Przetarg 7719865 - Dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji systemu cyfrowej...

   
Analizuj Zamówienie 7719865 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-09-28
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych. Numer referencyjny: Zp 2130-23
3/20
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na szesnastu salach rozpraw wraz z usługą demontażu systemu zakupionego w 2011 i 2012 roku. Niniejsze zamówienie ma na celu przeprowadzenie modernizacji systemu w 15 salach sądowych, w tym: 6 salach rozpraw Sądu Okręgowego w Lublinie, 4 salach rozpraw Sądu Okręgowego w Radomiu oraz 5 salach rozpraw Sądu Okręgowego w Siedlcach, polegającej na jego aktualizacji do najnowszej wersji, która obecnie funkcjonuje w salach sądowych w sądach powszechnych, a także wyposażeniu dodatkowo w nowy system 1 sali rozpraw Sądu Okręgowego w Lublinie. Modernizacja zakłada wymianę instalacji kablowych, wymianę kluczowych elementów systemu oraz doposażenie zestawów w dodatkowe urządzenia, w tym w szczególności (poniższy opis dotyczy wyposażenia jednej sali rozpraw):— demontaż i przekazanie Zamawiającemu zdemontowanego sprzętu (demontaż dotyczy 15 sal rozpraw),— modernizację CJR w wersji CDR 784-01 / CDR 784-02 do wersji CDR 784-06,— doposażenie zestawu o kamery na świadka oraz kamery głównej o rozdzielczości FullHD,— doposażenie zestawu o terminalna wideokonferencyjnego FullHD,— wymianę mikrofonów stacjonarnych,— doposażenie zestawu o urządzenia typu all-in-one (2 szt.),— doposażenie zestawu w szafkę do zestawu urządzeń,— doposażenie zestawu w stację odczytu dowodu elektronicznego,— doposażenie zestawu w przełącznik sieciowy,— doposażenie zestawu w zasilacz awaryjny UPS,— doposażenie zestawu w wzmacniacz audio,— doposażenie zestawu w głośniki systemu nagłośnienia,— doposażenie zestawu w system przywoływania stron,— doposażenie zestawu w monitor wielkoformatowy,— doposażenie zestawu w dodatkowe komponenty infrastruktury podpisu elektronicznego,— usługę instalacji i uruchomienia zmodernizowanego zestawu,— usługę serwisu zestawu na wszystkich 16 salach rozpraw przez okres 36 miesięcy (zgodnie z wymaganymi czasami napraw).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający poprzez podanie w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówień, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, parametrów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”. Wykonawca, który powoła się w ofercie na zastosowanie produktów równoważnych do opisanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy i konfiguracji produktu równoważnego w formularzu produktowym oraz wykazanie równoważności oferowanego produktu w stosunku do danej pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wskazuje, że czynności serwisu oraz konserwacyjne, z uwagi na charakter wykonywania tych prac, tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i podwykonawcę(-ów) na podstawie stosunku pracy w całym okresie realizacji umowy. Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w § 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30213000, 32232000, 32330000, 32341000, 32342410, 48820000, 79421200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie, Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10481043 2024-05-06
godz. 12:00
Małopolskie Przedmiotem Zapytania Ofertowego jest dostawa oraz instalacja zestawu do druku 3D. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania szczegółowo opisane w dokumencie pt. "ZAPYTANIE OFERT...
10406464 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa środowiska serwerów HPE Synergy”
10482624 2024-05-07
godz. 12:00
Dolnośląskie Stacja robocza Dell Precision 5860 Tower
10486049 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie Wdrożenie systemu elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (eZD) w Gminie Pniewy umożliwiające świadczenie e-usług wraz z utrzymaniem i szkoleniem pracowników.
10395692 2024-05-08
godz. 09:30
Mazowieckie Zawarcie umowy ramowej na dostawę urządzeń pełniących rolę Mobilnych Terminali Noszonych oraz licencji MDM
10481074 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: „Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości” ...
10406270 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie przez Wykonawcę usług wynajmu długookresowego 4 wielofunkcyjnych drukarek laserowych oraz 4 niszczarek dokumentów
10480835 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie DZ.108.24.ZZ Dostawa 7 szt. licencji PyCharm Commercial i przedłużenie 12 szt. licencji IntelliJ IDEA Ultimate Commercial - License Upgrade / Renewal dla potrzeb Instytutu Łączności –...
10462424 2024-05-09
godz. 10:00
Opolskie Dostępny Samorząd Powiatu Prudnickiego w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” Wykonanie robót budowlanych, w oparciu o dokumentację projektową posiadaną przez Zamawia...
10480327 2024-05-23
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Zakup opieki serwisowej i usług dodatkowych dla Systemu Zarządzania Procesami Eksploatacyjnymi.2. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześnie...