Zlecenie 8478827 - ,,Internacjonalizacja oferty firmy Bio-Novum Sp. z o.o.” ...

   
Zamówienie 8478827 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-21
przedmiot zlecenia
,,Internacjonalizacja oferty firmy Bio-Novum Sp. z o.o.”

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie n/w usług zaplanowanych w rama
ch projektu „Internacjonalizacja oferty firmy Bio-Novum Sp. z o.o.”: 1. Organizacja działań wizerunkowo- marketingowych tj.: przygotowanie 4 produktów Zamawiającego z gamy produktów do diagnostyki In Vitro, w której skład wchodzą szybkie testy immunochromatograficzne: a) szybkie testy immunochromatograficzne do wykrywania zakażenia wirusami; b) szybkie testy immunochromatograficzne do wykrywania chorób; c) szybkie testy immunochromatograficzne do wykrywania parametrów około nowotworowych; d) szybkie testy immunochromatograficzne ciążowe. pod rynki zagraniczne: Niemcy, Zjednoczone Emiraty Arabskie (2 rynki zagraniczne). Zakres usługi jest następujący: a) zaprojektowanie graficzne: folderów  szybkich testów immunochromatograficznych do wykrywania zakażenia wirusami  szybkich testów immunochromatograficznych do wykrywania chorób  szybkich testów immunochromatograficznych do wykrywania parametrów około nowotworowych  szybkich testów immunochromatograficznych ciążowych. b) przygotowanie i druk materiałów promocyjnych zawierających ofertę handlową spółki poprzez następujące materiały: - ulotki – 1000 sztuk (na każdą imprezę targową musi być przygotowanych po 250 sztuk ulotek); - foldery - 1000 sztuk (na każdą imprezę targową musi być przygotowanych po 250 sztuk folderów). c) tłumaczenia – razem ok. 100 szt. stron, format: A4 (język angielski): dokumentów, tekstów marketingowych dla: ulotek, folderów, strony internetowej, prezentacji cyfrowej o spółce i produkcie, filmów d) aktualizacja strony internetowej spółki pod kątem wersji obcojęzycznych i wyeksponowania w szczególności produktów podlegających internacjonalizacji w ramach projektu. Techniczne i graficzne przygotowanie strony internetowej do potrzeb rynków docelowych w tym przygotowanie strony do zamieszczenia stosownych tłumaczeń. e) Cyfrowa prezentacja o firmie i produktach - opracowanie graficzne i merytoryczne w postaci AI (PDF) prezentacji o firmie w języku angielskim, która obejmować będzie szerszą postać przekazu informacji. Prezentacja ma zawierać co najmniej: 1. Company profile 2. Prezentacja produktów Całość powinna mieć około 20-30 stron format A4, łącznie z grafikami zrobionymi specjalnie pod katalog (wizualizacje oraz zdjęcia). Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wizualizacji i zdjęć, o których mowa w zdaniu poprzednim. Zamawiający nie dopuszcza udzielenia wyłącznie licencji na w/w elementy prezentacji. f) Film o firmie i o produktach, który ma zawierać w szczególności co najmniej: - profil firmy, - produkty. 2. Organizacja imprezy targowo-wystawienniczej na rzecz Zamawiającego- Targi MEDICA Düsseldorf (wraz z zabudową), które wg organizatorów będą odbywać się w Düsseldorf (Niemcy) najprawdopodobniej w dniach 15-18.11.2022 r., z uwzględnieniem następujących elementów: a) Wynajem powierzchni stoiska targowego. Wymagane stoisko o wielkości 15 m2- może być narożne. b) projekt graficzny stanowiska wystawienniczego (do akceptacji zamawiającego) c) W skład zabudowy mają wchodzić co najmniej takie elementy jak:  ścianki,  podesty  witryny wystawiennicze szklane  oświetlenie,  wykładzina,  stojaki na ulotki  projektor LCD d) usługa montażu i demontażu stoiska; e) Poniesienie obligatoryjnych opłat takich jak: opłaty mediowej, przedpłata za usługi techniczne, opłata na rzecz organizacji AUMA, koszt zabudowy i wyposażenia. Wyposażenie to: krzesła, stół, regał, oświetlenie. f) Organizację noclegów w rejonie Duesseldorfu dla 3 osób w dniach 14-19.11.2022 r. w hotelu min. 3 gwiazdkowym w odległości nie większej niż 50 km od hali targowej. Nocleg ze śniadaniem. g) Zapewnienie diet uczestnikom targów- 3 osoby. h) Zapewnienie pokrycia kosztów podróży pracowników Zamawiającego (3 osoby)- zapewnienie transportu lotniczego z Warszawy do Düsseldorf i z powrotem. Zamawiający nie wyklucza zmiany formy targów na targi w wersji on-line. Niniejsza sytuacja może być spowodowana zmianami wprowadzonymi przez organizatora targów w związku z epidemią SARS-CoV-2, która panuje w kraju i na świecie. 3. Organizacja imprezy targowo-wystawienniczej na rzecz Zamawiającego- Targi MEDICA Düsseldorf (wraz z zabudową), które wg organizatorów będą odbywać się w Düsseldorf (Niemcy) najprawdopodobniej w dniach 15-18.11.2023 r., z uwzględnieniem następujących elementów: a) Wynajem powierzchni stoiska targowego. Wymagane stoisko o wielkości 15 m2- może być narożne. b) projekt graficzny stanowiska wystawienniczego (do akceptacji zamawiającego) c) W skład zabudowy mają wchodzić co najmniej takie elementy jak:  ścianki,  podesty  witryny wystawiennicze szklane  oświetlenie,  wykładzina,  stojaki na ulotki  projektor LCD  usługa montażu i demontażu stoiska; d) Poniesienie obligatoryjnych opłat takich jak: opłaty mediowej, przedpłata za usługi techniczne, opłata na rzecz organizacji AUMA, koszt zabudowy i wyposażenia. Wyposażenie to: krzesła, stół, regał, oświetlenie. e) Organizację noclegów w rejonie Duesseldorfu dla 3 osób w dniach 14-19.11.2023 r. w hotelu min. 3 gwiazdkowym w odległości nie większej niż 50 km od hali targowej. Nocleg ze śniadaniem. f) Zapewnienie diet uczestnikom targów- 3 osoby. g) Zapewnienie pokrycia kosztów podróży pracowników Zamawiającego (3 osoby)- zapewnienie transportu lotniczego z Warszawy do Düsseldorf i z powrotem. Zamawiający nie wyklucza zmiany formy targów na targi w wersji on-line. Niniejsza sytuacja może być spowodowana zmianami wprowadzonymi przez organizatora targów w związku z epidemią SARS-CoV-2, która panuje w kraju i na świecie. 4. Organizacja imprezy targowo-wystawienniczej na rzecz Zamawiającego- Targi MEDLAB MIDDLE EAST (wraz z zabudową), które wg organizatorów będą odbywać się w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie) najprawdopodobniej w dniach 24-27.01.2022 r., z uwzględnieniem następujących elementów: a) Wynajem powierzchni stoiska targowego. Wymagane stoisko o wielkości 15 m2- może być powierzchnia wystawiennicza narożna. b) projekt graficzny stanowiska wystawienniczego (do akceptacji zamawiającego) c) W skład zabudowy mają wchodzić co najmniej takie elementy jak:  ścianki,  podesty  witryny wystawiennicze szklane  oświetlenie,  wykładzina,  stojaki na ulotki  projektor LCD  usługa montażu i demontażu stoiska; d) Poniesienie obligatoryjnych opłat takich jak: opłaty mediowej, przedpłata za usługi techniczne, opłata na rzecz organizacji AUMA, koszt zabudowy i wyposażenia. Wyposażenie to: e) Organizację noclegów dla 3 osób w rejonie Dubaju w dniach 22.-28.01.2022 r. w hotelu min 3 gwiazdkowym w odległości nie większej niż 12 km od hali targowej. Nocleg ze śniadaniem. f) Zapewnienie diet uczestnikom targów- 3 osoby. g) Zapewnienie pokrycia kosztów podróży pracowników (3 osoby) Zamawiającego - zapewnienie transportu lotniczego z Warszawy do Dubaju i z powrotem. Zamawiający nie wyklucza zmiany formy targów na targi w wersji on-line. Niniejsza sytuacja może być spowodowana zmianami wprowadzonymi przez organizatora targów w związku z epidemią SARS-CoV-2, która panuje w kraju i na świecie. 5. Organizacja imprezy targowo-wystawienniczej na rzecz Zamawiającego- Targi MEDLAB MIDDLE EAST (wraz z zabudową), które wg organizatorów będą odbywać się w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie) najprawdopodobniej w dniach 24-27.01.2023 r., z uwzględnieniem następujących elementów: a) Wynajem powierzchni stoiska targowego. Wymagane stoisko o wielkości 15 m2- może być powierzchnia wystawiennicza narożna. b) projekt graficzny stanowiska wystawienniczego (do akceptacji zamawiającego) c) W skład zabudowy mają wchodzić co najmniej takie elementy jak:  ścianki,  podesty  witryny wystawiennicze szklane  oświetlenie,  wykładzina,  stojaki na ulotki  projektor LCD  usługa montażu i demontażu stoiska; d) Poniesienie obligatoryjnych opłat takich jak: opłaty mediowej, przedpłata za usługi techniczne, opłata na rzecz organizacji AUMA, koszt zabudowy i wyposażenia. Wyposażenie to: krzesła, stół, regał, oświetlenie. e) Organizację noclegów dla 3 osób w rejonie Dubaju w dniach 22.-28.01.2023 r. w hotelu min 3 gwiazdkowym w odległości nie większej niż 12 km od hali targowej. Nocleg ze śniadaniem. f) Zapewnienie diet uczestnikom targów- 3 osoby. g) Zapewnienie pokrycia kosztów podróży pracowników (3 osoby) Zamawiającego - zapewnienie transportu lotniczego z Warszawy do Dubaju i z powrotem. Zamawiający nie wyklucza zmiany formy targów na targi w wersji on-line. Niniejsza sytuacja może być spowodowana zmianami wprowadzonymi przez organizatora targów w związku z epidemią SARS-CoV-2, która panuje w kraju i na świecie. 6. Organizacja działań handlowych (wyszukiwanie i selekcjonowanie kontrahentów) na 2 rynkach: Niemcy, Zjednoczone Emiraty Arabskie w okresie od 11.2021 do 11. 2023 r. z uwzględnieniem następujących elementów: a) stworzenie long list do dnia 31.12.2022– baza danych podmiotów kluczowych z punktu widzenia firmy Bio-Novum (dystrybutorzy/sieci/hurtownicy/ e-platformy, producenci branża medyczna) minimum 80 podmiotów. Baza danych będzie zawierać co najmniej: dane teleadresowe i potencjał sprzedażowy dla produktów Bio-Novum. b) stworzenie short list do 27.11.2023 r. – skontaktowanie firmy z long list (ok. 40 podmiotów) telefonicznie w języku rynku docelowego, przez eksperta, uzyskanie danych dotyczących osoby odpowiedzialnej za zakupy i przedstawienie oferty i zestawienie firm, które są zainteresowane produktami Bio-Novum min. 12 podmiotów , którym będzie przedstawiona przygotowana indywidualnie oferta handlowa. Prowadzenie rozmów i negocjacji w firmami short list celem nawiązania współpracy i umówienia spotkań i odbycia spotkań eksperta z wyspecjalizowanej firmy doradczej w imieniu Bio-Novum na rynku docelowym z nim. 4 potencjalnymi kontrahentami z rynków docelowych. Szczegóły zawiera zapytanie ofertowe - w załączeniu.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża konsulting, doradztwo
kody CPV 79411100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10326361 2024-03-28
godz. 09:00
Mazowieckie USŁUGI DORADZTWA W ZAKRESIE NIEDYSKRYMINACJI I RÓWNOŚCI SZANS W DZIAŁANIACH CENTRUM UNIJNYCH PROJEKTÓW TRANSPORTOWYCH - 3.2024.ZAM Celem ogólnym zamówienia jest zwiększanie potencja...
10308259 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem Zamówienia jest pozyskanie informacji o ogłaszanych przetargach organizacji międzynarodowych w celu publikacji na stronie MRiT.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu,...
10277973 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi doradztwa, dostosowania i skonfigurowania oraz instruktażu obsługi sprzętu dla osób z niepełnosprawnością Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradz...
10375561 2024-04-02
godz. 00:00
Mazowieckie Usługi wsparcia w procesie zakupowym służące wyłącznie do celów prac rozwojowych w ramach projektów: System Automatycznego Pozyskiwania Danych od Świadczeniodawców; Bilans zdrowia:...
10366747 2024-04-02
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa dotycząca świadczenia kompleksowego doradztwa technicznego, prawnego i ekonomiczno-finansowego („Kompleksowe Doradztwo”) dla Zamawiającego (strony p...
10297245 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia, jako Kierownik Projektu, w realizacji zadań określonych przez Zamawiającego, w ramach wykorzystania danych przetwarzanych centralnie w ob...
10381352 2024-04-04
godz. 23:59
Wielkopolskie Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy tj. osoby świadczącej usługi na stanowisku Grants and financial analyst w projekcie pt „Concordia Design Accelerator – We turn ideas into human...
10376657 2024-04-04
godz. 23:59
Podlaskie W ramach projektu nr FEPW.01.04-IP.01-0150/23: „Przeprowadzenie procesu wzorniczego i wdrożenie innowacji produktowej w postaci modułowej budki akustycznej z możliwością samodzielnej ...
10379771 2024-04-09
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie usługi kontroli dokumentów przewozu
10299687 2024-12-31
godz. 23:59
Świętokrzyskie PLAN_2024 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: