Przetarg 9106848 - Drukowanie i doręczanie decyzji podatkowych Numer...

   
Analizuj Zamówienie 9106848 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-08-12
przedmiot ogłoszenia
Drukowanie i doręczanie decyzji podatkowych Numer referencyjny: OR-10.271.58.2022
1. Nazwa zamówienia: Drukowanie i doręczanie de
cyzji podatkowych.
2. Przedmiotem zamówienia jest drukowanie decyzji, konfekcjonowanie, doręczanie adresatom, zwrot przesyłek NIEdoręczonych, sporządzenie raportu doręczeń:
2.1. część 1 zamówienia: doręczanie korespondencji na terenie miasta Krakowa;
2.2. część 2 zamówienia: doręczanie korespondencji na terenie Polski, poza Krakowem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ (jeden wzór dla obu części zamówienia).
Uwaga! Zamawiający zawrze odrębną umowę dla każdej części zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że szacowany (w oparciu o dane z lat ubiegłych) wolumen przesyłek wynosi:
3.1. część 1 zamówienia: 305 000 sztuk;
3.2.część 2 zamówienia: 70 000 sztuk.
Wolumen przesyłek przekazany Wykonawcy wyniesie co najmniej 85% wolumenu określonego powyżej, odpowiednio dla każdej części zamówienia.
część 1 zamówienia: doręczanie korespondencji na terenie miasta Krakowa Część nr 1 1. Nazwa zamówienia: Drukowanie i doręczanie decyzji podatkowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest drukowanie decyzji, konfekcjonowanie, doręczanie adresatom, zwrot przesyłek niedoręczonych, sporządzenie raportu doręczeń: część 1 zamówienia: doręczanie korespondencji na terenie miasta Krakowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ. Uwaga! Zamawiający zawrze odrębną umowę dla każdej części zamówienia. 3.Zamawiający informuje, że szacowany (w oparciu o dane z lat ubiegłych) wolumen przesyłek wynosi: część 1 zamówienia: 305 000 sztuk. Wolumen przesyłek przekazany Wykonawcy wyniesie co najmniej 85% wolumenu określonego powyżej. 4. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi w takiej formie, w której Wykonawca po odebraniu przesyłek od Zamawiającego następnie nada je u innego operatora pocztowego w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, aby na przesyłce jako nadawca figurował inny podmiot niż Zamawiający. 5. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej ustawą. 6. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) w trakcie realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy do wykonywania czynności określonych w § 8 ust. 3 wzoru umowy na zasadach określonych w § 8 ust. 3 - 7 wzoru umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych. 10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. 11. Zamawiający, w granicach określonych przepisem art. 462 i nast. ustawy, dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. 12. Prawidłowy zapis sekcji II.2.7) ogłoszenia to: Przedmiot umowy będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2023 r., z zastrzeżeniem terminów, o których mowa w § 4 ust. 3 wzoru umowy. 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 120% wartości zamówienia podstawowego, tj. 3 603 658,54 zł netto (w tym część 1 zamówienia: 2 930 975,61 zł netto, część 2 zamówienia: 672 682,93 zł netto). Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług – w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego (odpowiednio dla każdej części zamówienia). Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia), będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego, przy czym warunki udziału w postępowaniu zostaną ograniczone relewantnie do powtarzanego zakresu zamówienia. Uwaga! Wartość zamówienia wskazana w pkt II.1.5) i II.2.6) ogłoszenia uwzględnia wartość ww. zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
część 2 zamówienia: doręczanie korespondencji na terenie Polski, poza Krakowem Część nr 2 1. Nazwa zamówienia: Drukowanie i doręczanie decyzji podatkowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest drukowanie decyzji, konfekcjonowanie, doręczanie adresatom, zwrot przesyłek niedoręczonych, sporządzenie raportu doręczeń: część 2 zamówienia: doręczanie korespondencji na terenie Polski, poza Krakowem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ. Uwaga! Zamawiający zawrze odrębną umowę dla każdej części zamówienia. 3.Zamawiający informuje, że szacowany (w oparciu o dane z lat ubiegłych) wolumen przesyłek wynosi: część 2 zamówienia: 70 000 sztuk. Wolumen przesyłek przekazany Wykonawcy wyniesie co najmniej 85% wolumenu określonego powyżej. 4. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi w takiej formie, w której Wykonawca po odebraniu przesyłek od Zamawiającego następnie nada je u innego operatora pocztowego w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, aby na przesyłce jako nadawca figurował inny podmiot niż Zamawiający. 5. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy. 6. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) w trakcie realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy do wykonywania czynności określonych w § 8 ust. 3 wzoru umowy na zasadach określonych w § 8 ust. 3 - 7 wzoru umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych. 10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. 11. Zamawiający, w granicach określonych przepisem art. 462 i nast. ustawy, dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. 12. Prawidłowy zapis sekcji II.2.7) ogłoszenia to: Przedmiot umowy będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2023 r., z zastrzeżeniem terminów, o których mowa w § 4 ust. 3 wzoru umowy. 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 120% wartości zamówienia podstawowego, tj. 3 603 658,54 zł netto (w tym część 1 zamówienia: 2 930 975,61 zł netto, część 2 zamówienia: 672 682,93 zł netto). Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług – w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego (odpowiednio dla każdej części zamówienia). Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia), będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego, przy czym warunki udziału w postępowaniu zostaną ograniczone relewantnie do powtarzanego zakresu zamówienia. Uwaga! Wartość zamówienia wskazana w pkt II.1.5) i II.2.6) ogłoszenia uwzględnia wartość ww. zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 166-472228 z dnia 2022-08-30:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 01/09/2022
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 06/09/2022
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 29/11/2022
Powinno być:
Data: 04/12/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 01/09/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 06/09/2022
Czas lokalny: 11:00
branża Poligrafia, Wydawnictwa, Usługi transportowe
podbranża usługi kurierskie i pocztowe, druki, foldery, informatory, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne
kody CPV 64110000, 64112000, 79800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kurierskie i pocztowe , druki, foldery, informatory , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401101 2024-04-08
godz. 07:00
Mazowieckie -- Kryteria ogólne -- -- 10,00 1 Stempel 03.164 /VANADIS 23/wyk.wg. rys. 200,0000 SZT 90,00
10386128 2024-04-10
godz. 14:30
Mazowieckie Zapytanie o informację cenową na dostawę blankietów, rolek i druków handlowych
10406187 2024-04-12
godz. 14:00
Wielkopolskie Wydruk imiennych książeczek opłat czynszowych dla najemców zawierających indywidualne nr kont, w ilości 893 szt., o następujących parametrach: 1. Okładki w książeczkach zadrukowan...
10417828 2024-04-17
godz. 08:00
Łódzkie „Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z dostawą...
10449093 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie zakup etykiet termicznych 1. Etykiety Termiczne 50 X 25 200 rolka 2. Etykiety termotransferową 148 X 210 200 rolka 3. Etykiety termiczne 70 X 40 200 rolka
10439677 2024-04-19
godz. 14:00
Wielkopolskie Naklejka "Uwaga wsiadanie i wysiadanie po sygnale odjazdu jest zabronione"0
10334469 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Opracowanie merytoryczne, graficzne, przygotowanie do druku, wydruk i dostawa publikacji KSOW Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, graficzne, przygotowanie do druku, wydru...
10464763 2024-04-23
godz. 10:00
Dolnośląskie WYWIESZKA Z NADRUKIEM ZGODNY FSM Lokalizacja 59-101 Polkowice
10399408 2024-04-26
godz. 09:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Oławie polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie k...
10433252 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie REALIZACJA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (MATERIAŁY POLIGRAFICZNE ORAZ GADŻETY) W RAMACH DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCH SKIEROWANYCH DO PODMIOTÓW LECZNICZYCH I LABORATORIÓW DIAGNOSTYCZNYCH; znak pos...