Zlecenie 8072994 - Firma O.K. Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. w ramach...

   
Zamówienie 8072994 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-13
przedmiot zlecenia
Firma O.K. Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. w ramach realizacji projektu „Cała na przód!” nr RPLU.10.04.00-06-0038/18 (wartość pr
ojektu: 4 904 978,85 zł) planuje zrealizowanie na terenie Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego województwa lubelskiego USŁUGI, tj. Pośrednictwo pracy dla maksymalnie 24 Uczestników/czek Projektu (UP). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych spotkań z pośrednikiem pracy. Pośrednictwo pracy polega na pomocy w znalezieniu stałego miejsca zatrudnienia UP zwolnionym z przyczyn niedotyczących pracownika w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu. Zadanie realizowane będzie w formie bezpośredniego kontaktu pośrednika pracy z UP w celu zebrania niezbędnych informacji do przedstawienia ofert pracy lub innej pomocy. Zmiany w poziomie zatrudnienia zostaną zweryfikowane po zakończeniu udziału UP w projekcie. Zakres merytoryczny spotkań indywidualnych UP z pośrednikiem pracy obejmować będzie następujące etapy: a. wstępna rozmowa pośrednika pracy z UP, b. zapoznanie UP z podstawowymi instrumentami rynku pracy oraz sposobami pozyskiwania nowych ofert pracy (np. giełdy/targi pracy); c. udostępnienie UP ofert pracy do samodzielnego zapoznania; d. bieżący monitoring rynku pracy; e. dokumentowanie przebiegu spotkań UP z pośrednikiem pracy (m.in. informacja o przeprowadzonych rozmowach, przedstawionych ofertach, itp.). Celem Pośrednictwa pracy jest podniesienie umiejętności UP w zakresie uzyskania odpowiedniego zatrudnienia. Spotkania z pośrednikiem pracy będą obejmowały m.in.: 1. Udzielenie wsparcia UP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskiwaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych. 2. Pozyskiwanie ofert pracy od pracodawców w celu udostępnienia ich UP. 3. Inicjowanie i organizowanie kontaktów UP z pracodawcami (skierowanie każdego UP na min. 1 rozmowę kwalifikacyjną). 4. Przedstawienie każdemu UP min. 2 odpowiadających jego potencjałowi ofert pracy. 5. Dążenie do wypracowania w UP postaw aktywnego, samodzielnego i świadomego poszukiwania pracy oraz motywowanie UP do poszukiwania zatrudnienia. 6. Doprowadzenie do zatrudnienia oraz przedłożenie dokumentów (wskaźnik efektywności zatrudnieniowej) potwierdzających zatrudnienie dla minimum 55% UP. Do wskaźnika efektywności zatrudnieniowej zaliczamy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną lub rozpoczęcie działalności gospodarczej (status aktywny, tj. wydruk CEIDG/KRS oraz dowód opłacenia należnych składek ZUS). Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej musi zostać zrealizowany do czterech tygodni od dnia zakończenia udziału w projekcie danego UP. Usługa będzie realizowana dla maksymalnie 24 UP, zamieszkujących na obszarze Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego (LOF) , należących do poniższej kategorii:  osoby zwolnione z przyczyn niedotyczących pracownika w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed przystąpieniem do projektu, w tym osoby należące do jednej z grup: kobiety, osoby z niepełnosprawnościami, osoby powyżej 50 roku życia, osoby o niskich kwalifikacjach. Usługa będzie realizowana w wymiarze:  5 godzin zegarowych dla 1 UP, w formie 5 spotkań indywidualnych po 1 godzinie zegarowej, średnio jedno spotkanie w miesiącu. Łącznie dla 24 UP zostanie zrealizowanych maksymalnie 120 godzin zegarowych Pośrednictwa pracy. Przez godzinę zegarową rozumie się 60 minut. Do czasu zajęć nie wlicza się przerw. Warunkiem przystąpienia UP do zadania jest opracowanie Indywidualnego Planu Działania. Ukończenie zadania przez UP warunkuje min. 80% frekwencji na zajęciach. W związku z powyższym zamówieniem poszukujemy pośrednika pracy gotowego do zrealizowania ww. usługi. Do obowiązków pośrednika pracy należeć będzie, w szczególności: 1. Przeprowadzenie dla wskazanych UP zajęć z Pośrednictwa pracy o wskazanym zakresie merytorycznym. 2. Przygotowanie niezbędnych materiałów szkoleniowo-edukacyjnych dla UP, tworzonych z zachowaniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz zasadą niedyskryminacji. Materiały zostaną opracowane z poszanowaniem praw autorskich i w razie potrzeby dostosowane będą do potrzeb osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Materiały zostaną przygotowane z poszanowaniem zasady zrównoważonego rozwoju (m.in. wydruki dwustronne, kopie w skali szarości). 3. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu na wzorach Zamawiającego, obejmującej m.in.: dzienniki zajęć, listy obecności na zajęciach (podpisywane przez UP na każdych zajęciach), rejestr przedstawionych UP ofert pracy wraz z kopiami tych ofert pracy, potwierdzenie odbycia rozmowy/ów kwalifikacyjnej/nych. 4. Zapewnienie bezpieczeństwa UP oraz osób prowadzących zajęcia co najmniej przez wypełnieni poniższych wymagań: a. dezynfekcja stolików oraz stanowisk przed każdymi zajęciami środkiem do dezynfekcji o działaniu wirusobójczym, b. zapewnienie jednorazowych rękawiczek ochronnych dla każdego UP lub środka do dezynfekcji rąk o działaniu wirusobójczym, c. organizacja stanowisk z zachowaniem min. 1,5 metra odległości pomiędzy każdym ze stanowisk, d. zachowanie odległości min. 1,5 metra od rozmówcy w trakcie realizacji zajęć, e. dopilnowanie, aby każdy UP używał wyłącznie własnego długopisu do podpisywania listy obecności i innych dokumentów, f. regularne wietrzenie pomieszczeń, w których odbywać się będą zajęcia obowiązkowo przed zajęciami oraz po ich zakończeniu, g. zapewnienie masek ochronnych dla UP i pośrednika pracy. 5. Przekazywanie w formie telefonicznej lub e-mail, niezwłocznie informacji o nieobecnościach UP, rezygnacjach UP oraz innego rodzaju problemach lub zaległościach. 6. Przesłania w ciągu 7 dni kalendarzowych od zakończenia wszystkich zajęć dokumentów potwierdzających ich odbycie. 7. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli/monitoringu zajęć przez Zamawiającego lub Instytucje nadzorujące w terminie zajęć. 8. Prowadzenie zajęć zgodnie z zasadą równości płci oraz niedyskryminacji, stosowania języka wrażliwego na płeć, wykluczenia stereotypowego podejścia do realizacji zadania w stosunku do kobiet i mężczyzn oraz osób z niepełnosprawnościami. 9. Wykonywanie innych, dodatkowych czynności związanych z bezpośrednią realizacją projektu, m.in.: a. rozprowadzenie wśród UP materiałów przekazanych przez Zamawiającego, b. oznaczenie sal, budynków, w których będą prowadzone zajęcia zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji, c. ustawiania stolików i krzeseł w sali, d. informowania UP o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający deklaruje nawiązanie współpracy na podstawie umowy zlecenie.
branża Praca
kody CPV 79611000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się