Zlecenie 10681319 - Dostosowanie terenu na potrzeby posadowienia infrastruktury...

   
Zamówienie 10681319 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2024-07-11
przedmiot zlecenia
Dostosowanie terenu na potrzeby posadowienia infrastruktury kontenerowej w m. Zamość.
Zakres inwestycji określony został szczegół
owo w dokumentacji projektowej, składającej się z części niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz jawnej.
W ramach niniejszego zamówienia realizowane będzie posadowienie 48 szt. kontenerów socjalnych oraz 3 szt. kontenerów sanitarnych.
Zgodnie z art. 29 ust. 2 p. 24) [Budowy i roboty budowlane niewymagające pozwolenia na budowę] prawa budowlanego posadowienie obiektów kontenerowych (...) nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę ani zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 ustawy.
a) Lokalizacja:
Teren zamknięty kompleksu koszarowego przy ul. Wojska Polskiego 2f w Zamościu na działce nr 1/127 obręb 0001 Miasto Zamość, stanowiącej własność Skarbu Państwa - Ministerstwa Obrony Narodowej w trwałym zarządzie RZI w Lublinie. Przedmiotowa działka jest ujęta w ramach zespołu koszar w gminnej ewidencji zabytków Miasta Zamość oraz objęta ochroną konserwatorską na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość.
b) Stan istniejący:
Teren kompleksu uzbrojony w sieć wodociągową, elektroenergetyczną, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową i sieć teletechniczną.
c) Potrzeby i wymagania
Przedmiot zamówienia powinien obejmować wszystkie potrzeby użytkownika wraz z zachowaniem aktualnych przepisów, a także zgodnie z wymogami pod względem:
- bezpieczeństwa użytkowania,
- higieniczno-sanitarnym,
- przeciwpożarowym,
- zdrowia użytkowników,
- poszanowania energii,
- estetyki wizualnej.
d) Ogólny zakres inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest:
- wykonanie utwardzenia pod obiekty kontenerowe o funkcji socjalnej (48 kontenerów socjalnych) i sanitarnej (3 kontenery sanitarne) posadowienie kontenerów oraz podłączenie i sprawdzenie jakości połączeń kontenerów;
- wykonanie uzbrojenia: przyłącze energetyczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, teletechniczne niezbędne do podłączenia kontenerów do mediów,
- wykonanie przyłączenia 24 kontenerów socjalnych zlokalizowanych od strony północnej do sieci teletechnicznej,
- zagospodarowanie terenu w tym: wykonanie utwardzeń w terenie - ciągów pieszych do kontenerów sanitarnych i socjalnych,
- ustawienie kontenerów w docelowej lokalizacji na przygotowanym już utwardzonym placu, podłączenie ich do zasilania oraz wykonanie niezbędnych pomiarów,
- zakup wyposażenia kwaterunkowego kontenerów socjalnych.
Powierzchnia zabudowy kontenerów - ok. 400 m2.
W zakresie robót należy wykonać rozbiórkę infrastruktury kolidującej z projektowaną infrastrukturą.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Przedmiotu umowy (SOPZ/U) zawiera załącznik nr 1 do PZO/wzoru umowy i STANOWI MATERIAŁ WRAŻLIWY. Wykaz dokumentacji projektowej stanowiącej Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do PZO.
3. SPOSÓB UDOSTĘPNIENIA MATERIAŁÓW WRAŻLIWYCH:
a) Zamawiający informuje, że Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy (dalej: SOPZ/U) zawiera informacje wrażliwe, w związku z czym Zamawiający nie udostępni ww. załącznika na swojej stronie internetowej. Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego przedmiotowy SOPZ/U na pisemny wniosek złożony do Zamawiającego na adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin o udostępnienie ww. załącznika do PZO. We wniosku Wykonawca winien wskazać adres e-mail, na który Zamawiający po rozpatrzeniu wniosku, prześle za pośrednictwem poczty elektronicznej w pierwszej kolejności: spakowany programem 7-zip i zabezpieczony hasłem materiał wrażliwy, a następnie - w oddzielnej wiadomości: hasło niezbędne do otwarcia plików elektronicznych. Razem z wnioskiem o udostępnienie SOPZ/U, Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie o zobowiązaniu do:
- niepublikowania oraz nierozpowszechniania otrzymanych plików oraz do nieudostępniania go innym podmiotom;
- trwałego usunięcia z adresu poczty elektronicznej otrzymanych materiałów wrażliwych oraz hasła do ich otwarcia niezwłocznie po otrzymaniu ich od Zamawiającego;
- trwałego usunięcia ze wszystkich nośników elektronicznych wszystkich plików zawierających materiał wrażliwy - nie później niż w terminie 14 dni od dnia opublikowania informacji o rozstrzygnięciu lub unieważnieniu postępowania.
W przeciwnym wypadku, wniosek pozostanie bez rozpatrzenia.
Wzór wniosku o udostępnienie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia/ Umowy zawiera załącznik nr 12 do PZO.
b) Zamawiający informuje, że jawna dokumentacja projektowa stanowiąca opis Przedmiotu zamówienia zawiera informacje wrażliwe, w związku z czym Zamawiający nie może udostępnić jej na stronie internetowej.
Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego przedmiotową dokumentację na etapie przygotowania oferty, na pisemny wniosek o udostępnienie dokumentacji jawnej zawierającej informacje wrażliwe (wg wzoru stanowiącego załącznik do PZO), złożony do Zamawiającego na adres e-mail podany do korespondencji. We wniosku Wykonawca winien wskazać adres pocztowy, na który Zamawiający, po rozpatrzeniu wniosku, prześle dokumentację na płycie CD/DVD.
We wniosku o udostępnienie dokumentacji, Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o zobowiązaniu do:
1) niepublikowania, nierozpowszechniania otrzymanej dokumentacji, nieudostępniania jej innym podmiotom oraz do nieprzetwarzania jej w zakresie zmiany formy otrzymanej dokumentacji z elektronicznej na papierową;
2) trwałego usunięcia otrzymanej dokumentacji ze wszystkich nośników
elektronicznych nie później niż w terminie do 14 dni od dnia publikacji na stronie internetowej Zamawiającego informacji
o rozstrzygnięciu/unieważnieniu postępowania;
3) zwrotu za pismem przewodnim płyty z dokumentacją jawną zawierającą informacje wrażliwe nie później niż w terminie do 14 dni od dnia publikacji na stronie internetowej Zamawiającego informacji o rozstrzygnięciu/unieważnieniu postępowania.
W przeciwnym wypadku, wniosek pozostanie bez rozpatrzenia.
Wzór wniosku o udostępnienie dokumentacji projektowej stanowiącej opis Przedmiotu zawiera załącznik nr 11 do PZO.
4. SPOSÓB UDOSTĘPNIENIA DOKUMENTACJI NIEJAWNEJ o klauzuli ZASTRZEŻONE:
Dokumentacja niejawna oznaczona klauzulą ZASTRZEŻONE stanowiąca opis Przedmiotu zamówienia, może zostać udostępniona Wykonawcy na etapie przygotowania oferty - w odpowiedzi na zaakceptowany pisemny wniosek o udostępnienie w/w dokumentacji niejawnej skierowany do Szefa Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie (wg wzoru stanowiącego załącznik do PZO) przesłany na adres e-mail podany do korespondencji. Zamawiający udostępni przedmiotową dokumentację poprzez przesłanie płyty CD/DVD na wskazany w w/w wniosku adres pocztowy Wykonawcy spełniającego wymagania ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Razem z Wnioskiem o udostępnienie dokumentacji niejawnej. Wykonawca złoży Zamawiającemu:
a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie n/w dokumentów:
- potwierdzających posiadanie przez podmiot występujący z w/w wnioskiem systemu teleinformatycznego akredytowanego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE - wymienionych we wzorze Wniosku o udostępnienie dokumentacji niejawnej,
b) Zobowiązanie Wykonawcy do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych - jako załącznik do Wniosku o udostępnienie dokumentacji niejawnej - według wzoru.
We wniosku o udostępnienie dokumentacji niejawnej, Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o zobowiązaniu do:
- niepublikowania, nierozpowszechniania otrzymanej dokumentacji, nieudostępniania jej innym podmiotom oraz do nieprzetwarzania jej w zakresie zmiany formy otrzymanej dokumentacji z elektronicznej na papierową;
- trwałego usunięcia ze wszystkich nośników elektronicznych otrzymanych plików z dokumentacją niejawną nie później niż w terminie do 14 dni od dnia opublikowania informacji o rozstrzygnięciu lub unieważnieniu postępowania;
- zwrotu za pismem przewodnim płyty CD/DVD z dokumentacją niejawną nie później niż w terminie do 14 dni od dnia opublikowania informacji o rozstrzygnięciu lub unieważnieniu postępowania.
W przeciwnym wypadku, wniosek pozostanie bez rozpatrzenia.
Po zawarciu umowy dokumentacja niejawna o klauzuli ZASTRZEŻONE zostanie przekazana wybranemu w postępowaniu Wykonawcy.
5. W CELU ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NIEJAWNYCH:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do realizacji Przedmiotu zamówienia związane z dostępem do informacji niejawnych oraz osoby upoważnione do bieżących kontaktów roboczych związanych z dostępem do informacji niejawnych posiadały poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
2) Zamawiający ma prawo do zweryfikowania i odsunięcia pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizacji zamówienia.
3) Zgodnie z ustawą OIN, przez przetwarzanie informacji niejawnych rozumie się wszelkie operacje wykonywane w odniesieniu do informacji niejawnych i na tych informacjach, w szczególności ich wytwarzanie, modyfikowanie, kopiowanie, klasyfikowanie, gromadzenie, przechowywanie, przekazywanie lub udostępnianie.
6. Wykonawca przed złożeniem oferty, na swój koszt może dokonać wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu daty i godziny spotkania ze wskazaną osobą.
Celem uzyskania wstępu na teren kompleksu wojskowego, na którym planuje się realizację Przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia/wskazania ww. osobie (w formie pisemnej na adres 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Wojska Polskiego 2f, 22-400 Zamość, woj. lubelskie), nie później niż na 2 dni robocze przed ustalonym terminem wizji lokalnej, danych osobowych przedstawicieli Wykonawcy (imię i nazwisko) oraz ewentualnie numerów rejestracyjnych pojazdów, poruszających się po obszarze kompleksu.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 32400000, 39100000, 45110000, 45200000, 45233222, 45300000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się