Przetarg 12199367 - Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków...

   
Analizuj Zamówienie 12199367
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-05
przedmiot ogłoszenia
Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych worków foliow
ych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o. o. w Gubinie.2. Łączna ilość wszystkich worków wynosi 1.400.000 szt., w tym: a) Worki na papier – 400 000 szt. worków spakowanych w 8 000 szt. pakietów (dwie rolki po 25 szt. worków na 1 szt. pakietu).b) Worki na metale i tworzywa sztuczne – 400 000 szt. spakowane w 8 000 szt. pakietów (dwie rolki po 25 szt. worków na 1 szt. pakietu).c) Worki na szkło – 200 000 szt. spakowane w 8 000 szt. pakietów (jedna rolka 25 szt. worków na 1 szt. pakietu).d) Worki na odpady biodegradowalne – 400 000 szt. spakowane w 8 000 szt. pakietów (dwie rolki po 25 szt. worków na 1 szt. pakietu). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ.4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dwóch transzach:1) pierwsza dostawa w sumie 700 000 szt. worków, spakowanych w 4 000 pakietów, w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy, tj. 2) druga dostawa w ilości 700 000 szt. worków spakowanych w 4 000 pakietów w terminie między 15 kwietnia 2026 r. a 30 kwietnia 2026 r.5. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywistą ilość dostarczonych worków ustalone w oparciu o podane w złożonej ofercie ceny jednostkowe. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę po zrealizowaniu dostaw, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, wg cen jednostkowych podanych w złożonej ofercie.6. Dostawa, transport i rozładunek worków zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy na adres Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Spółka z o.o., ul. Śląska 36, 66-620 Gubin– Baza magazynowo – transportowa (wjazd od ulicy Kołłątaja) w godzinach 8:00-13:00.7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z przedmiotem zamówienia oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy i jakości dostarczonego asortymentu.8. Do każdej transzy dostarczonych worków Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu atest higieniczny dotyczący materiału z jakiego wykonany będzie przedmiot zamówienia (LDPE). 9. W przypadku ujawnienia wad jakościowych worków, braków ilościowych lub w przypadku dostarczenia asortymentu nienadającego się do użycia lub niezgodnego z przedmiotem zamówienie Zamawiający niezwłocznie po jego wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie drogą telefoniczną lub elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia braków ilościowych i do wymiany wadliwego asortymentu na wolny od wad i odbiór wadliwego asortymentu od Zamawiającego w terminie 3 dni od zgłoszenia, na własny koszt i ryzyko.10. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żądanych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.11. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej. 12. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.13. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.14. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:1) kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 1 ust. 9 wzoru umowy;2) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt 35 SWZ, w szczególności oryginał zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia.

ZP/9/N/2025
branża Opakowania
podbranża wyroby foliowe
kody CPV 18930000, 19520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wyroby foliowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12191510 2025-12-12
godz. 09:00
Dolnośląskie Dostawa środków do mycia i higieny oraz worków Część 1: Środki do mycia i...
12197199 2025-12-15
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej...
12195046 2025-12-15
godz. 12:00
Podkarpackie Dostawa środków czystości i opakowań jednorazowych do Zespołu Szkół...
11141665 2025-12-16
godz. 10:00
Dolnośląskie W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1)...
11141687 2025-12-16
godz. 10:00
Dolnośląskie W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1)...
11141637 2025-12-16
godz. 10:00
Dolnośląskie W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1)...
11141710 2025-12-16
godz. 10:00
Dolnośląskie W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1)...
12179152 2025-12-17
godz. 14:00
Mazowieckie Aprowizacja biura dla PGE Systemy S.A.
12083809 2025-12-19
godz. 09:30
Mazowieckie Zawarcie umowy ramowej na dostawy materiałów kancelaryjno - biurowych w latach...
12200131 2025-12-19
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup folii grafitowej dla PGE GiEK S.A. Oddział...