Przetarg 7291730 - Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem...

   
Analizuj Zamówienie 7291730 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-21
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko.

Przedmiotem z
amówienia jest dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko. Miejscem dostawy jest Publiczny Żłobek w Wińsku, filia przy ul. Szkolnej 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części z możliwością składania ofert częściowych: Część nr 1 – Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych. Część nr 2 – Dostawa i montaż mebli. Część nr 3 – Dostawa komputera, urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu AGD i RTV. Część nr 4 – Dostawa wyposażenia toalet i akcesoriów do sprzątania. Część nr 5 – Dostawa wyposażenia pomieszczenia kuchennego w naczynia i akcesoria kuchenne. Część nr 6 – Dostawa pozostałego wyposażenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1a.1 - 1a.6. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do budynku Publicznego Żłobka w Wińsku, filia u. Szkolna 4. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel. 71 380 42 10 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: k.kazmierczak@winsko.pl. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyposażenia i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich. Wykonawca dostarczy urządzenia i sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania.Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy. Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą, co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji - zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach w nim określonych.




ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1a.1 - 1a.6. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż mebli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1a.1 - 1a.6. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa komputera, urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu AGD i RTV
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1a.1 - 1a.6. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa wyposażenia toalet i akcesoriów do sprzątania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1a.1 - 1a.6. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa wyposażenia pomieszczenia kuchennego w naczynia i akcesoria kuchenne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1a.1 - 1a.6. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa pozostałego wyposażenia
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1a.1 - 1a.6. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540015628-N-2020 z dnia: 2020-01-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2020-01-29
W ogłoszeniu powinno być:
2020-01-30
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Odzież, obuwie, tekstylia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt do utrzymania czystości, meble medyczne, tekstylia, meble i akcesoria, ceramika i dekoracje, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 30200000, 30213100, 33141623, 34928480, 37520000, 39100000, 39130000, 39162100, 39220000, 39221130, 39221180, 39223000, 39290000, 39700000, 39710000, 39831700, 42968300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , sprzęt do utrzymania czystości , meble medyczne , tekstylia , meble i akcesoria , ceramika i dekoracje , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia , materiały dydaktyczne , akcesoria gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10301433 2024-04-05
godz. 23:00
Małopolskie Utworzenie i zapewnienie funkcjonowania Centrum Teleopieki w ramach projektu "MAŁOPOLSKI TELE-ANIOŁ 2.0", nr naboru FEMP.06.23-IP.01-009/24 Zamówienie obejmuje usługi oraz dostawy, tj.: ...
10378248 2024-04-08
godz. 07:00
Łódzkie usługi w zakresie naprawy, konserwacji sprzętu gastronomicznego, chłodniczego oraz ciągłości przewodu ochronnego sprzętu i urządzeń podłączonych do sieci elektrycznej Naprawa i p...
10372222 2024-04-08
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa naczyń jednorazowego użytku – biodegradowalnych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu - m. Zamość. Przedmiotem zamówienia jest: D...
10377808 2024-04-10
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa drukarki Evolis Primacy 2 Simplex Expert Smart & Contactless (kod producenta: PM2-0005)
10321309 2024-04-15
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie Zakup urządzeń oraz usługi informatycznej Zakup urządzeń oraz obsługi informatycznej zgodnie z Załącznikiem nr 11 i 12 oraz zapisami SWZ.
10372364 2024-04-19
godz. 12:00
Dolnośląskie Usługa dostawy i serwisowania czyściwa dla MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa dostawy i serwisowania czyściwa dla MK Sp. z o.o. - 1 szt.
10341716 2024-04-23
godz. 09:30
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest :dostawa mebli, sprzętu i wyposażenia na potrzeby jednostek Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu – 8 zadań.
10375976 2024-04-26
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych. Do opisu przedmiotu zamówienia zastosowano nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). Szczegółowy opis ...
10380472 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja techniczna oraz pozyskanie wsparcia serwisowego na infrastrukturę informatyczną OPD Gdynia
10380464 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie Dostawa mebli do Biura Audytu Wewnętrznego Znak sprawy: IA1.282.18.2024.MK 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli. Meble przeznaczone są do inten...