Przetarg 7417211 - Dostawę specjalistycznych środków chemicznych do...

   
Analizuj Zamówienie 7417211 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-04-07
przedmiot ogłoszenia
Dostawę specjalistycznych środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej, sąc
zków i bibuł filtracyjnych, gazów laboratoryjnych i technicznych z podziałem na 6 części.
Numer referencyjny: EZ-p/PNO/8/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej, sączków i bibuł filtracyjnych, gazów laboratoryjnych i technicznych z podziałem na 6 części:
część 1 – dostawa specjalistycznych środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej dla Centrum Kultury Fizycznej i Sportu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ,
część 2 – dostawa sączków i bibuł filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego
w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ,
część 3 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ,
część 4 – dostawa gazów medycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ,
część 5 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ,
część 6 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1/ Zagwarantował dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 – 6 do SIWZ,
2/ Dostarczał w części 2-6 przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, ponadto w zakresie części 2 do Magazynu Centralnego UP lub w szczególnych przypadkach także do jednostek organizacyjnych, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Biuro Zaopatrzenia za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, która będzie wykonywana przez Wykonawcę.
3/ Zapewnił w Część 3 pozycja nr 10 i 23 - transport butli wraz z wniesieniem na drugie piętro (budynek bez windy więc dostawca musi być wyposażony w wózek służący do transportu butli po schodach), są szerokie podesty więc również łatwa możliwość manewru. Możliwość podjazdu samochodem pod drzwi budynku (do drzwi wejściowych również jest 5 schodów). Odległość między drzwiami wejściowymi a pierwszą główną kondygnacją schodów około 5 metrów. Na drugim piętrze transport po powierzchni płaskiej (bez progów) przez około 30 metrów do miejsca docelowego.
4/ Zapewnił w Części 4 poz. 1 - Zamawiający wyznacza na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie na ul. Głębokiej 30 punkt napełniania pojemników ciekłym azotem (podpisanych przez Jednostki UP z nazwą Jednostki i otrzymanym numerem klienta )
5/ w części 5 poz. 1 w cenie uwzględnił transport wiązki argonu do Zamawiającego i z ciężarówki do instalacji gazowej i odwrotnie.
Budynek, w którym znajdują się wiązki argonu znajduje się na parterze, z tyłu budynku w odległości ok. 30 m od wejścia głównego. Transport odbywa się po powierzchni płaskiej.
Wykonawca powinien posiadać wózek widłowy do transportu wiązek.
Maksymalne wymiary wiązki 100cmx75cmx195cm
6/ Zapewnił w Część 6 pozycja nr 1-4 - Gazy spełaniające wymagania Rozporządzenia Komisji (UE) nr 231/2012 z dnia 9 marca 2012 r. ustanawiającego specyfikację dla dodatków do żywności wymienionych w załącznikach II i III do rozporządzenia (WE) nr 1333/2008 Parlamentu Europejskiego i Rady.
7/ Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę.
8/ Zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-6 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie.
9/ Dostarczył przedmiot zamówienia w części 2 fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym opakowaniu).

3. Zamawiający wymaga w części 1, aby:
1/ Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych krytej pływalni Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UP w Lublinie mieszczącego się przy ul. Głębokiej 31 w Lublinie.
2/ Przedmiot zamówienia w części 1 poz. 1 i 4, został wpisany do Rejestru Produktów Biobójczych.
3/ Oznaczenie i zabezpieczenie opakowań zostało wykonane zgodne z artykułem 31 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 (REACH) z dnia 1 czerwca 2007 r. i ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011 r..
4/ W szczególnych przypadkach Wykonawca dostarczył środki chemiczne w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
5/ Zaoferowany przedmiot zamówienia w części 1 był fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym opakowaniu).
Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowych i wyrywkowych badań laboratoryjnych zgodności parametrów dostarczanych substancji i mieszanin względem parametrów deklarowanych w karcie charakterystyki.
4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2/ Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
3/ Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4/ Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5/ Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o niegorszych parametrach niż opisane w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 1-6 do SIWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
6. Termin wykonania dostawy częściowej:
Część 1 - Termin wykonania należy określić w godzinach.
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 24 godziny będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 24 godzinny termin dostawy częściowej.
b) Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 72 (siedemdziesiąt dwie) godziny, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego.
Część 2- Termin wykonania należy określić w dniach roboczych.
Zamawiający wymaga, aby w części 2 Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 5 (pięć) dni roboczych, maksymalny 15 (piętnaście) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 5 dni będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 5-dniowy termin dostawy częściowej.
b) Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 15 (piętnaście) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego
Część 3, 4, 6 - Termin wykonania należy określić w dniach roboczych.
Zamawiający wymaga, aby w części 3, 4, 6 Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 2 (dwa) dni roboczych, maksymalny 5 (pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 2 dni będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 2-dniowy termin dostawy częściowej.
b) Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 5 (pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego.
Część 5 - Termin wykonania należy określić w dniach roboczych.
Zamawiający wymaga, aby w części 5 Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 2 (dwa) dni roboczych, maksymalny 5 (pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 2 dni będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 2-dniowy termin dostawy częściowej.
b) Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 5 (pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa specjalistycznych środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej dla Centrum Kultury Fizycznej i Sportu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
część 1 – dostawa specjalistycznych środków chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej dla Centrum Kultury Fizycznej i Sportu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sączków i bibuł filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
część 2 – dostawa sączków i bibuł filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
część 3 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa gazów medycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
część 4 – dostawa gazów medycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
część 5 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego
część 6 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540065797-N-2020 z dnia: 2020-04-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest:
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych środków chemicznych do uzdatniania i
dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej, sączków i bibuł filtracyjnych, gazów laboratoryjnych i technicznych z podziałem na 6 części: część 1 – dostawa specjalistycznych środków
chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej dla
Centrum Kultury Fizycznej i Sportu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem
asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, część 2 – dostawa sączków i bibuł filtracyjnych
dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w
załączniku nr 2 do SIWZ, część 3 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu
Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ,
część 4 – dostawa gazów medycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem
asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ, część 5 – dostawa gazów laboratoryjnych i
technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym
zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ, część 6 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla
Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1/ Zagwarantował dostawę przedmiotu
zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 – 6 do SIWZ, 2/ Dostarczał w części 2-6
przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek
organizacyjnych UP w Lublinie, ponadto w zakresie części 2 do Magazynu Centralnego UP lub w
szczególnych przypadkach także do jednostek organizacyjnych, w oparciu o pisemne zamówienia
składane przez Biuro Zaopatrzenia za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego
towaru oraz termin dostawy, która będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3/ Zapewnił w Część 3
pozycja nr 10 i 23 - transport butli wraz z wniesieniem na drugie piętro (budynek bez windy więc
dostawca musi być wyposażony w wózek służący do transportu butli po schodach), są szerokie podesty więc również łatwa możliwość manewru. Możliwość podjazdu samochodem pod drzwi budynku (do
drzwi wejściowych również jest 5 schodów). Odległość między drzwiami wejściowymi a pierwszą
główną kondygnacją schodów około 5 metrów. Na drugim piętrze transport po powierzchni płaskiej (bez
progów) przez około 30 metrów do miejsca docelowego. 4/ Zapewnił w Części 4 poz. 1 - Zamawiający
wyznacza na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie na ul. Głębokiej 30 punkt napełniania
pojemników ciekłym azotem (podpisanych przez Jednostki UP z nazwą Jednostki i otrzymanym
numerem klienta ) 5/ w części 5 poz. 1 w cenie uwzględnił transport wiązki argonu do Zamawiającego i z
ciężarówki do instalacji gazowej i odwrotnie. Budynek, w którym znajdują się wiązki argonu znajduje się
na parterze, z tyłu budynku w odległości ok. 30 m od wejścia głównego. Transport odbywa się po powierzchni płaskiej. Wykonawca powinien posiadać wózek widłowy do transportu wiązek. Maksymalne
wymiary wiązki 100cmx75cmx195cm 6/ Zapewnił w Część 6 pozycja nr 1-4 - Gazy spełaniające
wymagania Rozporządzenia Komisji (UE) nr 231/2012 z dnia 9 marca 2012 r. ustanawiającego
specyfikację dla dodatków do żywności wymienionych w załącznikach II i III do rozporządzenia (WE) nr 1333/2008 Parlamentu Europejskiego i Rady. 7/ Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w
rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. 8/ Zagwarantował
niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 1-6 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w
wykazie. 9/ Dostarczył przedmiot zamówienia w części 2 fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym
opakowaniu). 3. Zamawiający wymaga w części 1, aby: 1/ Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia
na własny koszt, wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych krytej pływalni Centrum
Sportowo-Rekreacyjnego UP w Lublinie mieszczącego się przy ul. Głębokiej 31 w Lublinie. 2/ Przedmiot zamówienia w części 1 poz. 1 i 4, został wpisany do Rejestru Produktów Biobójczych. 3/ Oznaczenie i
zabezpieczenie opakowań zostało wykonane zgodne z artykułem 31 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006
(REACH) z dnia 1 czerwca 2007 r. i ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25
lutego 2011 r.. 4/ W szczególnych przypadkach Wykonawca dostarczył środki chemiczne w przeciągu 24
godzin od momentu złożenia zamówienia. 5/ Zaoferowany przedmiot zamówienia w części 1 był
fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym opakowaniu). Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowych i wyrywkowych badań laboratoryjnych zgodności parametrów dostarczanych substancji i
mieszanin względem parametrów deklarowanych w karcie charakterystyki. 4. Dodatkowe informacje
dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2/
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy. 3/ Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4/ Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej. 5/ Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o niegorszych parametrach
niż opisane w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 1-6
do SIWZ. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w okresie 12 miesięcy
licząc od dnia podpisania umowy. 6. Termin wykonania dostawy częściowej: Część 1 - Termin wykonania
należy określić w godzinach. a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy
termin niż 24 godziny będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 24 godzinny termin
dostawy częściowej. b) Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 72
(siedemdziesiąt dwie) godziny, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego.
Część 2- Termin wykonania należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby w części 2
Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 5 (pięć) dni roboczych, maksymalny 15
(piętnaście) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy
czym: a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 5 dni będzie
punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 5-dniowy termin dostawy częściowej. b)
Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 15
(piętnaście) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego Część 3, 4, 6 - Termin wykonania należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby w części 3, 4,
6 Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 2 (dwa) dni roboczych, maksymalny 5
(pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 2 dni będzie
punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 2-dniowy termin dostawy częściowej. b)
Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 5
(pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. Część 5 -
Termin wykonania należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby w części 5
Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 2 (dwa) dni roboczych, maksymalny 5
(pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 2 dni będzie
punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 2-dniowy termin dostawy częściowej. b)
Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 5
(pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego
W ogłoszeniu powinno być:
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych środków chemicznych do uzdatniania i
dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej, sączków i bibuł filtracyjnych, gazów laboratoryjnych i technicznych z podziałem na 6 części: część 1 – dostawa specjalistycznych środków
chemicznych do uzdatniania i dezynfekcji wody basenowej oraz badania jakości wody basenowej dla
Centrum Kultury Fizycznej i Sportu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem
asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, część 2 – dostawa sączków i bibuł filtracyjnych
dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w
załączniku nr 2 do SIWZ, część 3 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla Uniwersytetu
Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ,
część 4 – dostawa gazów medycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem
asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ, część 5 – dostawa gazów laboratoryjnych i
technicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym
zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ, część 6 – dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych dla
Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1/ Zagwarantował dostawę przedmiotu
zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 – 6 do SIWZ, 2/ Dostarczał w części 2-6
przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek
organizacyjnych UP w Lublinie, ponadto w zakresie części 2 do Magazynu Centralnego UP lub w
szczególnych przypadkach także do jednostek organizacyjnych, w oparciu o pisemne zamówienia
składane przez Biuro Zaopatrzenia za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego
towaru oraz termin dostawy, która będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3/ Zapewnił w Część 3
pozycja nr 10 i 23 - transport butli wraz z wniesieniem na drugie piętro (budynek bez windy więc
dostawca musi być wyposażony w wózek służący do transportu butli po schodach), są szerokie podesty więc również łatwa możliwość manewru. Możliwość podjazdu samochodem pod drzwi budynku (do
drzwi wejściowych również jest 5 schodów). Odległość między drzwiami wejściowymi a pierwszą
główną kondygnacją schodów około 5 metrów. Na drugim piętrze transport po powierzchni płaskiej (bez
progów) przez około 30 metrów do miejsca docelowego. 4/ Zapewnił w Części 4 poz. 1 - Zamawiający
wyznacza na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie na ul. Głębokiej 30 punkt napełniania
pojemników ciekłym azotem (podpisanych przez Jednostki UP z nazwą Jednostki i otrzymanym
numerem klienta ) 5/ w części 5 poz. 1 w cenie uwzględnił transport wiązki argonu do Zamawiającego i z
ciężarówki do instalacji gazowej i odwrotnie. Budynek, w którym znajdują się wiązki argonu znajduje się
na parterze, z tyłu budynku w odległości ok. 30 m od wejścia głównego. Transport odbywa się po powierzchni płaskiej. Wykonawca powinien posiadać wózek widłowy do transportu wiązek. Maksymalne
wymiary wiązki 100cmx75cmx195cm 6/ Zapewnił w Część 6 pozycja nr 1-4 - Gazy spełaniające
wymagania Rozporządzenia Komisji (UE) nr 231/2012 z dnia 9 marca 2012 r. ustanawiającego
specyfikację dla dodatków do żywności wymienionych w załącznikach II i III do rozporządzenia (WE) nr 1333/2008 Parlamentu Europejskiego i Rady. 7/ Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w
rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. 8/ Zagwarantował
niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 1-6 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w
wykazie. 9/ Dostarczył przedmiot zamówienia w części 2 fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym
opakowaniu). 3. Zamawiający wymaga w części 1, aby: 1/ Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia
na własny koszt, wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych krytej pływalni Centrum
Sportowo-Rekreacyjnego UP w Lublinie mieszczącego się przy ul. Głębokiej 31 w Lublinie. 2/ Przedmiot zamówienia w części 1 poz. 1 i 4, został wpisany do Rejestru Produktów Biobójczych. 3/ Oznaczenie i
zabezpieczenie opakowań zostało wykonane zgodne z artykułem 31 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006
(REACH) z dnia 1 czerwca 2007 r. i ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25
lutego 2011 r.. 4/ W szczególnych przypadkach Wykonawca dostarczył środki chemiczne w przeciągu 24
godzin od momentu złożenia zamówienia. 5/ Zaoferowany przedmiot zamówienia w części 1 był
fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym opakowaniu). Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowych i wyrywkowych badań laboratoryjnych zgodności parametrów dostarczanych substancji i
mieszanin względem parametrów deklarowanych w karcie charakterystyki. 4. Dodatkowe informacje
dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2/
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy. 3/ Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4/ Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej. 5/ Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o niegorszych parametrach
niż opisane w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 1-6
do SIWZ. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w okresie 12 miesięcy
licząc od dnia podpisania umowy. 6. Termin wykonania dostawy częściowej: Część 1 - Termin wykonania
należy określić w godzinach. a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy
termin niż 24 godziny będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 24 godzinny termin
dostawy częściowej. b) Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 72
(siedemdziesiąt dwie) godziny, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego.
Część 2- Termin wykonania należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby w części 2
Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 5 (pięć) dni roboczych, maksymalny 15
(piętnaście) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy
czym: a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 5 dni będzie
punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 5-dniowy termin dostawy częściowej. b)
Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 15
(piętnaście) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego Część 3, 4 - Termin wykonania należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby w części 3, 4, Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 2 (dwa) dni roboczych, maksymalny 5
(pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 2 dni będzie
punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 2-dniowy termin dostawy częściowej. b)
Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 5
(pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. Część 5 -
Termin wykonania należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby w części 5
Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 2 (dwa) dni roboczych, maksymalny 5
(pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 2 dni będzie
punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 2-dniowy termin dostawy częściowej. b)
Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 5
(pięć) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego
Część 6 - Zamawiający wymaga, aby w części 6 Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 2 (dwa) dni roboczych, maksymalny 14 (czternaście) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 2 dni będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 2-dniowy termin dostawy częściowej.
b) Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 14 (czternaście) dni roboczych, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-21, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-24, godzina: 12:00,

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Przedmiot zamówienia jest finansowany z: - część 2 - 029/RID/2018/2019,
VKCH/POWER/5/2019 Projekt „Ścieżką CHEMiczną: uczę, doświadczam, rozumiem, korzystam,
inspiruję”- nr projektu POWR.03.01.00-00-t152/18, ZIB/MN-1/19, - część 3 - 029/RID/2018/2019,
Narodowe Centrum Nauki 2017/26/D/NZ9/00067 „Molekularne i biochemiczne mechanizmy regulujące
transport nanocząstek miedzi oraz ich wpływ na wzrost, rozwój i plonowanie rośli jęczmienia jarego” -
część 4 - 029/RID/2018/2019
część 6 - 029/RID/2018/2019
branża Surowce, paliwa, oleje, Laboratoria, Materiały chemiczne
podbranża materiały laboratoryjne, odczynniki czyszczące wodę, gazy techniczne
kody CPV 15994200, 24100000, 24110000, 24111000, 24111100, 24111300, 24111500, 24111800, 24962000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały laboratoryjne , odczynniki czyszczące wodę , gazy techniczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457390 2024-04-25
godz. 10:00
Podlaskie Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych dla poszczególnych Klinik i Zakładów UMB do celów naukowo-badawczych z podziałem na 7 części. Cz. 1 - MyBiosource_bc.xlsx Cz. 2 - The...
10460307 2024-04-25
godz. 23:59
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia są termostabilne polimerazy, posiadające aktywność egzonukleazową 3’→ 5’ 1. Q5® High-Fidelity DNA Polymerase, M0491L, NEB, 1 szt - Polimeraza termostabiln...
10485891 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa odczynników firmy Buhlmann Laboratories AG, które zostały opisane w tabeli poniżej: Lp. Produkt Nr kat. Ilość 1. FLOW CAST (Basophil Activation Test) FK-CCR 3 szt. 2. Alergen j...
10487655 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa: PVDF Transfer Membranes, 0.45 m 3.75 m x 26.5 cm roll (nr kat.88518) - 2 op. PVDF Transfer Membranes, 0.45 m 3.75 m x 26.5 cm roll (nr kat.88518) - 2 op.
10478161 2024-04-30
godz. 15:00
Mazowieckie Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych.
10474486 2024-04-30
godz. 23:59
Mazowieckie Zakup: Zestaw 1. L.p. Opis Wielkość opakowania Ilość 1. NZY Tissue gDNA Isolation kit (preferowany produkt NZYtech o nr kat. MB13502 lub równoważny) 50 columns 1 Zestaw 2. L.p. Opis Wi...
10381284 2024-05-06
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Sukcesywne dostawy gazów technicznych dla PGE Energia Ciepła S.A. Oddział Wybrzeże w Gdańsku Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ
10473677 2024-05-14
godz. 09:00
Śląskie Dostawy do kopalń JSW S.A. dwutlenku węgla ciekłego technicznego w ilości 2 166 340 kg z terminem realizacji 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówien...
10457570 2024-05-20
godz. 08:00
Wielkopolskie AD-O.272.7.2024 Dostawa kolumienek immunoenzymatycznych, materiałów diagnostycznych, odczynników chemicznych, zestawów do wykrywania pałeczek Salmonella i Listeria, testów immunoenzyma...
10457569 2024-05-21
godz. 09:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa szklanych i plastikowych wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im...