Przetarg 8913696 - Dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum...

   
Analizuj Zamówienie 8913696 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-05-18
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Ols
ztynie Numer referencyjny: ZP-PN/D/2022/05/15
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Zamawiający dopuscił w postępowaniu składanie ofert częściowych (9 części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 – Klatki indywidualnie wentylowane dla myszy i szczurów wraz z regałami, jednostkę wentylującą do regałów wraz z systemem do kontroli i monitoringu, jednostkę pooperacyjną do klatek, jednostkę transportową do klatek, zmywarkę do klatek i regałów, kosze do mycia, autoklawowania i transportu butelek, regały prezentacyjne do zmywarki, wózki transportowe do koszy z butelkami, regały transportowe do klatek, urządzenie do odkapslowywania butelek oraz prowadnice do basenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 2 – Klatki konwencjonalne dla myszy wraz z regałami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Część nr 3 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 3 – Klatki metaboliczne oraz półmetaboliczne dla szczurów, klatki metaboliczne dla myszy, regały na klatki metaboliczne oraz półmetaboliczne dla szczurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Część nr 4 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 4 – Stacje do wymiany klatek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Część nr 5 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 5 – Stacja do usuwania ściółki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Część nr 6 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 6 – Urządzenie do anestezji zwierząt laboratoryjnych oraz urządzenie do eutanazji zwierząt laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Część nr 7 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 7 – Komora laminarna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Część nr 8 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 8 – Sterylizator parowy dwustronnie sterowany oraz sterylizator parowy jednostronnie sterowany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
Część nr 9 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zwierzętarni na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 9 – Zewnętrzny generator do H2O2 do pomieszczeń i wentylacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wymaganymi oraz fakultatywnymi (punktowanymi) znajduje się załącznikach nr 1 do SWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2. Wymagania dotyczące dostawy, montażu, instalacji oraz przeszkolenia z obsługi poszczególnych sprzętów szczegółowo opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ 3. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. 4. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres 36 miesięcy lub 24 miesiące – w zależności od rodzaju sprzętu. W opisie przedmiotu zamówienia na każdą z części podany jest wymagany okres gwarancji dla każdej pozycji.Szczegółowe warunki gwarancji dotyczące poszczególnych części niniejszego postępowania znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznikach nr 5 do SWZ. 5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 1) Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca dostarczy co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: - foldery/broszury producenta/dystrybutora, - informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, - kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, - instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producenta/dystrybutora. 2) Oprócz wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczących niektórych parametrów opisanych sprzętów. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów zawiera rozdz. X, pkt 2 SWZ. 3) Dokumenty wykonawca składa w oryginale (dokumenty elektroniczne) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oryginał dokumentu, o których mowa powyżej nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem pkt 4). 4) Zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1) i 2) w języku angielskim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do treści złożonego dokumentu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przetłumaczenia zapisów, co do których zaistnieją wątpliwości. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 100-276825 z dnia 2022-05-24:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 5
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 8
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 9
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry fakultatywne sprzętu / Waga: 50
Cena - Waga: 50
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe:
Zamiast:
1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert oraz kwalifikacji podmiotowej wykonawców na podstawie art. 139 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu
z postępowania z powodu jednej z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie określonym w art. 111 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp) oraz spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej szczegółowo opisany w rozdz. VIII SWZ.
3. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie wzorów stanowiących załącznik nr 1,2,3 do SWZ. Ofertę składa się pod rygorem NIEważności w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Szczegółowy sposób przygotowania oferty zawiera rozdz. XIV SWZ.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń oraz podmiotowych środków dowodowych:
1) Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16), stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Powyższe oświadczenie musi potwierdzać NIEpodleganie wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 oraz 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
5) wykazu dostaw określonych w rozdz. VIII SWZ oraz dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie.
Termin wyznaczony na ich złożenie NIE będzie krótszy niż 10 dni.
Szczegółowe informacje dotyczące składania powyższych dokumentów zawierają rozdz. IX i XI SWZ.
5. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawiera rozdz. IX pkt 5 SWZ.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/
, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej e-mail.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, aby złożyć ofertę, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem
Powinno być:
1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert oraz kwalifikacji podmiotowej wykonawców na podstawie art. 139 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu
z postępowania z powodu jednej z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej szczegółowo opisany w rozdz. VIII SWZ.
3. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie wzorów stanowiących załącznik nr 1,2,3 do SWZ. Ofertę składa się pod rygorem NIEważności w formie elektronicznej. Sposób przygotowania oferty zawiera rozdz. XIV SWZ.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia następujących oświadczeń oraz podmiotowych środków dowodowych:
1) Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia.
Oświadczenie musi potwierdzać NIEpodleganie wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 oraz 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
5) wykazu dostaw określonych w rozdz. VIII SWZ oraz dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie,
6) oświadczenia, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz NIE podlega zakazowi udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych na podstawie artykułu 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
Informacje dotyczące składania dokumentów zawierają rozdz. IX i XI SWZ.
5. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawiera rozdz. IX pkt 5 SWZ.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/
, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej e-mail.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8. Sposobu złożenia oferty, komunikacji między Zamawiającym i Wykonawcami oraz inne informacje znajdują się w rozdziale XI SWZ oraz na:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
,
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 24/06/2022
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:30
Powinno być:
Data: 24/06/2022
Czas lokalny: 12:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 112-315432 z dnia 2022-06-13:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 01/07/2022
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:30
Powinno być:
Data: 01/07/2022
Czas lokalny: 12:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 117-330243 z dnia 2022-06-20:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki realizacji umowy:
Zamiast:
1. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczony przedmiot zamówienia, w terminie do 60 dni od daty złożenia zamawiającemu oryginału prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do siedziby zamawiającego lub na platformę elektronicznego fakturowania.
2. Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający NIE przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.
4. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Powinno być:
1. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczony przedmiot zamówienia, w terminie do 30 dni od daty złożenia zamawiającemu oryginału prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczonej do siedziby zamawiającego lub na platformę elektronicznego fakturowania.
2. Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający NIE przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.
4. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 04/07/2022
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:30
Powinno być:
Data: 04/07/2022
Czas lokalny: 12:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 120-339574 z dnia 2022-06-24:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 05/07/2022
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:30
Powinno być:
Data: 05/07/2022
Czas lokalny: 12:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 123-349680 z dnia 2022-06-29:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 18/07/2022
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:30
Powinno być:
Data: 18/07/2022
Czas lokalny: 12:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 131-373422 z dnia 2022-07-11:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 01/08/2022
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 22/06/2022
Czas lokalny: 12:30
Powinno być:
Data: 01/08/2022
Czas lokalny: 12:30
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny, weterynaria - sprzęt
kody CPV 33110000, 33191100, 38000000, 39180000, 42520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny , weterynaria - sprzęt

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344547 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu laboratoryjnego - analizatory chemiczne z podziałem na zadania.
10369375 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie SAT.2600.10.14.2024 Zakup i dostawa filtru do Demineralizatora dla PSSE w Ostrowi Mazowieckiej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Filtr wstępny do Demineralizatora Mechaniczny polipropylenowo wł...
10280754 2024-04-02
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu czujników: Cz. 1 - Mobilny system do pomiaru zanieczyszczeń powietrza, Cz. 2 - Skaner laserowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia...
10344981 2024-04-02
godz. 11:30
Małopolskie Autoklawy, 3 szt. - szacowanie wartości zamówienia PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Autoklaw zgodnie z załącznikiem stanowiącym opis wymagań 3 szt.
10372804 2024-04-02
godz. 23:59
Małopolskie A. Pipeta automatyczna zmiennoobjetościowa ze zrzutnikiem końcówek o zakresie 2-20 μl + 1 szt. − Pipety nastawne wyposażone w czteropozycyjny wskaźnik nastawionej objętości − Aut...
10371916 2024-04-03
godz. 10:30
Łódzkie Dostawa spektrografu dla potrzeb projektu badawczego pn. The fourth generation of OLED emitters, how to tailor, optimise and control hyperfluorescence realizowanego przez Katedrę Fizyki Mol...
10375711 2024-04-09
godz. 09:00
Małopolskie Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu weterynaryjnego dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w KrakowieZadanie nr 1 – Dostawa i instalacja endoskop...
10374668 2024-04-10
godz. 10:00
Podlaskie Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej
10376537 2024-04-11
godz. 10:00
Łódzkie Sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych, 13/ZP/2024 Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych w podziale...
10366265 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa skanera do fotografowania rdzeni w świetle UV i świetle widzialnym EZP.26.20.2024 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00259764/...