wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego w ramach 9, 10, 11 i 12 osi priorytetowej ...
10397625 2024-04-24
godz. 00:00
Lubelskie Ogłoszenie o otwartym naborze partnera w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu dofinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10....
10455272 2024-04-25
godz. 00:00
Mazowieckie Przeprowadzenie badania pn. Ewaluacja stosowania instrumentów terytorialnych ZIT i IIT w ramach perspektywy 2021-2027 oraz Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Funduszu na rzecz Sprawiedli...
10451249 2024-04-25
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Uproszczonego Studium Wykonalności dla projektów finansowanych ze środków Krajowego Programu Odbudowy i zwiększania odporności oraz opracowanie...
10478534 2024-04-30
godz. 15:00
Łódzkie Kompleksowe doradztwo i przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku-Prawo zamówi...
10393532 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie Usługi doradztwa technicznego związane z realizacją inwestycji na potrzeby morskiej energetyki wiatrowej na terenach portowych
10405673 2024-05-16
godz. 12:00
Mazowieckie opracowanie koncepcji i przeprowadzenie badania efektywności trzyletniego programu informacyjno - promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny oraz przetworów ...