Zlecenie 8891272 - Dzierżawa gruntów na przystankach komunikacji miejskiej w...
(zakończone) | Zamówienie 8891272|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2022-05-09 |
przedmiot zlecenia | Dzierżawa gruntów na przystankach komunikacji miejskiej w celu ustawienia nowych wiat przez Uczestnika konkursu oraz przejęcie w użytkowanie wiat będących własnością ZDiTM w celu zarządzania nimi. Całość łączenie obejmuje 960 szt. wiat (liczone łącznie z wiatami ZDiTM i wiatami, które ustawi Uczestnik konkursu). Całość będzie podzielona na dwa pakiety po 480 szt. każdy Na wiatach przewiduje się możliwość umieszczenia tablic, gablot lub urządzeń reklamowych. Pakiety liczą po 438 i 439 lokalizacji. Pozostałe lokalizacje w ilości nie większej niż 480 szt. stanowią rezerwę w przypadku uruchomiania nowych lub przebudowy starych przystanków (stan na 01.02.2022 r.). 2. Celem konkursu jest: • Zapewnienie pasażerom komunikacji miejskiej komfortu poprzez ustawienie wiat na przystankach oraz współpraca z Gminą Miasto Szczecin w zakresie rozwoju tego segmentu infrastruktury miejskiej poprzez projektowanie i budowanie na terenie miasta wiat przystankowych odpowiadających zmieniającym się potrzebom mieszkańców, poprzez wyposażanie ich w urządzenia podnoszące komfort korzystania z przystanków komunikacji miejskiej, dostęp do informacji, korzystanie z sieci Wi-Fi, ładowanie urządzeń mobilnych oraz wdrażanie innych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu obsługi pasażerów. • Zapewnienie Gminie Miastu Szczecin możliwości prowadzenia działalności informacyjno-promocyjnej poprzez nieodpłatne wykorzystanie 15 % aktywnych powierzchni reklamowych, cztery razy w ciągu każdego roku obowiązywania umowy. Wynajęcie nośników następowałoby na podstawie wniosku ze strony Gminy Miasto Szczecin, kierowanego do operatora z minimum miesięcznym wyprzedzeniem. Opłaty z tytułu zajęcia pasa ruchu drogowego w czasie ekspozycji materiałów Gminy Miasta Szczecin ponosiłby Operator, zgodnie z stawkami określonymi w obowiązującej uchwale, koszty projektowania i przygotowania materiałów promocyjnych ponosiłaby Gmina Miasto Szczecin, • Umożliwienie Operatorowi wykorzystywania wiat przystankowych do innych, niestandardowych działań marketingowych realizowanych na ich terenie, po uzyskaniu wcześniejszej zgody ZDiTM z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, • Umożliwienie operatorom reklamowym prowadzenia działalności komercyjnej - poprzez ekspozycję przekazów reklamowych, • Zapewnienie firmom zajmującym się reklamą zewnętrzną atrakcyjnych miejsc na umieszczenie paneli reklamowych. 3. Przystanki komunikacji miejskiej zlokalizowane są na terenie miasta Szczecin-szczegółowa lokalizacja przystanków znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu. 4. Założenia dotyczące wiat: • Nowe wiaty muszą przypominać wyglądem wiaty już ustawione na przystankach komunikacji miejskiej w Szczecinie, • Preferowane są aluminiowe konstrukcje wiat, a za obowiązującą przyjmuje się szarą kolorystykę, zgodnie z wytycznymi katalogu Systemu Informacji Miejskiej, • Dopuszcza się przedkładanie projektów wiat nawiązujących do wzoru określonego w katalogu SIM. Tego typu rozwiązania wymagają uzasadnienia dla zastosowanych odstępstw tj. innowacje techniczne, rozwiązania ekologiczne (zielone wiaty) oraz wskazania powiązań proponowanych rozwiązań z obowiązującym systemem miejskim, • Wiaty stawiane przez Operatora muszą być nowe i zgodne z zaproponowanym oraz zaakceptowanym w konkursie projektem-spełniającym wskazane w niniejszym regulaminie założenia, z wyłączeniem wiat, które są już zainstalowane na przystankach komunikacji miejskiej i uzyskają wspólną akceptację Organizatora Konkursu i Operatora, • Wiaty muszą być wyposażone w ławkę lub inną konstrukcję np. siedziska o długości jednego modułu w wiatach 3 modułowych oraz długości dwóch modułów w wiatach 4 modułowych oraz o długości min. trzech modułów w wiatach 6 modułowych lub większych, • Wiaty powinny być wyposażone w gablotę na informację pasażerską o wymiarach min. 110 cm na 100 cm zamykane na zamek patentowy (jeden klucz do wszystkich gablot). Ściana tylna gabloty musi być wykonana z płyty stalowej. Przednia ściana-drzwi gabloty wykonane ze szkła hartowanego lub klejonego. Uczestnik przekaże gabloty w użytkowanie ZDiTM, który będzie umieszczał w gablocie informacje pasażerskie takie jak rozkłady jazdy i inne informacje dla pasażerów. Organizator dopuszcza stosowanie innych rozwiązań technicznych zabezpieczających opisane w niniejszym punkcie funkcjonalności. • Wiata musi być wyposażona w znaki drogowe (wymiar 760 mm x 600 mm) D-15, D-17 lub w D-15 i D-17 w zależności od charakteru przystanku zgodne z przepisami prawa, • W ścianach bocznych wiaty musi znajdować się miejsce na umieszczenie numerów linii komunikacyjnych co najmniej na szerokości szyby bocznej wiaty, • Jedna z szyb tylnych wiaty musi posiadać grafiki promocyjne miasta tj. logo Floating Garden 2050; adres strony www, inne oznaczenia, każdorazowo uzgodnione i zaakceptowane przez Gminę Miasto Szczecin, • Na szybie bocznej od strony najazdowej pojazdów komunikacji miejskiej obowiązuje bezwzględny zakaz umieszczania paneli reklamowych oraz innych informacji z wyjątkiem nazwy przystanku lub numeru linii, • Zakłada się, że wiaty będą systematycznie wyposażone w cyfrowe moduły prezentacyjne: panel reklamowy, panel reklamowy podświetlany, ekran LCD, LED itp. W uzasadnionych przypadkach np. w wiacie 6 modułowej lub większej liczba paneli prezentacyjnych będzie mogła być zwiększona, • W lokalizacjach wskazanych przez zarządcę drogi (ZDiTM), w minimum 50 wiatach z każdego pakietu na terenie miasta, w ciągu 8 lat od rozstrzygnięcia konkursu zainstalowane mogą być cyfrowe wyświetlacze na informację pasażerską umożliwiające całodobową aktualizację komunikatów przez Gminę Miasto Szczecin • W ww. wiatach w miejscu tradycyjnych gablot ekspozycji reklam mogą zostać zainstalowane ekrany cyfrowe (LED/LCD lub inne technologie) umożliwiające ekspozycję treści z uwzględnieniem norm bezpieczeństwa zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, w tym minimum 3 godziny na dobę z podziałem po 8 minut na każdą godzinę emisji; treści (ogłoszenia, informacje, alerty) dostarczanych przez Gminę Miasto Szczecin, emisja treści powinna odbywać się za pośrednictwem systemu Operatora z wykorzystaniem internetowych technologii przesyłu danych, • W trakcie każdego roku współpracy Operator, zrealizuje na rzecz i we współpracy z Gminą Miasto Szczecin jeden projekt promujący idee zrównoważonej mobilności. Projekt polegający na zainstalowaniu na jednej z dzierżawionej na podstawie niniejszego konkursu lokalizacji, na swój koszt prototypowego/innowacyjnego rozwiązania w zakresie wiaty przystankowej, informacji pasażerskiej, zielonej wiaty itp. • Zasilanie elektryczne oraz inne łącza np. Wi-Fi, światłowód do wiat Operator doprowadzi na własny koszt oraz podłączy zasilanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Operator zobowiązuje się do przejęcia wiat będących własnością ZDiTM w użytkowanie. Wszystkie wiaty przeznaczone do likwidacji (oznaczone w załączniku nr 1 do regulaminu konkursu) zostaną przez Operatora wymienione na zgodne z typem B lub C. Pozostałe wiaty Operator będzie mógł wykorzystać do ustawienia w mało atrakcyjnych dla niego lokalizacjach lub będzie mógł dołożyć panele reklamowe dopasowane do rodzaju wiaty. W zamian Organizator będzie oczekiwał, że Operator będzie utrzymywał wiaty w należytym stanie technicznym i estetycznym przy czym Operator będzie ponosił wszelkie koszty utrzymania tych wiat. |
branża | Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja |
podbranża | administracja nieruchomości |
forma | konkurs |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Zachodniopomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Zachodniopomorskie |