Przetarg 8542212 - I. Nazwa zamówienia: „Dostawa kruszywa na rok...

   
Analizuj Zamówienie 8542212 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-19
przedmiot ogłoszenia
I. Nazwa zamówienia: „Dostawa kruszywa na rok 2021-2022” Dostawa 3300 ton (+/- 10 ton) kruszywa wapiennego o uziarnieniu 4-31,5 mm
z domieszką żwiru o frakcji 2 – 8 mm w ilości do 20% wraz z transportem do sołectw na terenie Gminy Pruszcz. II. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3300 ton (+/- 10 ton )kruszywa wapiennego o uziarnieniu 4-31,5 mm z domieszką żwiru o frakcji 2 – 8 mm w ilości do 20% wraz z transportem do sołectw na terenie Gminy Pruszcz. 2. Przez dostawę rozumie się: zakup, załadunek, transport i rozładunek na drogach gminnych oraz wszystkie koszty z tym związane.3. W terminie do 22.12.2021r. należy dostarczyć 650 ton (+/- 10 ton), pozostała część zamówienia realizowana będzie do 30.04.2022r.2. Dostawy do sołectw winny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy. 3. Wykonawca dostarczać będzie kruszywo transportem samochodowym i samodzielnie rozładowywać w miejscu, będącym fragmentem naprawianego pasa drogowego na terenie gminy Pruszcz.4. Zamawiający każdorazowo wskaże Wykonawcy dzień i miejsce rozładunku kruszywa, celem zsynchronizowania dostaw z miejscem aktualnie prowadzonych robót związanych z naprawą nawierzchni drogi. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych po uzgodnieniu dostawy, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru przedmiotu dostawy do odwołania.5. Dostawy będą realizowane przez Wykonawcę w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty. 6. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy dołączany był dokument (WZ) określający rodzaj i ciężar dostarczonego towaru, kwity wagowe podające datę załadunku kruszywa, ilość ton załadowanego kruszywa, markę i nr rejestracyjny pojazdu, którym dostarczono kruszywo, datę odbioru kruszywa i podpis odbierającego.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa i kontroli jego jakości. Dostawca ma obowiązek podstawić samochody do ważenia we wskazane miejsce przed i po rozładunku na swój koszt. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi (wg WZ) z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium, w którym odbędzie się badanie kruszywa.8. W przypadku dostawy kruszywa w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa zgodnego z zamówieniem w terminie 24 godzin.9. Zamawiający udzieli zaliczkę w 2021 roku na poczet wykonania zamówienia o wartości 215.000,00 zł brutto na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w terminie do 17.12.2021r. płatnej w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, lecz nie później niż do 31.12.2021r. a. Wykonawca wraz z Fakturą zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia zaliczki w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wysokość zabezpieczenia wynosi równowartość udzielonej przez Zamawiającego zaliczki. b. Rozliczenie zaliczki nastąpi w terminie do 30.04.2022r. na podstawie protokołu odbioru częściowego oraz przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określających rodzaj i ciężar dostarczonego towaru wraz z potwierdzeniem odbioru przez odbierającego, dla dostaw kruszywa o wartości nie mniejszej niż wartość wypłaconej zaliczki.c. Gwarancja ubezpieczeniowa musi gwarantować zwrot całości zaliczki Zamawiającemu, w przypadku, gdy Wykonawca nie wykona przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie i nie rozliczy lub nie zwróci otrzymanej od Zamawiającego kwoty zaliczki w terminie określonym w umowie tj. do 30.04.2022 r. Zwrot zaliczki przez Gwaranta nastąpi w terminie do 30 dni od dnia doręczenia przez Zamawiającego do Gwaranta pisemnego żądania wypłaty zabezpieczenia, tj. do 30.05.2022r.d. Zapłata faktury końcowej nastąpi w terminie do 14 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury po podpisaniu protokołu odbioru końcowego wraz z przedstawionymi przez Wykonawcę dokumentami określającymi rodzaj i ciężar dostarczonego towaru wraz z potwierdzeniem odbioru przez odbierającego, dla wykonanych dostaw kruszywa. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć prawidłowo wystawioną fakturę do 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru robót końcowych.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.

ZP.271.8.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00282605/01 z dnia: 2021-11-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pruszcz, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Pruszcz jest Pani Barbara Najdowska, kontakt: adres e-mail: gzk@pruszcz.pl, telefon 052 567 54 02
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Budowa drogi w Gołuszycach” - Budowa drogi gminnej nr 031103C od km 5+457,90 do km 5+850,00 oraz drogi gminnej nr 031104C od km 0+000 do km 0+604,05 w miejscowości Gołuszyce, Nr postępowania: ZP.271.6.2021 prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt. 2 Pzp);
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnione zostaną dane w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz inne podmioty przewidziane w przepisach prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynikać będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;
4. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
5. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
6. Posiada Państwo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pruszcz, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Pruszcz jest Pani Barbara Najdowska, kontakt: adres e-mail: gzk@pruszcz.pl, telefon 052 567 54 02
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa kruszywa na rok 2021-2022 , Nr postępowania: ZP.271.8.2021 prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt. 1 Pzp);
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnione zostaną dane w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz inne podmioty przewidziane w przepisach prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynikać będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;
4. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
5. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
6. Posiada Państwo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
branża Surowce, paliwa, oleje
podbranża kruszywa
kody CPV 14210000, 14212200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kruszywa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10372629 2024-03-28
godz. 10:00
Małopolskie Wywóz urobku, dostawa piasku - Wrocław ul. Kwiatkowskiego
10338516 2024-04-03
godz. 08:00
Mazowieckie „Dostawa kruszyw łamanych bazaltowych w ilości 1 216 Mg, do poszczególnych jednostek org. Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich na terenie woj. maz., z podziałem na 8 części”-...
10364959 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa kruszywa kamiennego dolomitowego o frakcji 0-31,5 mm. W ilości 750 ton z rozplantowaniem na drogach gminnych Gminy Wilga
10379903 2024-04-03
godz. 13:00
Mazowieckie Dostawa kruszywa betonowego, dolomitowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Osieck
10381554 2024-04-04
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie ZP.2621.6.2024 SUKCESYWNE DOSTAWY KRUSZYWA BETONOWO- CEGLANEGO WRAZ Z TRANSPORTEM O FRAKCJI: 0-31,5 MM W ILOŚCI DO 1500 TON PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 dostawa kruszywa betonowo- ceglanego ...
10380308 2024-04-04
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0^-31,5 mm z transportem w ilości łącznej 500t na drogę powiatową nr 1106L Kolembrody - Molce
10370115 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup i dostawa materiałów budowlanych w 2024 roku do realizacji zadań Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nasielsku 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dosta...
10309350 2024-04-09
godz. 12:00
Świętokrzyskie Dostawa kamienia wapiennego dla Enea Elektrownia Połaniec S.A.” w podziale wg wolumenu i parametrów dostaw kamienia wapiennego, określonych dla poszczególnych pakietów dostaw:Pakiet A...
10374843 2024-04-15
godz. 11:00
Pomorskie Dostawa materiału strukturalnego do kompostowni na terenie miejskiej oczyszczalni ścieków w Tczewie
10312374 2024-04-16
godz. 09:30
Wielkopolskie Zakup i dostawa kruszywa łamanego stosowanego jako podbudowa w nawierzchniach dróg na teren poligonu Biedrusko