Przetarg 7365212 - Dostawa z rozmieszczeniem i instalacją tablic informacji...

   
Analizuj Zamówienie 7365212 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-03-03
przedmiot ogłoszenia
Dostawa z rozmieszczeniem i instalacją tablic informacji pasażerskiej oraz biletomatów wraz z opracowaniem NIEzbędnej w tym zakres
ie dokumentacji Numer referencyjny: ZP.271.2.2020-II
Wartość bez VAT: 307 924.85 EUR
Dostawa z rozmieszczeniem i instalacją tablic informacji pasażerskiej wraz z opracowaniem niezbędnej w tym zakresie dokumentacji.1. Zakres przedmiotu części 1 zamówienia, której przedmiotem jest dostawa z rozmieszczeniem i instalacją elektronicznych tablic informacji pasażerskiej wraz z opracowaniem niezbędnej w tym zakresie dokumentacji, obejmuje w szczególności:a) opracowanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń oraz prawidłowej realizacji prac koniecznych w ramachCzęści I przedmiotu zamówienia,b) dostawę i montaż 11 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na wskazanych przystankach autobusowych wraz z ich podłączeniem do sieci elektroenergetycznej i dostawą konstrukcji wsporczych oraz wykonaniem prac i robót montażowych i instalacyjnych,c) dostawę oprogramowania niezbędnego dla prawidłowego zintegrowania i uruchomienia urządzeń,d) konfigurację i uruchomienie urządzeń oraz integrację tablic elektronicznych z posiadanym przez MZK Systemem Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i Zarządzania Flotą firmy PIXEL Sp. z o.o. z Bydgoszczy wraz z wykonaniem wszelkich koniecznych w tym zakresie procedur, w tym wystąpieniem do dostawcy ww. systemu w celu uzyskania informacji w tym zakresie niezbędnych.2.Zamówienie obejmuje również:a) przeprowadzenie - w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego - dwóch szkoleń w języku polskim wraz z przygotowaniem i przekazaniem materiałów szkoleniowych, dla max. 10 osób, w zakresie:• szkolenie pierwsze, które należy przeprowadzić po uruchomieniu pierwszego z urządzeń - bieżąca obsługa i konfigurowanie urządzeń w stopniu umożliwiającym samodzielną obsługę,• szkolenie drugie, które należy przeprowadzić po odbiorze końcowym - bieżąca obsługa serwisowa i utrzymanie urządzeńb) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SIWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:• organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody itd.) oraz koszty z tym związane (energii elektrycznej, wody)• opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ• opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót• wyłączenia i załączenia energii elektrycznej• nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień• transport pracowników, urządzeń i materiałów na miejsce montażu• inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza• sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót• wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania lub utylizacji• zabezpieczenie i utrzymanie w czystości miejsca prowadzenia prac• ubezpieczenie.c) realizację obowiązków wynikających z udzielonej Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi.3. Dokumentacja opisowa1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno-użytkowym na potrzeby wniosku o pozyskanie środków zewnętrznych na zakup systemu informacji pasażerskiej oraz biletomatów (dalej: „PFU” - załącznik A do SIWZ) - z uwzględnieniem naniesionych w nim kolorem czerwonym zmian. PFU składa się z:a) części opisowej,b) części rysunkowej,c) załączników.2) W skład dokumentacji opisowej przedmiotu zamówienia wchodzi również Decyzja Wojewody Małopolskiego nr 64/L/2019 z dnia 17.10.2019r. (znak: WI-IV.746.1.72.2019) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji pn.: Montaż elektronicznej tablicy informacji pasażerskiej oraz stacjonarnego automatu biletowego (biletomatu) na przystanku autobusowym, służące obsłudze podróżnych przemieszczających się komunikacją miejską, dz. nr 2572/3, obr. 4 Brzezinka, j. ew. Oświęcim Miasto - załącznik A do SIWZ.Przedmioty objęte dostawą, której dotyczy niniejsze zamówienie, muszą być fabrycznie nowe, nie używane, nigdy wcześniej nie montowane i nie eksploatowane oraz należytej jakości.
Dostawa z rozmieszczeniem i instalacją biletomatów wraz z opracowaniem niezbędnej w tym zakresie dokumentacji.1. Część 2 zamówienia, której przedmiotem jest dostawa z rozmieszczeniem i instalacją biletomatów wraz z opracowaniem niezbędnej w tym zakresie dokumentacji, obejmuje w szczególności:a) opracowanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń oraz prawidłowej realizacji prac koniecznych w ramach części II przedmiotu zamówienia,b) dostawę i montaż 3 stacjonarnych automatów biletowych wraz z ich podłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz wykonaniem robót montażowych i instalacyjnych,c) dostawę oprogramowania niezbędnego dla prawidłowego uruchomienia urządzeń oraz umożliwiającego ich zdalną obsługę, konfigurację oraz raportowanie,d) konfigurację i uruchomienie biletomatów.2.Zamówienie obejmuje również:a) przeprowadzenie - w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego - dwóch szkoleń w języku polskim wraz z przygotowaniem i przekazaniem materiałów szkoleniowych, dla max. 10 osób, w zakresie:• szkolenie pierwsze, które należy przeprowadzić po uruchomieniu pierwszego z urządzeń - bieżąca obsługa i konfigurowanie urządzeń w stopniu umożliwiającym samodzielną obsługę,• szkolenie drugie, które należy przeprowadzić po odbiorze końcowym - bieżąca obsługa serwisowa i utrzymanie urządzeńb) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SIWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:• organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody itd.) oraz koszty z tym związane (energii elektrycznej, wody)• opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ• opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót• wyłączenia i załączenia energii elektrycznej• nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień• transport pracowników, urządzeń i materiałów na miejsce montażu• inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza• sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót• wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania lub utylizacji• zabezpieczenie i utrzymanie w czystości miejsca prowadzenia prac• ubezpieczenie.c) realizację obowiązków wynikających z udzielonej Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi.3. Dokumentacja opisowa1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno-użytkowym na potrzeby wniosku o pozyskanie środków zewnętrznych na zakup systemu informacji pasażerskiej oraz biletomatów (dalej: „PFU” - załącznik A do SIWZ) - z uwzględnieniem naniesionych w nim kolorem czerwonym zmian. PFU składa się z:a) części opisowej,b) części rysunkowej,c) załączników.2) W skład dokumentacji opisowej przedmiotu zamówienia wchodzi również Decyzja Wojewody Małopolskiego nr 64/L/2019 z dnia 17.10.2019r. (znak: WI-IV.746.1.72.2019) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji pn.: Montaż elektronicznej tablicy informacji pasażerskiej oraz stacjonarnego automatu biletowego (biletomatu) na przystanku autobusowym, służące obsłudze podróżnych przemieszczających się komunikacją miejską, dz. nr 2572/3, obr. 4 Brzezinka, j. ew. Oświęcim Miasto - załącznik A do SIWZ.3) Dokumentacja, o której mowa w ust. 1-2, stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia i wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia ofert. Użyte ewentualnie w SIWZ oraz w dokumentacji, o której mowa w ust. 8 pkt 1-2, nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: ”lub równoważne”. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 30144200, 31620000, 42933000, 42991230, 44100000, 44144000, 45223800, 45310000, 48813000, 48813100, 48813200, 51500000, 51610000, 51611100, 71000000, 71220000, 71322000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10300775 2024-04-08
godz. 14:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie zadania remontowego: Naprawa okresowa lokomotywy spalinowej typu 401Da 149 na poziomie utrzymania P5 w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Cukrownia Werbkowice w Werbkowicach
10309922 2024-04-08
godz. 23:59
Śląskie W związku z planowanym przez Zamawiającego uzyskaniem dofinansowania na realizację projektu pt.: "Opracowanie i wdrożenie zasadniczo ulepszonej, zautomatyzowanej ekologicznej technologii...
10302971 2024-04-09
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa i montaż stanowisk operatorskich służb ATM dla Wież Kontroli Ruchu Lotniczego w Gdańsku, Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem st...
10368891 2024-04-10
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest umowa ramowa na świadczenie usług serwisu tj. przeglądy i naprawa z wykorzystaniem oryginalnych części zamiennych oraz kalibracja/wzorcowanie urządzeń pom...
10330694 2024-04-15
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa 3 sztuk kompletnych, fabrycznie nowych odpylaczy powietrza, do zwalczania zapylenia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk kompletnych fabrycznie nowych odpylaczy powietrza...
10380281 2024-04-15
godz. 12:00
Wielkopolskie SP-IW-24-003-1_Sprzedaż 4 szt. silników z magazynu M18 z PAK KWB Konin S.A.
10372293 2024-04-19
godz. 13:00
Mazowieckie Purchase and delivery of the card counter / Zakup i dostawa liczarki do kart
10370874 2024-04-25
godz. 08:30
Śląskie Dostawa zestawów transportowych oraz dostawa zestawów kabin osobowych i osobowo-sanitarnych do kolejek podwieszonych spalinowych dla Oddziałów PGG S.A z podziałem na 7 zadań
10365883 2024-04-25
godz. 10:00
Lubelskie Wykonanie naprawy głównej zespołów napędowych z pojazdu SA134-016 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy głównej 2 sztuk zespołów napędowych z pojazdu SA134-016 wraz z pra...
10341731 2024-04-25
godz. 18:00
Mazowieckie Zakup maszyn i urządzeń komunalnych na potrzeby działalności Gminy Boguty-Pianki 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń komunalnych niezbędnych do utrzymania infras...