Przetarg - Instalacja liczników czasu w sygnalizacji świetlnej wraz z...

   
Analizuj Zamówienie 5599349 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2017-11-08
przedmiot ogłoszenia
Instalacja liczników czasu w sygnalizacji świetlnej wraz z modernizacją sygnalizacji świetlnych w Częstochowie
Numer referencyjny
: MZDiT.ZP.3411-381/2017

Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
a) montaż liczników czasu sygnałów świetlnych dla pojazdów na skrzyżowaniach al. Wolności z ul. Sobieskiego, al. Niepodległości z ul. Równoległą i z ul. Źródlaną;
b) opracowanie i uzgodnienie projektu wykonawczego oraz realizacja rozbudowy instalacji sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach: ul. Michałowskiego z ul. Fieldorfa-Nila, al. Wolności z ul. Sobieskiego oraz al. Niepodległości z ul. Równoległą i ul. Źródlaną obejmującego m.in. dobudowę kabli sygnalizacyjnych, masztów, i liczników czasu sygnałów świetlnych;
c) opracowanie i uzgodnienie projektu wykonawczego dla zabudowy instalacji światłowodowej od istniejącego sterownika przy skrzyżowaniu al. Niepodległości z ul. Bór do sterownika przy skrzyżowaniu al. Wolności z ul. Sobieskiego;
d) opracowanie, uzgodnienie i, po uzyskaniu opinii Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie, przedłożenie do zatwierdzenia w MZDiT kompletnego projektu organizacji ruchu z programami sygnalizacji oraz wykresami koordynacji sygnalizacji na ciągu ul. Sobieskiego;
e) wymianę sterownika sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Michałowskiego z ul. Fieldorfa-Nila;
f) zabudowę kabla światłowodowego na odcinku al. Niepodległości i al. Wolności od sterownika przy skrzyżowaniu z ul. Bór do sterownika przy skrzyżowaniu al. Wolności z ul. Sobieskiego oraz na całej długości ul. Sobieskiego;
g) zainstalowanie systemów łączności dla potrzeb przesyłu informacji pomiędzy urządzeniami systemu oraz urządzeń do koordynacji światłowodowej;
h) zaprogramowanie i przystosowanie sygnalizacji do obsługi procedur systemu monitorowania nowych sterowników;
i) zintegrowanie zainstalowanych sterowników z serwerem sieciowo-aplikacyjnym pracującym w siedzibie MZDiT w Częstochowie.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej, a maksymalnie 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
1) W zakresie zastosowania art. 29. ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy, osób wykonujących następujące czynności: elektroinstalacyjne.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Drogownictwo
podbranża organizacja ruchu drogowego
kody CPV 71322500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: organizacja ruchu drogowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10365235 2024-04-09
godz. 08:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego „Poprawa infrastruktury drogowej w msc. No...
10395931 2024-04-11
godz. 10:00
Dolnośląskie UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA TERENIE MIASTA I GMINY ŚRODA ŚLĄSKA
10376437 2024-04-11
godz. 10:00
Wielkopolskie Zadanie polega na: a) wykonaniu alejek z nawierzchni przepuszczalnej: ok. 481 m2, w tym: - alejka o szerokości ok. 3 m x długość ok. 120 m wykonana z kruszywa łamanego (wykonane z kamie...
10370129 2024-04-11
godz. 11:00
Lubelskie Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Wola Gałęzowska. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w zakresie:3.1.1. Przebudowa drogi na działkach 871, 888 w m. Wola Ga...
10396207 2024-04-18
godz. 09:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi gminnej ne 116297D, ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą – Etap II – II Postępowanie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania...
10384899 2024-04-24
godz. 09:00
Wielkopolskie Modernizacja układu drogowego w Lubocześnicy poprzez remont dróg gminnych nr 266515P i 266523P. Zakres prac obejmuje w szczególności:1) w zakresie remontu dróg gminnych nr 266515P i 2...
10450682 2024-04-24
godz. 10:00
Lubuskie Przegląd wraz z naprawą sygnalizatorów gołoledzi na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.
10428895 2024-04-26
godz. 10:50
Zachodniopomorskie „Poprawa BRD na przejściu dla pieszych w ciągu DK nr 10 w m. Skarbimierzyce” Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa BRD na przejściu dl...
10432813 2024-04-29
godz. 10:00
Pomorskie Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie 1) Przedmiotem inwestycji jest budowa węzła integracyjnego wokół dworca PKP w Sztumie wraz z popraw...
10462406 2024-05-06
godz. 12:00
Wielkopolskie Wykonanie projektu i instalacji drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 306 (ul. Błonie) z drogą powiatową nr 2501P ( ul. Kościańską) w Stęszewie, km ...