Przetarg 6781198 - Dostawa wraz z montażem/instalacją urządzeń, systemów i...

   
Analizuj Zamówienie 6781198 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-22
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wraz z montażem/instalacją urządzeń, systemów i pozostałych elementów systemu monitoringu oraz wykonanie robót budowlanych
w ramach rozbudowy Centrum Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Gminy Stare Babice oraz świadczenie usługi asysty technicznej
Numer referencyjny: RZP.271.10.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/instalacją urządzeń, systemów i pozostałych elementów systemu monitoringu oraz wykonanie robót budowlanych w ramach rozbudowy Centrum Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Gminy Stare Babice oraz świadczenie usługi asysty technicznej.
2. W zakresie dostawy wraz z montażem/instalacją urządzeń, systemów i pozostałych elementów systemu monitoringu wymienionych w dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach rozbudowy Centrum Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Gminy Stare Babice przy ul. Rynek 21 w Starych Babicach przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, niniejszej umowie, SIWZ i polega m. in. na przebudowie pomieszczenia Centrum Monitoringu Wizyjnego oraz wyposażeniu pomieszczenia i zaplecza technicznego systemu w Głównym Punkcie Dystrybucyjnym, tj.:
1) wyburzenie ściany działowej pomiędzy pomieszczeniami nr 39 i 40 (UG Stare Babice, ul. Rynek 21);
2) przebudowie instalacji elektrycznej;
3) naprawy po wykonanych pracach budowlanych, odnowienie pomieszczenia (dołożenie wykładziny po wyburzonej ścianie, naprawy tynku, malowanie itp.);
4) dostarczenie/wykonanie zabudowy meblowej (blat operatorów);
5) dostarczenie mebli i wyposażenia CMW;
6) dostarczenie i zamontowanie dwóch kamer kopułowych z doświetlaczem IR, włączenie ich do systemu monitoringu;
7) dostarczenie, zamontowanie i skonfigurowanie stacji operatorskich wraz z niezbędnymi licencjami i oprogramowaniem;
8) dostarczenie, zamontowanie i skonfigurowanie joysticków 3D;
9) wykonanie dedykowanego stelaża monitorów dla potrzeb CMW – konstrukcja stalowa;
10) dostawa, montaż i konfiguracja monitorów ściany wizyjnej;
11) wykonanie instalacji sygnałowej, zasilającej i sterującej monitorów do pomieszczenia serwerowni;
12) dostawę, instalację i uruchomienie systemu VMS na istniejącym serwerze;
13) dostawę, instalację i konfigurację stacji do obsługi ściany wizyjnej;
14) dostawę i instalację kontrolera dostępu CMW z oprogramowaniem typu Embedded;
15) dostarczenie i zamontowanie czytnika kart standardu RFID Mifare 13,56 MHz w miejscu istniejącego czytnika oraz włączenie go do istniejącego systemu, dostarczenie kart do czytnika (minimum 6 szt.);
16) dostawę i instalację półki dyskowej na 60 dysków;
17) przeniesienie istniejących kamer do nowego systemu i skonfigurowanie ich według wytycznych przedstawicieli Zamawiającego;
18) wyposażeniu Głównego Punku Dystrybucyjnego;
19) konfiguracji i uruchomieniu systemu monitoringu systemu wizyjnego zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ, niniejszą umową i wiedzą techniczną;
20) przeprowadzeniu testów sprawdzających działanie i funkcjonowanie systemu łącznie z aplikacjami dostępnymi na urządzenia mobilne z systemem Android i IOS;
21) przeprowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi i zarządzania systemem tj.:
a) przed terminem szkolenia wymagane jest uzgodnienie programu, miejsca i innych szczegółów dotyczących szkolenia z Zamawiającym;
b) w terminie wykonania prac (szkolenie należy przeprowadzić na skonfigurowanym i działającym systemie) Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla informatyków i użytkowników Systemu (operatorów) w siedzibie Zamawiającego;
c) koszty organizacji szkolenia oraz dojazdu na miejsce szkolenia, zakwaterowania i wyżywienia personelu szkolącego (w tym wykładowców) pokrywa Wykonawca;
d) Wykonawca zapewni prowadzenie szkolenia przez wykwalifikowaną kadrę posiadającą wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie użytkowania i administrowania rozwiązań dostarczanych w ramach niniejszego zamówienia;
e) szkolenie użytkowników systemu powinno trwać nie mniej niż 12 godzin w rozbiciu dwóch lub trzech dni; szkolenie użytkowników systemu obejmuje obsługę i użytkowanie systemu w oparciu o wiedzę teoretyczną i praktyczną (szkolenia praktyczne odbywać się będą na działającym systemie Zamawiającego w Centrum Monitoringu) tj.:
- użytkowania wszystkich funkcjonalności Systemu;
- terminów i zakresów przeglądów;
- metodologii usuwania awarii;
- wytycznych i przepisów BHP.
f) szkolenie powinno gwarantować umiejętność prawidłowej i bezpiecznej obsługi elementów systemu oraz musi być przeprowadzone w języku polskim;
g) szkolenie informatyków powinno trwać nie krócej niż 6 godzin;
h) uczestnicy szkolenia mają otrzymać niezbędne materiały szkoleniowe w tym m. in.: instrukcję administrowania systemem w języku polskim, instrukcję obsługi systemu w języku polskim;
i) po zakończeniu szkoleń zostanie sporządzony protokół i zostanie dołączony do dokumentacji powykonawczej; protokół musi zawierać m.in. program szkoleń, listy obecności, informacje dotyczące sprawdzenia wiedzy teoretycznej i praktycznej.
22) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (minimum 2 komplety w postaci papierowej oraz w postaci elektronicznej zapisana na nośniku USB) zawierającej między innymi:
a) instrukcje obsługi systemu i sprzętu w języku polskim;
b) protokoły zawierające wyniki pomiarów i testów;
c) schemat rozpływu włókien światłowodowych i przewodów elektrycznych;
d) certyfikaty jakości, atesty techniczne na wszystkie materiały i urządzenia użyte w trakcie budowy;
e) wykaz ilościowy i wartościowy wyposażenia stałego oraz zamontowanych urządzeń zawierający nazwy: producenta, modelu i numery seryjne dostarczonego sprzętu, wraz z jego cenami jednostkowymi netto i brutto oraz koszty robocizny netto i brutto.
f) instrukcje techniczne, w tym instrukcje eksploatacji dostarczonych elementów systemu,
g) karty gwarancyjne, dokumenty licencyjne, deklaracje zgodności z certyfikatem bezpieczeństwa CE, dokumenty potwierdzające, że dostarczone urządzenia posiadają homologację oraz inne dokumenty wystawione przez producentów, importerów lub dostawców elementów systemu;
h) protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia zgodnie z pkt 21 powyżej;
i) w ramach dokumentacji Wykonawca ma także obowiązek zapewnienia i przekazania na własny koszt wszystkich niezbędnych do funkcjonowania systemu licencji i certyfikatów w tym też haseł, kluczy, kodów itp. licencje i certyfikaty przekazane Zamawiającemu muszą być bezterminowe i po przekazaniu stać się jego własnością; przekazanie licencji i certyfikatów w tym też haseł, kluczy, kodów itp. Zamawiającemu nie może przekroczyć terminu końcowego odbioru systemu;
j) w ramach dokumentacji Wykonawca ma również obowiązek przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji zawierającą listę wszystkich dostarczonych elementów pozwalającą na ich identyfikację (takie jak: producent, model, numer seryjny SN, adresację IP, hasła, itd.), schemat obejmujący wszystkie elementy Systemu wraz z topologią połączeń, ostateczną konfiguracją Systemu;
k) dokumentację powykonawczą, o której mowa w lit. a – j) powyżej Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed odbiorem w celu zapoznania się z jej zawartością oraz akceptacji przedstawionych dokumentów;
l) dokumentacja powykonawcza w zakresie określonym powyżej musi być sporządzona w języku polskim.
23) technicznym odbiorze końcowym przebudowanego systemu monitoringu wizyjnego gminy;
3. W zakresie usługi asysty technicznej przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności:
1) aktualizację oraz instalację poprawek (w tym związanych z poprawą bezpieczeństwa) oprogramowania urządzeń oraz systemu,
2) diagnozowanie i usuwanie usterek systemowych, błędów oprogramowania itp.,
3) konfigurację istniejących urządzeń i oprogramowania według wytycznych Zamawiającego,
4) dołożenie/skonfigurowanie nowych składników /urządzeń do systemu,
5) konfigurację urządzeń będących w strukturze monitoringu wizyjnego w porozumieniu z firmami i podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Zamawiającego – dotyczy przypadków rozbudowy monitoringu lub serwisu urządzeń (np. kamer) będących w strukturze monitoringu,
6) konfigurację uprawnień operatorów,
7) wydzielenie uprawnień systemowych wraz z konfiguracją nowych stanowisk operatorskich,
8) administrowanie systemem,
9) wykonanie w okresie realizacji umowy minimum dwa razy do roku (w przypadku dwóch konserwacji w roku należy ją wykonać w odstępach półrocznych) konserwacji systemu monitoringu polegającej na:
a) sprawdzeniu prawidłowości działania systemu zarządzania video;
b) konserwacji systemu (instalacja sterowników i niezbędnego oprogramowania w celu prawidłowego funkcjonowania systemu);
c) przeglądzie zakupionych i zamontowanych urządzeń.
Z wykonanej konserwacji Wykonawca sporządzi notatkę, w której określi co najmniej: kto wykonał konserwację, jakie elementy systemu zostały sprawdzone, jakie nieprawidłowości działania systemu/urządzeń wykryto, jakie działania podjęto w celu wyeliminowania nieprawidłowości, czy wymagane są dodatkowe działania w celu prawidłowego działania systemu monitoringu.
10) w ramach asysty technicznej Wykonawca zapewni również konsultacje telefoniczne i pocztą elektroniczną w zakresie funkcjonowania Systemu Monitoringu,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki jego wykonania zawarte są we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540100615-N-2019 z dnia: 2019-05-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert w formie i zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert w formie i zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 30214000, 30231310, 32333200, 39134000, 45311200, 45453000, 48500000, 72000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10347586 2024-04-04
godz. 10:00
Dolnośląskie Serwisowanie systemów SSP, SSWiN, VSS, oddymiania klatek schodowych oraz KD w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowania urządzeń i instalacj...
10398899 2024-04-10
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa oraz montaż kamer na terenie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie
10401772 2024-04-12
godz. 10:00
Pomorskie Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu kontroli dostępu
10407215 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Serwisowanie i legalizacja systemu ochronnego przed upadkiem firmy Tractel (inaczej FABA)
10374747 2024-04-15
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Podłączenie szlabanu osiedlowego do domofonów w budynku przy ul. Bema 8 w Węgorzewie
10429539 2024-04-18
godz. 10:00
Mazowieckie Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń telewizji użytkowej TVU i systemów przyzywowo- alarmowych stanowiących własność Zamawiającego
10422318 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego przy ul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrz...
10451400 2024-04-22
godz. 09:00
Mazowieckie 52/ZP/2024 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu przeznaczonego do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu pr...
10424808 2024-04-23
godz. 11:00
Lubelskie Projekt "Maluch+" – Rozbudowa przedszkola wraz z budową żłobka i wyposażeniem żłobka Część 1: Zakup z dostawą i montażem mebli oraz innego wyposażenia. 1) Przedmiot zamówieni...
10449618 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie (II część)