Przetarg 7336444 - druk i dostawa biletów do Metropolitalnego Związku...

   
Analizuj Zamówienie 7336444 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-14
przedmiot ogłoszenia
druk i dostawa biletów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer referencyjny: MZKZG/ZP/N/1/20

Przed
miotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa dwudziestu siedmiu rodzajów biletów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej w Łącznej ilości: 720 000 (słownie: siedemset dwadzieścia tysięcy) sztuk, tj.7 200 (słownie: siedem tysięcy dwieście) bloczków po 100 (słownie: sto) sztuk biletów w każdym bloczku.
Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 z osadzonym w 100% zbiorem fontów). Zastosowany profil kolorów: CMYK – Coated FOGRA 39.
Materiały Zamawiającego zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy w dacie podpisania umowy - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP.
Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej) w odniesieniu do każdego z dwudziestu siedmiu rodzajów biletów (jednocześnie). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 2 (słownie: dwóch) dni roboczych od daty otrzymania Proof. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: proof. w odniesieniu do każdego z dwudziestu siedmiu rodzajów biletów. Zatwierdzony proof. (w odniesieniu do wszystkich, dwudziestu siedmiu, rodzajów biletów) przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy.
Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w §6 wzoru umowy (załącznik numer 1 do SIWZ) .

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540029528-N-2020 z dnia: 2020-02-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.4)
W ogłoszeniu jest:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny w formie elektronicznej w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w formularzu oferty nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG). 2) W terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, Sekretariat. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3) lit.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą państwa, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. powyżej. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny w formie elektronicznej w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w formularzu oferty nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2) lit.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą państwa, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. powyżej. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.7)
W ogłoszeniu jest:
1) Formularz oferty (wzór formularza oferty stanowi załącznik numer 2 do SIWZ) . 2) Formularz cenowy (wzór formularza cenowego stanowi załącznik numer 2A do SIWZ). 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 3 do SIWZ). 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności. 5) Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 6) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Formularz oferty (wzór formularza oferty stanowi załącznik numer 2 do SIWZ) . 2) Formularz cenowy (wzór formularza cenowego stanowi załącznik numer 2A do SIWZ). 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 3 do SIWZ). 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności. 5) Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 6) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.8) W terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, Sekretariat.
branża Poligrafia, Wydawnictwa
podbranża druki, foldery, informatory
kody CPV 79823000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: druki, foldery, informatory

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10342417 2024-03-28
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa druków i książek na okres 12 m-cy według poniższej tabeli: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1. Formularz Kwestionariusz Krwiodawcy Format A3, papier kolor biały, gramatura 80 g/m2...
10337946 2024-03-28
godz. 11:00
Śląskie DRUKI /ZKR AM758791/
10373869 2024-03-28
godz. 12:00
Dolnośląskie Przygotowanie ściany, wydruk i montaż fototapety (ściana przy sali TUS, V piętro) -
10373868 2024-03-28
godz. 13:00
Dolnośląskie Przygotowanie ściany, wydruk i montaż fototapety (II piętro przy BK) -
10341113 2024-03-29
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa druków, kopert medycznych, książek medycznych, teczek ofertowych, etykiet, naklejek na strzykawki na potrzeby COZL Część 1: Druki, książki medyczne Część 2: Teczki of...
10365345 2024-03-29
godz. 14:00
Wielkopolskie Naklejka "PKM" z laminacją UV błysk prawostronna, naklejka "PKM" z laminacją UV błysk lewostronna
10326115 2024-04-02
godz. 10:30
Małopolskie 4/2024/ER Usługa projektowania oraz wykonywania i montażu naklejek, tablic, banerów i innych napisów PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10343816 2024-04-03
godz. 09:30
Małopolskie Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa „Polacy nadal malują. Obrazy z Kolekcji MOCAK-u” Zamówienie obejmuje druk katalogu „Polacy nadal malują. Obrazy z Kolekcji MOCAK-u” o nas...
10373864 2024-04-08
godz. 08:00
Dolnośląskie Piktogramy i naklejki informacyjne -
10378660 2024-04-16
godz. 09:00
Mazowieckie Część 1: Przedmiotem zamówienia jest: usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instyt...