Przetarg 6812868 - „Dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu...

   
Analizuj Zamówienie 6812868 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-05
przedmiot ogłoszenia
„Dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora w Poniatowej”
Numer referencyjny: PRO.271.6.20
19

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora w Poniatowej”.
2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej:
2.2.1. część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa materiałów oraz wyposażenia dla pracowni ceramiki Klubu Seniora w Poniatowej”, której zakres rzeczowy obejmuje:
1) zakup i dostawę pieca do wypału, wraz z jego transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
2) zakup i dostawę ręcznych oraz mechanicznych (stołowych) kół garncarskich, wraz z ich transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
3) zakup i dostawę materiałów (szkliw płynnych, szkliw proszkowych, mas ceramicznych, surowców, gliny rzeźbiarskiej) oraz narzędzi do pracy przy wyrobie ceramiki, wraz z ich transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia, w szczególności instrukcji obsługi
2.2.2. część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń Klubu Seniora w Poniatowej”, której zakres rzeczowy obejmuje:
1) zakup i dostawę mebli do pracowni ceramiki i sali wokalnej
a) zakup materiałów na zajęcia z ceramiki – stoły do pracy, półki do suszenia wyrobów
b) krzesła
c) stoły
wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
2) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia;
2.2.3. część 3 zamówienia – „Zakup i dostawa materiałów na zajęcia aktorskie”, której zakres rzeczowy obejmuje:
1) zakup i dostawę artykułów biurowych (notesy, długopisy, ołówki, kleje, szpilki, itp.) oraz tekstyliów, wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
2) posprzątanie sal / pomieszczeń z pozostałości po rozpakowaniu sprzętu (opakowania, folie, itp.),
2.3. Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej części, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi Załącznik nr 1a-c do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
2.4. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
2.5. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości
i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
2.6. Gwarancja.
Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, został określony dla poszczególnych przedmiotów w Załączniku nr 1a-c do SIWZ.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

2.7. Ogólne zapisy do wszystkich części zamówienia:
1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie.
2) Dostawa i montaż wyposażenia, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika, związanej z przedmiotem umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferowanego sprzętu kompletu przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia
z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego.
2.8. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
2.9. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.

2.10. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Część 1
42942000-1 – Piece i akcesoria
44511000-8 – Narzędzia
14220000-9 – Glinki i kaolin
Część 2
39100000-3 Meble
Część 3
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
19000000-6 – Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne, guma
2.11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
2.12. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: „Zakup i dostawa materiałów oraz wyposażenia dla pracowni ceramiki Klubu Seniora w Poniatowej”,
2.2.1. część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa materiałów oraz wyposażenia dla pracowni ceramiki Klubu Seniora w Poniatowej”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) zakup i dostawę pieca do wypału, wraz z jego transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) zakup i dostawę ręcznych oraz mechanicznych (stołowych) kół garncarskich, wraz z ich transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) zakup i dostawę materiałów (szkliw płynnych, szkliw proszkowych, mas ceramicznych, surowców, gliny rzeźbiarskiej) oraz narzędzi do pracy przy wyrobie ceramiki, wraz z ich transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, w szczególności instrukcji obsługi

Część nr: 2 Nazwa: „Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń Klubu Seniora w Poniatowej”
2.2.2. część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń Klubu Seniora w Poniatowej”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) zakup i dostawę mebli do pracowni ceramiki i sali wokalnej a) zakup materiałów na zajęcia z ceramiki – stoły do pracy, półki do suszenia wyrobów b) krzesła c) stoły wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;

Część nr: 3 Nazwa: „Zakup i dostawa materiałów na zajęcia aktorskie”
2.2.3. część 3 zamówienia – „Zakup i dostawa materiałów na zajęcia aktorskie”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) zakup i dostawę artykułów biurowych (notesy, długopisy, ołówki, kleje, szpilki, itp.) oraz tekstyliów, wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2) posprzątanie sal / pomieszczeń z pozostałości po rozpakowaniu sprzętu (opakowania, folie,
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża meble i akcesoria, ceramika i dekoracje, maszyny i sprzęty inne, materiały biurowe i papiernicze, materiały dydaktyczne
kody CPV 14220000, 19000000, 30190000, 39100000, 42942000, 44511000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria , ceramika i dekoracje , maszyny i sprzęty inne , materiały biurowe i papiernicze , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402187 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-056/2024 Dostawa stanowiska do nauki badania i wykonywania procedur z wykorzystaniem USG dla Centrum Symulacji Medycznej Wydziału Medycznego PWr 1. SZP/242-056/2024 Przedmiotem zam...
10483541 2024-05-08
godz. 13:00
Pomorskie RG/160032232/610/PS - uszczelnienie mechaniczne kompaktowe do mieszadła COJ-40 + zestawy naprawcze
10485591 2024-05-08
godz. 14:00
Łódzkie Zapytanie o informację (RFI) - Zakup pomp zatapialnych dla PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. Oddział KWB Turów. Zapytanie o informację (RFI) - Zakup pomp zatapialnych dla ...
10402225 2024-05-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części. Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na c...
10484671 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa krzeseł do Zakładu Linii Kolejowych w Gdyni. Dostawa krzeseł obrotowych z podłokietnikami, konferencyjnych i kuchennych dla potrzeb pracowników Zakładu.
10431364 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie MCPS-WZK/AM/351-10/2024 ZO/D Opracowanie, wykonanie i dostarczenie 40 kompletów materiałów edukacyjnych promujących działania ekologiczne wśród uczniów szkół podstawowych, przy wsp...
10402242 2024-05-10
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa dziesięciu nowych, pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych z możliwością skorzystania z prawa opcji. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dziesięciu nowych, ...
10482181 2024-05-10
godz. 14:00
Pomorskie Zawory bezpieczeństwa /160034369_p.10-20/
10442492 2024-05-10
godz. 16:00
Wielkopolskie Baumann HX50.46/12/33 ST 2011r
10474974 2024-05-22
godz. 23:59
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń intermodalnych, dopuszczonych do eksploatacji w pełnym zakres...