Przetarg 7318005 - „I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami...

   
Analizuj Zamówienie 7318005 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-05
przedmiot ogłoszenia
„I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi, ul. P. Skargi 2 – modernizacja budynku” – etap 1
Numer referencyjny: ZP.27
1.10.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami dwujęzycznymi w Krośnie przy ul. P. Skargi 2, Obręb Śródmieście działka nr 2503. Obiekt wpisany do gminnej ewidencji zabytków Miasta Krosna.
Zakres robót obejmuje remont elewacji i dachu wraz z jego dociepleniem, wymianą okien połaciowych i montażem śniegołapów. Zadanie obejmuje również wykonanie remontu instalacji odgromowej, przyłącza kanalizacji deszczowej od strony wewnętrznego dziedzińca oraz odtworzenie schodów zewnętrznych od strony zachodniej.
Uwaga! Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na remoncie dachu, instalacji odgromowej, odtworzeniu schodów zewnętrznych w części budynku usytuowanym od strony zachodniej i ul. Piotra Skargi, które zostały oznaczone jako etap 1 w załączonej dokumentacji projektowej, wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz obejmuje dodatkowo remont elewacji ścian E06 oraz elewacji po prawej i lewej stronie od wejścia od dziedzińca szkoły nr E017, E016 i E015 (oznaczonych na rysunku nr PW A19).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie Budowlanym obejmującym całość inwestycji tj. zakres robót będący przedmiotem niniejszego zamówienia oraz pozostały zakres do wykonania w oddzielnym zamówieniu, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz w przedmiarach robót budowlanych 1a i 1b, robót instalacji elektrycznych etap 1 i odprowadzenia wód deszczowych z dachu.

Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby bez przeszkód mógł funkcjonować obiekt oraz fakt prawidłowego pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenia terenu wykonywanych robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich (roboty będą prowadzone w obiekcie, który w roku szkolnym tj. w miesiącach czerwiec i wrzesień będzie użytkowany). Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie.

Uwaga! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta, pod warunkiem że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.

Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, a w szczególności roboty: ciesielskie, dekarskie, murarskie oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne.

W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego spośród wymienionych poniżej dowodów - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowie.
Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3. czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45261910, 45262690, 45300000, 45311200, 45400000, 45443000, 45453000, 92522200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10340497 2024-03-28
godz. 10:00
Wielkopolskie Adaptacja pomieszczeń garażowych - 2 stanowiska na działce nr 273/2 na Morasku dla potrzeb Wydziału Archeologii.
10289063 2024-03-29
godz. 09:00
Śląskie Modernizacja budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10 – etap 1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie ...
10336159 2024-04-03
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły podstawowej na żłobek - utworzenie Żłobka na terenie Gminy Osiek Jasielski w m. Świerchowa 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Prz...
10329829 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa zaplecza szatniowo-sanitarnego i szatni pływalni w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów (w podziale na 2 części zamówienia) Część 1: Przebudowa ...
10341080 2024-04-03
godz. 12:00
Pomorskie Modernizacja pomieszczeń na poddaszu z przeznaczeniem na pracownię sitodruku w budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku, przy ul. Partyzantów 31A.
10338464 2024-04-04
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem jest realizacja zadania pn. „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Suchodole” w skład którego wchodzi:1) roboty budowlane:a) posadzki,b) ściany,c) sufity, d) stolarka drz...
10316197 2024-04-08
godz. 10:00
Śląskie Rozbudowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jasienicy Inwestycja współfinansowana jest w ramach Programu Ministerstwa Sportu i Turystyki „Sportowa Polska – Program r...
10365594 2024-04-10
godz. 10:00
Podkarpackie Modernizacja pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno - Suchodół Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem przegród poziomych i pionowych, p...
10329540 2024-04-16
godz. 15:00
Małopolskie Dostosowaie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych ZAKUP I MONTAŻ TABLICY TYFLOGRAFICZNEJ DLA OSÓB NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH; ZAKUP MONTAŻ PĘTLI INDUKCYJNEJ WSPOMAGAJĄCYCH OSO...
10370969 2024-04-22
godz. 09:00
Śląskie „Modernizacja budynku na potrzeby Ośrodka Interwencji Kryzysowej – ulica Pszczelnicza 10” Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku szkolnego na potrzeby Ośro...