Przetarg 12191259 - „Gorące posiłki w 2026 r.” Część 1: część nr 1...

   
Analizuj Zamówienie 12191259
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
„Gorące posiłki w 2026 r.”

Część 1: część nr 1 zamówienia: „Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu.”Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia:1. Przygotowanie i wydawanie obiadów /posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. od poniedziałku do niedzieli w godz. co najmniej od 12:00 do 15:00, dla przeciętnie 13 osób dziennie. Szacuje się, że minimalna liczba obiadów będzie nie mniejsza niż 9 i nie większa niż 17 dziennie. W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju może być nakaz wydawania na wynos ww. posiłków.2. Zamawiający zakłada, że w okresie realizacji umowy średnia liczba obiadów wyniesie 4 754 szt., minimalna liczba obiadów wyniesie 3 285 szt., natomiast maksymalna liczba obiadów w całym okresie realizacji umowy nie przekroczy 6 205 szt.3. Zamawiający wymaga, aby:1) obiad składał się z:- pierwszego dania: zupy (nie mniej niż 500 g),- drugiego dania, na które składają się: ziemniaki lub zamiennie: kasza, ryż, kluski, makaron (nie mniej niż 200g) oraz mięso (nie mniej niż 120 g) i dodatki – zestaw surówek, warzywa gotowane, sałatki itp. (nie mniej niż 150 g);Podane gramatury dotyczą wyżej wymienionych produktów po obróbce termicznej.2) posiłki przygotowywane dla klientów były sporządzane zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość kaloryczna powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Warunki podawania oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne;3) posiłki były przygotowane wg zasad racjonalnego żywienia. Muszą być sycące, smaczne, urozmaicone, bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu wydawania. Obiad abonamentowy nie musi zapewniać dziennej normy zapotrzebowania organizmu na energię.4. Temperatura posiłków oraz czas przechowywania od momentu wyprodukowania do momentu wydania powinny być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji.5. Dla osób, które nie jadają posiłków mięsnych Wykonawca będzie zobowiązany wydawać obiady bezmięsne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego, natomiast dla osób wymagających diety Wykonawca będzie wydawał posiłki dietetyczne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego.6. Na soboty, niedziele i święta na zgłoszenie opiekunek MOPS Wykonawca będzie zobowiązany wydać obiad lub suchy prowiant, odpowiadający wartości kalorycznej obiadu.7. Obiady będą wydawane w sali konsumpcyjnej Wykonawcy, która powinna mieścić się w Inowrocławiu w miejscu łatwo dostępnym (możliwy dojazd kilkoma autobusami MPK z dużą częstotliwością w godzinach wydawania posiłków). Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zaplecze kuchenne, salę konsumpcyjną, toaletę w celu prawidłowej realizacji zamówienia, także w przypadku zwiększenia liczby wydawanych posiłków. Sala konsumpcyjna powinna być wyposażona w co najmniej 15 miejsc siedzących. Posiłek musi być przyrządzany i wydawany w pomieszczeniach spełniających wymagania przewidziane prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale A, Rozdział V SWZ.

Część 2: część nr 2 zamówienia: składa się z zakresu 2a, 2b i 2c: 2a. „Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. św. Ducha 90 w Inowrocławiu”1. Przygotowanie i dostarczanie gorących obiadów/posiłków dla osób uczęszczających do Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu od poniedziałku do piątku w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r., w godz. od 12:15 do 13:00, dla przeciętnie 45 osób dziennie. Po wstępnym uzgodnieniu z uczestnikami i opiekunami w 2026 r. planowana jest przerwa: 17 sierpnia 2026 r., przerwa wakacyjna w okresie od 20 lipca 2026 r. do 31 lipca 2026 r. oraz przerwa świąteczna w okresie od 28 grudnia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.2. Zamawiający zakłada, że minimalna liczba obiadów wyniesie 8 260 szt., natomiast maksymalna liczba obiadów w całym okresie realizacji umowy nie przekroczy 10 620 szt. 3. Liczba obiadów określona została szacunkowo i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w 2026 r. ŚDS zastrzega sobie prawo do zmiany liczby zamawianych obiadów w skali dziennej, miesięcznej i rocznej w zależności od potrzeb oraz do złożenia zamówienia lub jego rezygnacji w określonym dniu i w określonych godzinach w związku z np. wyjazdem na wycieczkę, obchodami świąt i uroczystościami. ŚDS przewiduje 15 dniową przerwę w ciągu roku. ŚDS codziennie do godz. 9:30 poda zamawianą liczbę obiadów w danym dniu. 4. Zamawiający wymaga, aby:1) obiad/posiłek składał się z:- pierwszego dania: zupy (nie mniej niż 500 g)- drugiego dania, na które składają się: ziemniaki lub zamiennie: kasza, ryż, kluski, makaron (nie mniej niż 200g) oraz mięso (nie mniej niż 120 g) i dodatki – zestaw surówek, warzywa gotowane, sałatki itp. (nie mniej niż 150 g).Podane gramatury są po obróbce termicznej.Obiady muszą być zapakowane porcyjnie w opakowania jednorazowego użytku wraz z dołączonymi sztućcami jednorazowego użytku.2) posiłki były sporządzane zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość kaloryczna powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Warunki podawania oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne.3) posiłki były przygotowane wg zasad racjonalnego żywienia. Muszą być sycące, smaczne, urozmaicone, bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu wydawania. Posiłek nie musi zapewniać dziennej normy zapotrzebowania organizmu na energię.5. Dla osób, które nie jadają posiłków mięsnych Wykonawca będzie zobowiązany wydawać obiady bezmięsne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego, natomiast dla osób wymagających diety Wykonawca będzie wydawał posiłki dietetyczne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego.6. Temperatura dostarczonych posiłków oraz czas przechowywania od momentu wyprodukowania do momentu wydania powinny być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji.7. Obiady będą dostarczane i wnoszone do pomieszczenia wskazanego przez pracowników w Środowiskowym Domu Samopomocy przy ul. św. Ducha 90 w Inowrocławiu. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zaplecze kuchenne do przygotowywania żywności. Posiłek musi być przyrządzany w pomieszczeniach spełniających wymagania przewidziane prawem.8. Wykonawca musi dostarczać posiłki samochodem spełniającym wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności zatwierdzonym przez właściwy organ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale A, Rozdział V SWZ.2b. „Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu – mieszkańców mieszkań wspomaganych przy ul. św. Ducha 90 w Inowrocławiu”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Przygotowanie i dostarczanie gorących obiadów/posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu – mieszkańców mieszkań wspomaganych przy ul. św. Ducha 90 w Inowrocławiu od poniedziałku do niedzieli w okresie 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r., w godzinach od 12:15 do 13:00, dla przeciętnie 2 osób dziennie. Szacuje się, że minimalna liczba obiadów będzie nie mniejsza niż 1 i nie większa niż 3 dziennie.2. Zamawiający zakłada, że w okresie realizacji umowy średnia liczba obiadów wyniesie 730 szt., minimalna liczba obiadów wyniesie 365 szt., natomiast maksymalna liczba posiłków w całym okresie realizacji umowy nie przekroczy 1 095 szt.3. Zamawiający wymaga, aby:1) obiad/posiłek składał się z:- pierwszego dania: zupy (nie mniej niż 500 g)- drugiego dania, na które składają się: ziemniaki lub zamiennie: kasza, ryż, kluski, makaron (nie mniej niż 200g) oraz mięso (nie mniej niż 120 g) i dodatki – zestaw surówek, warzywa gotowane, sałatki itp. (nie mniej niż 150 g).Podane gramatury dotyczą wyżej wymienionych produktów po obróbce termicznej. Obiady muszą być zapakowane porcyjnie w opakowania jednorazowego użytku.2) posiłki były sporządzane zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość kaloryczna powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Warunki podawania oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne;3) posiłki były przygotowane wg zasad racjonalnego żywienia. Muszą być sycące, smaczne, urozmaicone, bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu wydawania. Posiłek nie musi zapewniać dziennej normy zapotrzebowania organizmu na energię.4. Dla osób, które nie jadają posiłków mięsnych Wykonawca będzie zobowiązany wydawać obiady bezmięsne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego, natomiast dla osób wymagających diety Wykonawca będzie wydawał posiłki dietetyczne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego.5. Temperatura dostarczonych posiłków oraz czas przechowywania od momentu wyprodukowania do momentu wydania powinny być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji.6. Obiady będą dostarczane do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w budynku przy ul. św. Ducha 90 w Inowrocławiu. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zaplecze kuchenne do przygotowywania żywności. Posiłek musi być przyrządzany w pomieszczeniach spełniających wymagania przewidziane prawem.7. Wykonawca musi dostarczać posiłki samochodem spełniającym wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności zatwierdzonym przez właściwy organ. 8. Wykonawca ma dostarczać posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy posiłków o określonej godzinie, Zamawiający ma prawo zamówić posiłki w trybie pilnym u innego dostawcy na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale A, Rozdział V SWZ.2c. „Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu.”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Przygotowanie i dostarczanie gorących obiadów/posiłków w szczególności dla starszych, niepełnosprawnych klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu – od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r., od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 12:40 do 14:50, dla przeciętnie 9 osób dziennie. Szacuje się, że minimalna liczba obiadów będzie nie mniejsza niż 8 i nie większa niż 11 dziennie.2. Zamawiający zakłada, że w okresie realizacji umowy średnia liczba obiadów wyniesie 3 285 szt., minimalna liczba obiadów wyniesie 2 920 szt., natomiast maksymalna liczba posiłków w całym okresie realizacji umowy nie przekroczy 4 015 szt. 3. Zamawiający wymaga, aby:1) obiad/posiłek składał się z:- pierwszego dania: zupy (nie mniej niż 500 g)- drugiego dania, na które składają się: ziemniaki lub zamiennie: kasza, ryż, kluski, makaron (nie mniej niż 200g) oraz mięso (nie mniej niż 120 g) i dodatki – zestaw surówek, warzywa gotowane, sałatki itp. (nie mniej niż 150 g).Podane gramatury dotyczą wyżej wymienionych produktów po obróbce termicznej. Obiady muszą być zapakowane porcyjnie w opakowania jednorazowego użytku.2) posiłki były sporządzane zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość kaloryczna powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Warunki podawania oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne;3) posiłki były przygotowane wg zasad racjonalnego żywienia. Muszą być sycące, smaczne, urozmaicone, bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu wydawania. Posiłek nie musi zapewniać dziennej normy zapotrzebowania organizmu na energię.4. Dla osób, które nie jadają posiłków mięsnych Wykonawca będzie zobowiązany wydawać obiady bezmięsne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego, natomiast dla osób wymagających diety Wykonawca będzie wydawał posiłki dietetyczne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego.5. Temperatura dostarczonych posiłków oraz czas przechowywania od momentu wyprodukowania do momentu wydania powinny być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji.6. Obiady będą dostarczane w szczególności do mieszkań starszych, niepełnosprawnych klientów Miejskiego Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu – mieszkańców miasta Inowrocławia.7. Wykonawca musi dostarczać posiłki samochodem spełniającym wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności zatwierdzonym przez właściwy organ.8. Wykonawca ma dostarczać posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy posiłków o określonej godzinie, Zamawiający ma prawo zamówić posiłki w trybie pilnym u innego dostawcy na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale A, Rozdział V SWZ.

MOPS.271.3.2025.1
branża Gastronomia, catering
podbranża żywienie zbiorowe
kody CPV 55320000, 55321000, 55322000, 55520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: żywienie zbiorowe