Przetarg 8912360 - Dostawa wraz z wdrożeniem Centralnej Platformy Usług...

   
Analizuj Zamówienie 8912360 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-18
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wraz z wdrożeniem Centralnej Platformy Usług Dydaktycznych oraz systemu do głosowania dla Akademii Pomorskiej w Słupsku


Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem Centralnej Platformy Usług Dydaktycznych dla Akademii Pomorskiej w Słupsku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III niniejszej SWZ.3. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).4. Wykonawca zapewnia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i jest gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów części i akcesoriów.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do głosowania dla Akademii Pomorskiej w Słupsku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III niniejszej SWZ.3. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).4. Wykonawca zapewnia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i jest gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów części i akcesoriów.

09/TP/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00169431/01 z dnia: 2022-05-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.3. Warunki udziału w postępowaniu Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Dziale VI SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dotyczy części nr 1;
a) Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:
• trzy dostawy o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każda, których elementem prac było wdrożenie systemu informatycznego Platformy Multiportalowej oraz
• jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto, której elementem prac było wdrożenie tablic informacyjnych (komunikatów).
b) Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
• Kierownikiem projektu (min. 1 osoba) z wykształceniem wyższym, posiadającym ważny certyfikat Prince 2 Practitioner lub IPMA Level C lub równoważny potwierdzający umiejętność kierowania wg metodyki zarządzania ryzykiem, który brał udział, w okresie ostatnich trzech lat, w roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu, w minimum dwóch projektach o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każdy obejmujących wdrożenie systemu multiportalowego;
• Konsultantem (min. 2 osoby), który brały udział, w okresie ostatnich trzech lat,
w minimum dwóch projektach o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każdy obejmujących wdrożenie platformy multiportalowej;
• Testerem (min. 1 osoba) posiadającym certyfikat ISTQB Foundation bądź równoważnym potwierdzający kompetencje testerskie.
Dotyczy części nr 2;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 9 oraz 10 PZP, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
Po zmianie:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 9 oraz 10 PZP, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:

Po zmianie:
1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 9 oraz 10 PZP, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
Dotyczy części nr 1.
b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-27 09:00
Po zmianie:
2022-05-31 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-27 11:00
Po zmianie:
2022-05-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-25
Po zmianie:
2022-06-29
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48900000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432513 2024-04-23
godz. 09:00
Pomorskie SR.272.d.19.2024.RG Dostawa wyposażenia wypożyczalni technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością – OWiT, zadanie uzupełniające. Opis przedmiotu zamówienia.1. Przed...
10441496 2024-04-24
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawę zestawu sprzętu i oprogramowania do obsługi systemu ERP do nadzoru i rozliczania zespołu medycznego i terenowych stacji współpracującego z systemem E-krew. 1. Przedmiotem zam...
10406369 2024-04-24
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Subskrypcja i wdrożenie pakietów oprogramowania chmurowego Przedmiotem zamówienia są dostawy subskrypcji pakietów oprogramowania chmurowego Microsoft 365 oraz Veeam Backup for Microsof...
10380404 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Przedłużenia licencji Systemu QRadar SIEM celem zwiększenia bezpieczeństwa sieci oraz obsługi numeru alarmowego operatora OST 112 Przedmiotem zamówienia jest: „Przedłużenie licenc...
10344618 2024-04-29
godz. 09:00
Dolnośląskie PN 24/24 - Dostawa, montaż i konfiguracja macierzy dyskowych wraz z deduplikatorem. Postępowanie nie jest podzielone na części.Uzasadnienie braku podziału na części: Macierze dyskowe...
10406270 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie przez Wykonawcę usług wynajmu długookresowego 4 wielofunkcyjnych drukarek laserowych oraz 4 niszczarek dokumentów
10376046 2024-05-09
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu komputerowego dla Politechniki Poznańskiej. Zamówienie dotyczy: „dostawy fabrycznie nowego drobnego sprzętu k...
10393397 2024-05-10
godz. 00:00
Małopolskie Wdrożenie szyny danych ESB (Electronic Service Bus).
10425181 2024-05-15
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury sieciowej PPNT Gdynia obejmująca dostawę sprzętu sieciowego wraz z instalacją, konfiguracją i serwisem gwarancyjnym. Szczegóło...
10428674 2024-05-16
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa routera BGP dla sieci PW 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki routera BGP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 8 do SWZ.Przed...