Przetarg 7136630 - Dostawę mebli biurowych wraz z montażem oraz sprzętu AGD...

   
Analizuj Zamówienie 7136630 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-11-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawę mebli biurowych wraz z montażem oraz sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznani
u Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: dost Numer referencyjny: ZP/4532/D/19
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla Centrum Finansowo-Księgowego – Kwestura, Sekcja Księgowości i Kosztów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla Centrum Finansowo-Księgowego – Kwestura, Sekcja Księgowości i Kosztów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.2. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku A do SIWZ– Opis przedmiotu zamówienia.3.Wykonawca składający ofertę na część 1 dostarczy prezentację w postaci zmontowanego biurka z kontenerem oraz szafy. Wymaga się, aby meble były wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w taki sposób aby Zamawiający mógł dokonać oceny technicznej według opisanych w SIWZ w rozdz. XIII pkt. 2 parametrów. Nie jest wymagane aby meble wymagane na prezentację wykonane były we wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia kolorystyce płyty, stelaża, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Nie ma możliwości uzupełnienia prezentacji na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy oceny techniczna prezentacji stanowi kryterium oceny ofert. Dostarczona prezentacja musi zostać opisana (nazwa wykonawcy).4. Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Zamawiający zwróci ww. meble Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Kontener i fotel dostarczony przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania lub zwrócone na wniosek po zakończeniu postępowania.5. Wykonawca nie może demonstrować innych mebli, niż te meble które zaoferuje w ofercie, z zastrzeżeniem pkt. 3.6. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w ostatniej kolumnie:Wskaże nazwę producenta, pełną nazwę i symbol mebla lub sprzętu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony do Zamawiającego po podpisaniu umowy.7. Wykonawca do każdego wycenionego mebla załączy osobną kartę katalogową, któraMusi zawierać co najmniej:— nazwę i symbol mebla/ sprzętu,— zdjęcia lub rysunki oferowanych mebli/sprzętu (w rozmiarze pozwalającym dostrzec szczegóły, optymalnie formatu A5), wszystkie wymiary oraz opis szczegółów technicznych pozwalających zweryfikować wymagania Zamawiającego,— nazwę producenta.8. W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacjiPozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje.9. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu na meble:Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji co do jakości na przedmiot zamówienia (okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w części 1,2Zamawiający określa warunki gwarancji i serwisu na sprzęt AGD:Wykonawca na dostarczony sprzęt AGD udziela 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołów odbioru, o którym mowa w Istotnych postanowień do umowy.11. Wykonawca załączy do oferty dokumenty (certyfikaty i atesty lub inne równoważne dokumenty), które potwierdzają zgodność mebli z opisanymi normami, wymienionymi w Załączniku A, B do SIWZ.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Część 1: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.2. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku B do SIWZ– Opis przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w ostatniej kolumnie:Wskaże nazwę producenta, pełną nazwę i symbol mebla lub sprzętu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony do Zamawiającego po podpisaniu umowy.4. Wykonawca do każdego wycenionego mebla załączy osobną kartę katalogową, któraMusi zawierać co najmniej:— nazwę i symbol mebla/ sprzętu,— zdjęcia lub rysunki oferowanych mebli/sprzętu (w rozmiarze pozwalającym dostrzec szczegóły, optymalnie formatu A5), wszystkie wymiary oraz opis szczegółów technicznych pozwalających zweryfikować wymagania Zamawiającego,— nazwę producenta.5. W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacjiPozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje.6. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu na meble:Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji co do jakości na przedmiot zamówienia (okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w części 1,2Zamawiający określa warunki gwarancji i serwisu na sprzęt AGD:Wykonawca na dostarczony sprzęt AGD udziela 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołów odbioru, o którym mowa w Istotnych postanowień do umowy.7. Wykonawca załączy do oferty dokumenty (certyfikaty i atesty lub inne równoważne dokumenty), które potwierdzają zgodność mebli z opisanymi normami, wymienionymi w Załączniku A, B do SIWZ.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Część 1: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 39100000, 39110000, 39130000, 39710000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374803 2024-03-28
godz. 10:00
Dolnośląskie DOSTAWA TERMOSTAT 88470952 PATELNI DELTA Lokalizacja 59-101 Polkowice
10306872 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie „Remont holu wejściowego wraz z dostawą urządzeń, materiałów i wyposażenia oraz przebudową pomieszczeń w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie”. 1. Przedmiot...
10370838 2024-03-28
godz. 10:00
Lubelskie Zakup i dostawa mebli biurowych o parametrach wskazanych w treści postepowania.
10318902 2024-03-29
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-047/2024_Wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych – wyposażenia pokoju 303 w Budynku A2 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej. 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonan...
10343235 2024-03-29
godz. 15:00
Śląskie Rozeznanie cenowe na zakup i dostawę foteli biurowych obrotowych
10345672 2024-03-29
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiot zamówienia: 1. Chłodziarka – 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych: • obudowa z blachy malowanej proszkowo • sterownik mikroprocesorowy PID • czytelny, kolorow...
10345123 2024-04-02
godz. 23:59
Mazowieckie Zakup wraz z dostawą kompletu regałów (kod CPV - 39141100-3) wg specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Okres realizacji zamówienia: d...
10297314 2024-04-04
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup, dostawa i montaż mebli stolarskich, na indywidualne zamówienie, do przestrzeni publicznych nowego budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - II części. Przedmiotem zamówien...
10376447 2024-04-04
godz. 15:15
Warmińsko-Mazurskie Dostawa wraz z montażem nowych mebli i wymianę elementów w używanych meblach biurowych.
10369746 2024-04-05
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa siedzisk i foteli do wyposażenia holu budynku 510 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu. 1.1. Specyfikacje asortymentowo-ilo...