Przetarg 7768562 - Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych na potrzeby 17...

   
Analizuj Zamówienie 7768562 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-21
przedmiot ogłoszenia
Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2021 rok.
Numer referen
cyjny: 40/WOG/D/Żywn./20

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do magazynów w Koszalinie, Kołobrzegu
i Darłowie realizowane na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia, według Wspólnego Słownika Zamówień: 15810000-9 – pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, wymagania jakościowe przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 1 oraz 2 do SIWZ.
Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w sposób sukcesywny na podstawie składanych zamówień do miejsca:
1) magazynu żywnościowego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
2) magazynu żywnościowego w Darłowie ul. Zwycięstwa 2;
3) obiektu kuchenno-stołówkowego w Kołobrzeg ul. Wiosenna 4a (w razie zaistnienia konieczności dostawy).
Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
2) Zamawiający nie dopuszcza podczas realizacji niniejszej umowy stosowania opakowań zastępczych na produkty żywnościowe.
3) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu oferty, w tabeli kolumna „ilość podstawowa” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wskazane w tabeli kolumna „ilość w opcji”.
4) Zamawiający zobowiązany jest do składania zamówień i odbioru ich dostaw w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu oferty w tabeli
w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”.
5) Pozostała ilość towarów określona w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu oferty
w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” będzie dostarczona przez Wykonawcę
w wypadku zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać a ramach realizacji niniejszego zamówienia.
6) Po realizacji dostaw w ilościach i asortymencie określonym w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”, Zamawiający niezwłocznie powiadomi pisemnie Wykonawcę, czy będzie żądał realizacji dostaw (w całości lub określonej części) określonych w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji”.
7) Wykonawca, co do zakresu niezrealizowanych dostaw określonych w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” nie będzie kierować żadnych roszczeń przeciwko Zamawiającemu.
8) Zamawiający zastrzega, że realizacja przedmiotu umowy na 2021 rok uzależniona jest od zapewnienia i przydzielenia przez organ nadrzędny w planie finansowym środków finansowych na realizację przedmiotu umowy oraz do wysokości znajdującej pokrycie w planie finansowym.
9) W razie nie ziszczenia się warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu od Zamawiającego.
10) Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentów przewidzianych w umowie na inne asortymenty w niej przewidziane z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy. Zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu, a także ich ilości.
11) W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organy władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw (przy niezmienności wartości umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
12) Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w ust. 11 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru i częstotliwości dostaw.
13) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
14) Dla określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW), WOMP w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towaru.
15) Wykonawca wyraża zgodę na pobieranie prób żywności i jej przebadanie we właściwym miejscowo (dla Zamawiającego lub Odbiorcy) laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, laboratorium WOMP lub w akredytowanym laboratorium, lub laboratorium spełniającym wymagania normy PN – EN ISO/IEC 17025 (w tym trzykrotnie na koszt Wykonawcy) celem określenia jakości zdrowotnej i handlowej dostarczanych, w ramach niniejszej umowy towarów. Wykonawca niezwłocznie po obciążeniu go kosztami za wykonanie badania poprzez wystawienie faktury zwróci je podmiotowi, który te badania wykonał.
16) W przypadku dwukrotnego naruszenia norm jakościowych określonych umową, potwierdzonego przez PIS (IW), WOMP, a także przez akredytowane laboratorium lub laboratorium spełniające wymagania normy PN – EN ISO/IEC 17025, bądź dwukrotnego potwierdzenia przez te instytucje innych nieprawidłowości w zakresie określonym w § 8 pkt. 3 umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
17) Wykonawca przez okres trwania umowy poddaje się stałemu nadzorowi właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, Inspektora WOMP (działającego w obecności przedstawiciela PIS, lub IW) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towaru, oraz w zakresie stosowania i funkcjonowania wdrożonego systemu HACCP.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część
specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 7 SIWZ.
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15810000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432211 2024-04-24
godz. 12:00
Dolnośląskie Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w drugiej tercji roku 2024 Część 1: Przedmiotem zamówienia są dosta...
10451660 2024-04-25
godz. 09:00
Lubelskie ZAKUP MIĘSA, WĘDLIN I WYROBÓW DROBIARSKICH DLA SP ZOZ KRAŚNIKZAKUP MIĘSA, WĘDLIN I WYROBÓW DROBIARSKICH DLA SP ZOZ KRAŚNIK SPZOZ/ZP/08/2024
10447295 2024-04-28
godz. 00:00
Mazowieckie DKW.SZ.04.13.2024.MB SZACOWNIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA-Sukcesywne dostawy produktów z mięsa wołowo-wieprzowego do Zakładu Karnego w Płocku PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Kiełbasa parówkowa...
10473869 2024-04-30
godz. 09:30
Małopolskie Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini. Część 1: Mięso drobiowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ...
10487224 2024-04-30
godz. 11:27
Wielkopolskie 11/2024 Dostawa wody żródlanej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 dostawa wody źródlanej - ZestWgGrupTow woda [...].xls 1 komplet
10484853 2024-04-30
godz. 12:00
Lubelskie Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby własne SP PZOL w Celejowie
10380412 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa warzyw świeżych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.Przedmiotem zamówien...
10487788 2024-05-10
godz. 14:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawy suchych ekstraktów z owoców aronii i wiśni.
10392666 2024-05-13
godz. 10:56
Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Sól warzona - 25kg Firma SEKO S.A. poszukuje producenta/dostawcy soli spożywczej warzonej pakowanego w worki po 25kg. Dostawy cało samochodowe - 24 tony. Wymaga...
10480312 2024-05-29
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Bytomiu; ul. Wrocławska 4, 41-902 Bytom oraz Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu; ul. ks. Paw...