Przetarg 7332797 - Dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum...

   
Analizuj Zamówienie 7332797 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-13
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szk
olnictwa zawodowego w Elblągu”
Numer referencyjny: CKZiU.261.04.2020.RM

1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu”

Część 1 zamówienia
Przedmiot główny:
CPV: 39.16.21.10-9
Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt dydaktyczny

Część 2 zamówienia
Przedmiot główny:
CPV: 39.16.21.00 – 6
Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu” z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
Część 1 zamówienia: Wyposażenie Pracowni Metrologicznej – dostawa staloskopu
Część 2 zamówienia: Wyposażenie Pracowni Metrologicznej – dostawa próbek

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty należy składać oddzielnie na Część 1 zamówienia i oddzielnie na Część 2 zamówienia.

Projekt dofinansowany w ramach Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki; Działanie 2.4.: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego; Poddziałanie 2.4.2: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 82-300 Elbląg ul. Bema 54.

2. Zakres zamówienia obejmuje:
Zamówienie składa się z dwóch części:
2.1. Zakres Części 1 zamówienia obejmuje:
A. dostawę aparatury do oznaczania zawartości węgla i siarki- Staloskopu do analizy składu chemicznego metali metodą fluorescencji rtg do Pracowni Metrologicznej

Szczegółowy opis i ilości wyposażenia zawiera Załącznik Nr 1a do SIWZ
B. montaż;
C. uruchomienie;
D. szkolenie w zakresie przedmiotu dostawy;
E. oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”;
F. zapewnienie serwisu w okresie gwarancji jeżeli sprzęt wymaga serwisowania.

2.2. Zakres Części 2 zamówienia obejmuje:
A. dostawę wyposażenia do Pracowni Metrologicznej:
1) Próbki do badań makroskopowych i mikroskopowych metali i ich stopów,
2) Próbki do badań właściwości mechanicznych i technologicznych metali i ich stopów,
3) Próbki do badań makroskopowych i mikroskopowych aluminium i jego stopów,

Szczegółowy opis i ilości wyposażenia zawiera Załącznik Nr 1a do SIWZ
B. oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”;

3. Wymagania i warunki wykonania Części 1 zamówienia:
3.1. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty – certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego sprzętu, określone w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.
3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku, montażu i uruchomienia oraz oznakowania zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” sprzętu własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, w pomieszczeniach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
3.3. Sprzęt dostarczony w ramach wykonania zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie używany wcześniej, w oryginalnym, firmowym opakowaniu.
3.4. Dostarczony sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. musi być kompletny i gotowy do uruchomienia,
3.5. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych.
3.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia,
3.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt,
3.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia,
3.9. Zamawiający wymaga wymiany sprzętu na nowy wolny od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie sprzęt nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia.
3.10. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
3.11. Jeżeli sprzęt wymaga serwisowania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji.
3.12. Oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym pod linkiem:
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/
3.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego sprzętu.
3.14. W przypadku zgodności oferowanego sprzętu z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie producenta i modelu lub nr katalogowego oferowanego sprzętu.
W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie posiada modelu lub nr katalogowego wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu – zgodnie z SIWZ.
3.15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
3.16. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego sprzętu w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę.
3.17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.
3.18. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3.19. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.

4. Wymagania i warunki wykonania Części 2 zamówienia:
4.1. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i na własne ryzyko oraz oznakowania zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”,
4.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone w ramach zamówienia elementy wyposażenia były nowe, nieużywane wcześniej, w oryginalnych, firmowych opakowaniach.
4.3. Wszystkie sztuki z każdej pozycji zakresu dostawy będą pochodziły z jednej serii i będą jednakowe.
4.4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
4.5. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych.
4.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia,
4.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt,
4.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia,
4.9. Wykonawca wymieni wyposażenie na nowe wolne od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie wyposażenie nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia.
4.10. Oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym pod linkiem:
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/
4.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego wyposażenia.
4.12. W przypadku zgodności oferowanego wyposażenia z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie producenta i modelu oferowanego wyposażenia.
W przypadku, gdy oferowane wyposażenie nie posiada modelu wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu – zgodnie z SIWZ.
4.13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
4.14. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego wyposażenia w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę.
4.15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.
4.16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.17. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Wyposażenie Pracowni Metrologicznej – dostawa staloskopu
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu” Przedmiot główny: CPV: 39.16.21.10-9 Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt dydaktyczny Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu” z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Część 1 zamówienia: Wyposażenie Pracowni Metrologicznej – dostawa staloskopu Projekt dofinansowany w ramach Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki; Działanie 2.4.: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego; Poddziałanie 2.4.2: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 82-300 Elbląg ul. Bema 54. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Zakres Części 1 zamówienia obejmuje: A. dostawę aparatury do oznaczania zawartości węgla i siarki- Staloskopu do analizy składu chemicznego metali metodą fluorescencji rtg do Pracowni Metrologicznej Szczegółowy opis i ilości wyposażenia zawiera Załącznik Nr 1a do SIWZ B. montaż; C. uruchomienie; D. szkolenie w zakresie przedmiotu dostawy; E. oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; F. zapewnienie serwisu w okresie gwarancji jeżeli sprzęt wymaga serwisowania. 3. Wymagania i warunki wykonania Części 1 zamówienia: 3.1. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty – certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego sprzętu, określone w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji. 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku, montażu i uruchomienia oraz oznakowania zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” sprzętu własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, w pomieszczeniach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. 3.3. Sprzęt dostarczony w ramach wykonania zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie używany wcześniej, w oryginalnym, firmowym opakowaniu. 3.4. Dostarczony sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. musi być kompletny i gotowy do uruchomienia, 3.5. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 3.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia, 3.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt, 3.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia, 3.9. Zamawiający wymaga wymiany sprzętu na nowy wolny od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie sprzęt nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia. 3.10. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 3.11. Jeżeli sprzęt wymaga serwisowania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji. 3.12. Oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ 3.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego sprzętu. 3.14. W przypadku zgodności oferowanego sprzętu z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie producenta i modelu lub nr katalogowego oferowanego sprzętu. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie posiada modelu lub nr katalogowego wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu – zgodnie z SIWZ. 3.15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 3.16. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego sprzętu w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. 3.17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 3.18. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3.19. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.

Część nr: 2 Nazwa: Wyposażenie Pracowni Metrologicznej – dostawa próbek
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu” Przedmiot główny: CPV: 39.16.21.00 – 6 Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu” z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Część 2 zamówienia: Wyposażenie Pracowni Metrologicznej – dostawa próbek Projekt dofinansowany w ramach Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki; Działanie 2.4.: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego; Poddziałanie 2.4.2: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 82-300 Elbląg ul. Bema 54. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Zakres Części 2 zamówienia obejmuje: A. dostawę wyposażenia do Pracowni Metrologicznej: 1) Próbki do badań makroskopowych i mikroskopowych metali i ich stopów, 2) Próbki do badań właściwości mechanicznych i technologicznych metali i ich stopów, 3) Próbki do badań makroskopowych i mikroskopowych aluminium i jego stopów, Szczegółowy opis i ilości wyposażenia zawiera Załącznik Nr 1a do SIWZ B. oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; 3. Wymagania i warunki wykonania Części 2 zamówienia: 3.1. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i na własne ryzyko oraz oznakowania zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”, 3.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone w ramach zamówienia elementy wyposażenia były nowe, nieużywane wcześniej, w oryginalnych, firmowych opakowaniach. 3.3. Wszystkie sztuki z każdej pozycji zakresu dostawy będą pochodziły z jednej serii i będą jednakowe. 3.4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 3.5. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 3.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia, 3.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt, 3.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia, 3.9. Wykonawca wymieni wyposażenie na nowe wolne od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie wyposażenie nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia. 3.10. Oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ 3.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego wyposażenia. 3.12. W przypadku zgodności oferowanego wyposażenia z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie producenta i modelu oferowanego wyposażenia. W przypadku, gdy oferowane wyposażenie nie posiada modelu wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu – zgodnie z SIWZ. 3.13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 3.14. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego wyposażenia w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. 3.15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 3.16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3.17. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
branża Laboratoria, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża sprzęt laboratoryjny, materiały laboratoryjne, materiały dydaktyczne
kody CPV 39162100, 39162110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny , materiały laboratoryjne , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10424466 2024-04-17
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 2/RID/0045/2024 Usługa dostawy sprzętu optycznego (luneta, statyw, głowica) w ramach planu „Zwiększenie potencjału, jakości oraz umiędzynarodowienia interdyscyplinarnych badań przy...
10425543 2024-04-18
godz. 10:00
Wielkopolskie ZOF B+R/00001/2024 Moduły pomiarowe wraz z akcesoriami PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10424808 2024-04-18
godz. 11:00
Lubelskie Projekt "Maluch+" – Rozbudowa przedszkola wraz z budową żłobka i wyposażeniem żłobka Część 1: Zakup z dostawą i montażem mebli oraz innego wyposażenia. 1) Przedmiot zamówieni...
10441234 2024-04-18
godz. 12:00
Mazowieckie 33/DL/2024 Dostawa wzorców do laboratorium PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zawiesina ogólna 1000mg/l – 500 ml (1 opk.) - 1 szt. 2 Amoniak 1000 mg/l – 100ml (1 opk.) - 1 szt. 3 Redox 225 ...
10432182 2024-04-22
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa końcówek do pipet dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie. Część 1: Dostawa końcówek do pipet z dwoma warstwami filtra - zgodnie z zapisami Rozdziału III SWZ. Cz...
10417797 2024-04-26
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa polowego urządzenia do identyfikacji związków chemicznych wykorzystującego technikę spektroskopii w podczerwieni oraz spektrometrię Ramana . Do op...
10385502 2024-04-30
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa zestawu do suszenia i próżniowego zatężania próbek biologicznych dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG-GUMed. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do s...
10433514 2024-05-14
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby wyposażenia eksperymentalno-pokazowego, wyposażenia STEAM i artystycznego, umeblowania i wyposażenia w akcesoria Edukacyjnego Cen...
10425180 2024-05-17
godz. 10:00
Wielkopolskie dostawa wraz z instalacją spektrofluorymetrów z wyposażeniem – 2 części, nr ZP3/1146/24 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją spektrofluorymetrów wraz z wyposażen...
10433240 2024-05-21
godz. 09:00
Podlaskie Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładów UMB do celów naukowo-badawczych z podziałem na 4 części Część 1 – dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Czę...