Zlecenie 8069744 - Dzienny Dom Opieki Medycznej „ZACISZE" Olkusz, dnia...

   
Zamówienie 8069744 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-12
przedmiot zlecenia
Dzienny Dom Opieki Medycznej „ZACISZE"

Olkusz, dnia 12.04.2021 ZAPYTANIE OFERTOWE NR 47G/2021/OLKUSZ na dostawę/sprzedaż środkó
w do dezynfekcji (płyny i preparaty dezynfekujące) w ramach projektu pod tytułem „Dzienny Dom Opieki Medycznej „ZACISZE” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2. Poddziałanie 9.2.1. z Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: RPMP.09.02.01-12-0013/18 Zakład Pielęgnacyjno – Opiekuńczy ”Zacisze” Pielęgniarki i Położne Ewa Stanek, Bożena Mitka Spółka Partnerska zaprasza do przedstawienia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.) 1. DANE ZAMAWIAJĄCEGO Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy „Zacisze” Pielęgniarki i Położne Ewa Stanek, Bożena Mitka Spółka Partnerska (zwana dalej Beneficjentem lub Zamawiającym) 32-300 Olkusz, Zimnodół 51 tel.: 32 6427314, faks: 32 6427314 Internet: www.zacisze.olkusz.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa/ sprzedaż do DDOM Zacisze, ul. Kazimierza Wielkiego 86 w Olkuszu na dostawę/sprzedaż środków do dezynfekcji (płyny i preparaty dezynfekujące) przeznaczonych do realizacji projektu pod tytułem „Dzienny Dom Opieki Medycznej ZACISZE”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki Nr 1 do Zapytania ofertowego. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: • 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała • 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne • 33741300-9 Środek odkażający do rąk 3. Zamówienia uzupełniające: nie 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA od 23.4.2021 do 24.05.2021 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA Nie ustanowiono warunków udziału. Nie ustalono sposobu dokonywania oceny warunków spełniania udziału w postępowaniu. 5. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA 1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez Beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy PZP zgodnie z art. 3 ustawy PZP, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, • pozostawanie z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić wątpliwości. 2. W celu wykazania braku powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego. 6. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z INFORMACJĄ O WAGACH PUNKTOWYCH I PROCENTOWYCH DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY A TAKŻE OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, jedynie spośród ofert uznanych za ważne, które nie zostaną odrzucone i spełniają wymogi formalne określone w pkt. 10. 2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: • cena brutto (C) - ranga procentowa 80 %, • termin realizacji (T) - ranga procentowa 20 %. 3. Punkty oferty zostaną zsumowane wg wzoru: Sof = Cof + Tof gdzie: Sof - suma punktów badanej oferty, Cof - ilość punktów uzyskanych za kryterium „cena”, Tof - ilość punktów uzyskanych za kryterium „termin realizacji przedmiotu zamówienia”, 4. W kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru: C of = (C min/C b ) x 80 pkt. gdzie: Cof – ocena punktowa oferty w kryterium cena, C min – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, C b – cena brutto oferty badanej. Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 5. W kryterium termin realizacji przedmiotu zamówienia punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Parametry punktowane Termin realizacji przedmiotu zamówienia –do dnia 30 kwiecień 2021r. (włącznie) Tak – 20 pkt. Termin realizacji przedmiotu zamówienia–po dniu 30 kwiecień 2021r. Tak –0 pkt. 6. Wynik. • za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, • pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów, • jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert. W przypadku konieczności przeprowadzenia negocjacji cenowych odbędą się one w dniu 22 kwiecień 2021 o godzinie 15.30 8. ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego. 2. Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronach internetowych http://ddom.zacisze.olkusz.pl/category/zapytania-ofertowe/ oraz www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl i będzie wiążąca dla Wykonawców. 9. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania OFERTOWEGO NIE PÓŹNIEJ NIŻ DO POŁOWY TERMINU SKŁADANIA OFERT określonego w punkcie 11.1, w jednej z form, o których mowa w punkcie 12.1. 2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej http://ddom.zacisze.olkusz.pl/category/zapytania-ofertowe/ oraz www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl 10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. 2. Zamawiający NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować całość zamówienia. 4. Oferta powinna być napisana w języku polskim. 5. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część. 6. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 8. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego, 2) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego, 3) aktualny wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej RP. 4) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych(Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego). 5) Ogólna klauzula informacyjna (Zał. 7 do Zapytania ofertowego) 9. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „ZMIANA OFERTY”. 10. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie Oferenta. 11. Oferty po złożeniu i wyborze oferty najkorzystniejszej nie będą zwracane Oferentom. 11. TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ OFERTY 1. Ofertę należy złożyć w terminie do 21 kwiecień 2021r. 2. Ofertę należy złożyć w jednej z form, o których mowa w punkcie 12.1. 3. Oferent otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Zał Nr 5 do Zapytania ofertowego w przypadku osobistego złożenia oferty. 12. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON Oferty oraz innego rodzaju korespondencje można składać poprzez Bazę Konkurencyjności oraz poza Bazą Konkurencyjności tj.: 1. OFERTY oraz innego rodzaju KORESPONDENCJĘ (np. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form: • drogą elektroniczną (skany dokumentów) na adres: ddom@zacisze.olkusz.pl • pisemnie (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres: Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy „Zacisze” Zimnodół 51 32-300 Olkusz, oferty składane kurierem lub osobiście do biura, czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 14.00, w zamkniętej, opieczętowanej pieczątką firmową Wykonawcy, kopercie z napisem: „Oferta na dostawę/ sprzedaż środków do dezynfekcji (płyny i preparaty dezynfekujące) dla DDOM ZACISZE ul. Kazimierza Wielkiego 86, Olkusz, w ramach projektu pod tytułem „Dzienny Dom Opieki Medycznej „ZACISZE” Nr postępowania 47G/2021/OLKUSZ 2. Wszelkiego rodzaju korespondencji ani ofert nie należy przekazywać na służbowe adresy e-mail Zamawiającego oraz pracowników Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega możliwość wzywania Wykonawców do wyjaśnień oraz uzupełnień, co do treści oferty, jak i dokumentów.
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża artykuły, osprzęt, kosmetyki i artykuły higieniczne, leki
kody CPV 33000000, 33631600, 33741300
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły, osprzęt , kosmetyki i artykuły higieniczne , leki

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10446604 2024-04-26
godz. 09:00
Wielkopolskie AD/ZP/40/2024 ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI DLA POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ NA OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Przedmiotem zamówienia jest:ZAKUP I S...
10428872 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i odkażających na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.2. Przedmiot zam...
10455369 2024-04-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie DOSTAWA – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI Część 1: Pakiet nr 1. Środki do dezynfekcji i mycia Część 2: Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji i mycia Część 3: Pakiet nr 3. Płyn do d...
10440791 2024-04-30
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia medycznego. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa produktów leczniczych wyrobów ...
10395743 2024-05-07
godz. 11:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych wg 12 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącz...
10395725 2024-05-10
godz. 08:00
Dolnośląskie ZP/PN/2024/18 - leki II Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z rozładunkiem produktów leczniczych, szczepionek, płynów, wyrobów medycznych, preparatów do leczenia żywien...
10395740 2024-05-13
godz. 11:00
Pomorskie DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH DO CHEMIOTERAPII I PROGRAMÓW LEKOWYCH
10446886 2024-05-16
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa leków- 34 pakiety , kleju tkankowego i gąbki leczniczej 34 pakiety leków, kleju tkankowego i gąbki leczniczej
10406435 2024-05-24
godz. 10:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków z podziałem na 14 Pakietów, na potrzeby 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Opolu, sukcesywnie przez okres trwania umowy:Pakiet 1 ...
10433188 2024-05-24
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup standardowej i trudnopalnej odzieży roboczej, obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży specjalistycznej 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa standar...