Przetarg 7551386 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa...

   
Analizuj Zamówienie 7551386 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-23
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonal
nego poprzez rewitalizację”
Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację””.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację” (nr projektu: RPLU.13.08.00-06-0002/17), współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.8 Rewitalizacja Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej:
1) część nr 1 zamówienia – dostawa sceny przenośnej,
2) część nr 2 zamówienia – dostawa ławek, stołów i namiotów,
3) część nr 3 zamówienia – dostawa nagłośnienia scenicznego,
4) część nr 4 zamówienia – dostawa oświetlenia scenicznego.
4. Część nr 1 zamówienia obejmuje dostawę sceny przenośnej, w tym:
1) zadaszenie dwuspadowe – 1 komplet,
2) podest sceniczny – 60 szt.,
3) schody przegubowe – 2 szt.,
4) barierki – 1 komplet.
5. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca wykona część nr 1 zamówienia z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 9a do SIWZ.
6. Część nr 2 zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
1) namiot Foh (stanowisko realizacji) – 1 szt.,
2) zestaw piknikowy (stół + dwie ławki) – 30 kompletów,
3) ławka piknikowa – 60 szt.,
4) namiot cateringowy – 1 szt.
7. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Wykonawca wykona część nr 2 zamówienia z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 9b do SIWZ.
8. Część nr 3 zamówienia obejmuje dostawę nagłośnienia scenicznego. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 3 zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. Wykonawca wykona część nr 3 zamówienia z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 9c do SIWZ.
9. Część nr 4 zamówienia obejmuje dostawę oświetlenia scenicznego. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 4 zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ. Wykonawca wykona część nr 4 zamówienia z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 9d do SIWZ.
10. Każda z części zamówienia dotyczy dostawy wyposażenia na adres: ul. Bełżycka 77,
24-220 Niedrzwica Duża.
11. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim.
12. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia.
13. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniach roboczych tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach każdorazowo uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego.
14. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu certyfikatów, atestów materiałowych na dostarczone wyposażenie, karty produktu, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi każdego z dostarczanych sprzętów (w języku polskim).
15. Wykonawca zapewni szkolenie z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji elementów przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż obejmuje również wszelkie rozruchy, zestrojenia, badania dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do oceny jego prawidłowego działania.
16. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ) wskazywałby
w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
17. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sceny przenośnej
1. Część nr 1 zamówienia obejmuje dostawę sceny przenośnej, w tym: 1) zadaszenie dwuspadowe – 1 komplet, 2) podest sceniczny – 60 szt., 3) schody przegubowe – 2 szt., 4) barierki – 1 komplet. 2. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca wykona część nr 1 zamówienia z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 9a do SIWZ. 3. Adres dostawy: ul. Bełżycka 77, 24-220 Niedrzwica Duża. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. 5. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia. 6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniach roboczych tj. poniedziałek – piątek, w godzinach każdorazowo uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. 7. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu certyfikatów, atestów materiałowych na dostarczone wyposażenie, karty produktu, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi każdego z dostarczanych sprzętów (w języku polskim). 8. Wykonawca zapewni szkolenie z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji elementów przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż obejmuje również wszelkie rozruchy, zestrojenia, badania dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do oceny jego prawidłowego działania.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa ławek, stołów i namiotów
1. Część nr 2 zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) namiot Foh (stanowisko realizacji) – 1 szt., 2) zestaw piknikowy (stół + dwie ławki) – 30 kompletów, 3) ławka piknikowa – 60 szt., 4) namiot cateringowy – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Wykonawca wykona część nr 2 zamówienia z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 9b do SIWZ. 3. Adres dostawy: ul. Bełżycka 77, 24-220 Niedrzwica Duża. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. 5. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia. 6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniach roboczych tj. poniedziałek – piątek, w godzinach każdorazowo uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. 7. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu certyfikatów, atestów materiałowych na dostarczone wyposażenie, karty produktu, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi każdego z dostarczanych sprzętów (w języku polskim). 8. Wykonawca zapewni szkolenie z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji elementów przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż obejmuje również wszelkie rozruchy, zestrojenia, badania dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do oceny jego prawidłowego działania.

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa nagłośnienia scenicznego
1. Część nr 3 zamówienia obejmuje dostawę nagłośnienia scenicznego. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 3 zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. Wykonawca wykona część nr 3 zamówienia z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 9c do SIWZ. 2. Adres dostawy: ul. Bełżycka 77, 24-220 Niedrzwica Duża. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1c do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. 4. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia. 5. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniach roboczych tj. poniedziałek – piątek, w godzinach każdorazowo uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. 6. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu certyfikatów, atestów materiałowych na dostarczone wyposażenie, karty produktu, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi każdego z dostarczanych sprzętów (w języku polskim). 7. Wykonawca zapewni szkolenie z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji elementów przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż obejmuje również wszelkie rozruchy, zestrojenia, badania dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do oceny jego prawidłowego działania.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa oświetlenia scenicznego
1. Część nr 4 zamówienia obejmuje dostawę oświetlenia scenicznego. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 4 zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ. Wykonawca wykona część nr 4 zamówienia z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 9d do SIWZ. 2. Adres dostawy: ul. Bełżycka 77, 24-220 Niedrzwica Duża. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. 4. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia. 5. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniach roboczych tj. poniedziałek – piątek, w godzinach każdorazowo uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. 6. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu certyfikatów, atestów materiałowych na dostarczone wyposażenie, karty produktu, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi każdego z dostarczanych sprzętów (w języku polskim). 7. Wykonawca zapewni szkolenie z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji elementów przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż obejmuje również wszelkie rozruchy, zestrojenia, badania dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do oceny jego prawidłowego działania.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540113794-N-2020 z dnia: 2020-06-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację” – część/części nr …..”, nie otwierać przed 01.07.2020 r. godz. 10:30”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, (parter – pokój nr 2 kancelaria) przed upływem terminu składania ofert tj. do 01.07.2020 r. do godz. 10:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 01.07.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
15. Zamawiający, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszcza możliwość wniesienia dokumentu wadium w oryginale w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez wystawcę. Wadium w formie elektronicznej należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 01.07.2020 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UGNiedrzwica lub pocztą elektroniczną na adres przetargi@niedrzwicaduza.pl”.

W ogłoszeniu powinno być:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację” – część/części nr …..”, nie otwierać przed 06.07.2020 r. godz. 10:30”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, (parter – pokój nr 2 kancelaria) przed upływem terminu składania ofert tj. do 06.07.2020 r. do godz. 10:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06.07.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
15. Zamawiający, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszcza możliwość wniesienia dokumentu wadium w oryginale w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez wystawcę. Wadium w formie elektronicznej należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.07.2020 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UGNiedrzwica lub pocztą elektroniczną na adres przetargi@niedrzwicaduza.pl”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-01, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-07-06, godzina: 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 2020-07-30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 2020-08-04


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540116815-N-2020 z dnia: 2020-07-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane
jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać
ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający
dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu
potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek
bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument
w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Dostawa wyposażenia w ramach projektu
pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru
Funkcjonalnego poprzez rewitalizację” – część/części nr …..”, nie otwierać przed 06.07.2020
r. godz. 10:30”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy
Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, (parter – pokój nr 2 kancelaria)
przed upływem terminu składania ofert tj. do 06.07.2020 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi
być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06.07.2020 r. do godz. 10:00 (w
przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek
bankowy Zamawiającego). 15. Zamawiający, w przypadku wniesienia wadium w formie innej
niż w pieniądzu, dopuszcza możliwość wniesienia dokumentu wadium w oryginale w formie
elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez wystawcę. Wadium w formie
elektronicznej należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert tj. do dnia
06.07.2020 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UGNiedrzwica lub
pocztą elektroniczną na adres przetargi@niedrzwicaduza.pl”.
W ogłoszeniu powinno być:
oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację” – część/części nr …..”, nie otwierać przed 10.07.2020 r. godz. 10:30”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, (parter – pokój nr 2 kancelaria) przed upływem terminu składania ofert tj. do 10.07.2020 r. do godz. 10:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 10.07.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
15. Zamawiający, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszcza możliwość wniesienia dokumentu wadium w oryginale w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez wystawcę. Wadium w formie elektronicznej należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.07.2020 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UGNiedrzwica lub pocztą elektroniczną na adres przetargi@niedrzwicaduza.pl”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-06, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-07-10, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540121610-N-2020 z dnia: 2020-07-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację” – część/części nr …..”, nie otwierać przed 10.07.2020 r. godz. 10:30”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, (parter – pokój nr 2 kancelaria) przed upływem terminu składania ofert tj. do 10.07.2020 r. do godz. 10:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 10.07.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
15. Zamawiający, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszcza możliwość wniesienia dokumentu wadium w oryginale w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez wystawcę. Wadium w formie elektronicznej należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.07.2020 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UGNiedrzwica lub pocztą elektroniczną na adres przetargi@niedrzwicaduza.pl”.

W ogłoszeniu powinno być:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację” – część/części nr …..”, nie otwierać przed 14.07.2020 r. godz. 10:30”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, (parter – pokój nr 2 kancelaria) przed upływem terminu składania ofert tj. do 14.07.2020 r. do godz. 10:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 14.07.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
15. Zamawiający, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszcza możliwość wniesienia dokumentu wadium w oryginale w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez wystawcę. Wadium w formie elektronicznej należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.07.2020 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UGNiedrzwica lub pocztą elektroniczną na adres przetargi@niedrzwicaduza.pl”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-10, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-07-14, godzina: 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 2020-08-04
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 2020-08-12
branża Energoelektryczna, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Tereny zielone, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża oświetlenie, urządzenia, materiały, mała architektura, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, konstrukcje inne
kody CPV 31527260, 31682220, 32340000, 32342000, 32342400, 32342410, 32343000, 34991000, 39113600, 39121200, 39522530, 44210000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie , urządzenia, materiały , mała architektura , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia , konstrukcje inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10416215 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego, wyniesienie układów pomiarowo-rozdzielczych oświetlenia ulicznego poza stacje transformato...
10450376 2024-05-10
godz. 11:00
Mazowieckie Modernizacja placu zabaw , doposażenie w sprzęt związany z rozwojem kompetencji cyfrowych, modernizacja sieci informatycznej, oraz dostawa urządzeń udrażniania dróg oddechowych w Ciec...
10484804 2024-05-10
godz. 13:00
Małopolskie Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej Przedmiotem zamówienia jest dostaw...
10446876 2024-05-16
godz. 10:00
Śląskie Dostawa urządzeń audiowizualnych 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta ...
10433209 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w salach rozpraw podlegających modernizacji w sądach okręgu płockiego. 1.1. Przedmiotem zamówienia objęty...
10487624 2024-05-20
godz. 00:00
Podlaskie Wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Ciepłowni Miejskiej w Łomży zlokalizowanej w Łomży na ul. Ciepłej 16. Do zakresu prac Wykonawcy będzie należało wykonanie...
10463985 2024-05-21
godz. 10:00
Łódzkie Dostawy wraz z montażem mebli metalowych oraz mebli metalowych certyfikowanych w ramach programu „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2” 1. Przedmiotem zamówienia są dos...
10457505 2024-05-24
godz. 09:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy mebli wraz z montażem dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ
10482418 2024-05-24
godz. 12:00
Podkarpackie Wprowadzenie: W ramach złożonego Wniosku o dofinansowanie projektu pt. Automatyzacja i robotyzacja procesów obcinania, wiercenia, szlifowania - przygotowania powierzchni i magazynowania w...
9351363 2025-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Dostawa osprzętu elektrycznego.