Przetarg - Dostawa wykładziny ochronnej na potrzeby Gdyńskiego...

   
Analizuj Zamówienie 6386957 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wykładziny ochronnej na potrzeby Gdyńskiego Centrum Sportu
Numer referencyjny: GCS.DZPI.2710.80.2018

1. Przedmiot zamó
wienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 39534000-4 - przemysłowe pokrycia podłogowe.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu fabrycznie nowej wykładziny ochronnej w płytach o łącznej powierzchni 1536 m2 wraz z wózkiem do jej transportu.
3. Opis wykładziny:
1) 768 płyt o łącznej powierzchni 1536m2,
2) parametry pojedynczej płyty:
a) wymiar 1000x2000 mm,
b) całkowita grubość płyty 6,5mm - 7,5mm,
c) waga 1 płyty 7,0kg +/- 0,5kg,
3) wykładzina wykonana z włókniny igłowanej (100% PP) w kolorze grafitowym (RAL 7016 lub zbliżony kolorystycznie),
4) niebrudząca,
5) odporna na uszkodzenia mechaniczne,
6) wykonana na trwałym spodzie antypoślizgowym (polyolefin) gwarantującym doskonałe przyleganie do podłogi,
7) spód wykładziny wykonany w jasnym niebrudzącym kolorze,
8) tłumienie dźwięku 18-19dB,
9) wykładzina musi spełniać aktualną normę trudno zapalności tj. spełniać wymagania co najmniej klasy Bfl-s1 wg normy PN-EN -13501-1+A1:2010 lub równoważnej,
10) wykładzina musi spełniać polskie wymagania techniczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.)
11) wykładzina musi spełniać aktualną normę PN-EN 1307+A2:2018-05 lub równoważnej - Włókiennicze pokrycia podłogowe,
12) wykładzina musi gwarantować pełne zabezpieczenie podłogi sportowej w hali przed niepożądanymi czynnikami, typu: niedopałki papierosów, rozlane płyny, resztki jedzenia, nieodpowiednie obuwie (szpilki, podkute buty).
4. Opis wózka do transportu płyt wykładziny ochronnej:
1) ładowność min 130 płyt wykładziny,
2) dopuszczalne obciążenie wózka minimum 1100kg,
3) platforma wykonana ze sklejki wodoodpornej i antypoślizgowej o wymiarach minimum 1000x2000 mm,
4) wózek wyposażony w 4 koła skrętne (w tym co najmniej 2 koła z hamulcem) o średnicy minimum 200mm i nośności minimum 400kg,
5) gabaryty wózka:
a) długość całkowita w przedziale od 2000mm do 2300mm,
b) szerokość całkowita w przedziale od 1000mm do 1100mm.
5. Wymagania co do sposobu świadczenia dostawy:
1) dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana jednorazowo, maksymalny termin realizacji zamówienia jaki może zaoferować w ofercie Wykonawca to 15 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia telefoniczne, potwierdzonego faksem lub mailem i dostarczone bezpośrednio do Hali Gdynia Arena mieszczącej się w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego 8, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 08.00 a 15.00,
2) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu (przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi),
3) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru,
4) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku dostawy,
5) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie (faksem lub mailem) zgłosić Zamawiającemu gotowość dostawy przedmiotu zamówienia, co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem dostawy,
6) odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym, po wykonaniu, dostarczeniu całości przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 7,
7) przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację składającą się w szczególności z:
a) kart technicznych wykładziny i wózka,
b) kart gwarancyjnych wykładziny i wózka,
c) dokumentu potwierdzającego spełnienie przez wykładzinę parametrów trudno zapalności co najmniej klasy Bfl-s1 wg normy PN-EN -13501-1+A1:2010 lub równoważnej,
d) dokumentu potwierdzającego spełnienie przez wykładzinę normy PN-EN 1307+A2:2018-05 lub równoważnej,
e) kopii atestu higienicznego wykładziny,
f) innych dokumentów i atestów wymaganych przepisami prawa;
8) jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia gotowości do odbioru zostaną stwierdzone niezgodności ilościowe, pomyłki, uszkodzenia lub wady jakościowe otrzymanego towaru, lub inne stwierdzone niezgodności przedmiotu zamówienia z warunkami niniejszego postępowania Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dostawę brakujących lub wolnych od wad elementów zamówienia; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia,
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić trzyletniej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony towar.
7. W okresie rękojmi i gwarancji w przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ukrytych wad jakościowych otrzymanego towaru Zamawiający niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faxem lub mailem/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych wadach w towarze.
8. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi lub gwarancji nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia wady w terminie uzgodnionym przez strony, a w przypadku braku porozumienia stron w tym zakresie w terminie 7 dni.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
10. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
16. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zmianami) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500266832-N-2018 z dnia: 2018-11-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest:
data zakończenia: 2018-12-25
W ogłoszeniu powinno być:
data zakończenia: 2018-12-27

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Termin realizacji zamówienia: Zgodnie z terminem określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 15 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia telefoniczne, potwierdzonego faksem lub mailem, nie później jednak niż do dnia 27.12.2018 roku.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500270132-N-2018 z dnia: 2018-11-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-13, godzina: 09:30

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-14, godzina: 09:30



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500270930-N-2018 z dnia: 2018-11-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-14, godzina: 09:30

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-16, godzina: 09:30



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500272343-N-2018 z dnia: 2018-11-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-11-16, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-11-20, godzina: 09:30


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
3.2) parametry pojedynczej płyty: a) wymiar 1000x2000 mm, b) całkowita grubość płyty 6,5mm - 7,5mm, c) waga 1 płyty 7,0kg +/- 0,5kg,
W ogłoszeniu powinno być:
3.2) parametry pojedynczej płyty: a) wymiar 1000x2000 mm, b) całkowita grubość płyty 5mm - 8mm, c) waga 1 płyty od 7,0kg do 8,0kg,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
5.1) dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana jednorazowo, maksymalny termin realizacji zamówienia jaki może zaoferować w ofercie Wykonawca to 15 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia telefoniczne, potwierdzonego faksem lub mailem i dostarczone bezpośrednio do Hali Gdynia Arena mieszczącej się w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego 8, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 08.00 a 15.00,
W ogłoszeniu powinno być:
5.1) dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana jednorazowo do dnia 27 grudnia 2018 roku i dostarczona bezpośrednio do Hali Gdynia Arena mieszczącej się w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego 8, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 08.00 a 15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
Termin realizacji zamówienia: Zgodnie z terminem określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 15 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia telefoniczne, potwierdzonego faksem lub mailem, nie później jednak niż do dnia 27.12.2018 roku.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 27.12.2018 roku.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
1. Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust.1 i 5 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ),
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo – jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty – w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 – w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii.
4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1) i 2), b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. c) w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4).
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) – w oryginale.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust.1 i 5 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ),
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) w celu oceny ofert w ramach kryterium parametry wykładziny Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) karty technicznej wykładziny,
b) dokumentu potwierdzającego parametry oferowanej wykładziny opisane w Rozdziale 3 ust. 3 pkt 2 lit b),c) SIWZ jeżeli nie będą one wynikały z karty technicznej.
Powyższe dokumenty składane są w oryginale lub w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo – jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty – w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 – w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii.
5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1) i 2), b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. c) w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4).
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) – w oryginale.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria | Znaczenie,
Cena brutto oferty | 60,00, Termin dostawy zamówienia | 40,00

W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria | Znaczenie,
Cena brutto oferty | 60,00,
Całkowita grubość wykładziny | 20,00, Całkowita waga 1 płyty wykładziny o wymiarach 1000-2000 mm (2m2) | 20,00
branża Materiały budowlane i hutnicze
podbranża materiały budowlane
kody CPV 39534000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały budowlane

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370263 2024-03-28
godz. 09:00
Lubuskie 898/2024/198 Zakup: Materiały hydrauliczne. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Złączka redukcyjna z mosiądzu Ø 20(18)/16 mm TECE - 4 szt. 2 zawór kątowy podłączeniowy G1-2 x 3-8 - 3 szt. 3...
10333823 2024-03-28
godz. 10:30
Małopolskie Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2024 roku Przedmiotem niniejszego zam...
10376224 2024-03-29
godz. 08:00
Dolnośląskie ZAPYTANIE LISTWY POLIURETANOWE Lokalizacja 59-101 Polkowice
10374479 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie KREDA WRA/
10345048 2024-04-02
godz. 12:00
Łódzkie Zakup lakierów oraz zawiesin diamentowych ściernych wraz z płynami rozprowadzającymi dla PGE GiEK SA Oddział Elektrownia Bełchatów 1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa lakierów o...
10375219 2024-04-03
godz. 11:00
Lubelskie Zakup i dostawa taśmy polipropylenowej szer. 16mm - 50 szt.
10374677 2024-04-04
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa farb dla PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Skarżysku – Kamiennej
10366624 2024-04-05
godz. 08:00
Mazowieckie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, lakierów i rozcieńczalników z podziałem na 7 części (zadania).2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszcz...
10366908 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Końcówki do łączenia rur RXP/ 35606
10374116 2024-04-05
godz. 13:00
Lubelskie Wymiana siatek elewacyjnych dla salonów BRW / 1450x700 cm / demontaż, produkcja i montaż / Będzin, Chorzów, Zabrze