Przetarg 8201367 - Dostawa wraz z instalacją systemu telewizji przemysłowej. ...

   
Analizuj Zamówienie 8201367 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-15
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wraz z instalacją systemu telewizji przemysłowej.

˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomie
niem systemu telewizji przemysłowej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa.2. Szczegółowe wymagania określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

˜AZLZ.26.342.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00093083/01 z dnia: 2021-06-24

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe
Przed zmianą:
1. Uwaga! Przed złożeniem oferty, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. W tym celu należy wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej w sposób, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 1 SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie odbędzie wizji lokalnej, oferta takiego Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt 18 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, przed podpisaniem Umowy oraz utrzymać przez cały okres realizacji Umowy, polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przy sumie gwarancyjnej 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie trwania Umowy, z wyłączeniem franszyzy redukcyjnej. Wymóg zawarcia ubezpieczenia będzie uważany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży kopię polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, adwokata, radcę prawnego Wykonawcy lub Wykonawcę) wraz z dowodem potwierdzającym jej opłacenie, na pełny okres wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku gdy okres obowiązywania polisy nie będzie pokrywał się z faktycznym terminem realizacji Umowy lub w przypadku przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, skutkującego tym, że okres obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z polisy byłby krótszy, aniżeli przedłużony okres wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu polisy obowiązującej na okres wykonania przedmiotu umowy (wraz z dowodem potwierdzającym jej opłacenie), zgodnie z uzgodnionym (faktycznym) terminem jej zakończenia.
3. W przypadku braku dostarczenia przed podpisaniem Umowy kopii polisy OC (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) wraz z dowodem potwierdzającym jej opłacenie, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy z mocą wsteczną (ex tunc), w terminie kolejnych 30 dni od dnia zaistnienia ww. okoliczności. W przypadku braku dostarczenia kontynuacji polisy OC lub dowodu opłaty kolejnej transzy (płatność transzami) w terminie 3 dni od daty upływu ważności poprzedniej, Zamawiający może rozwiązać Umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca. Zamawiający może nie skorzystać z prawa rozwiązania umowy, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w przypadku podjęcia decyzji o samodzielnym ubezpieczeniu Umowy. W takim przypadku, Zamawiający obciąży Wykonawcę składką za tak zawartą umowę ubezpieczenia wzywając go do zapłaty lub dokonując potrącenia wraz z należnymi odsetkami z wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag i zastrzeżeń do przedstawionej/ych mu przez Wykonawcę polisy/polis, które to muszą zostać uwzględnione przez Wykonawcę przed finalnym podpisaniem umowy w takim zakresie w jakim ryzyko związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę uzasadnia konieczność wprowadzenia takich zmian lub też zawiera zapisy niekorzystne dla Zamawiającego, a żądane zmiany nie wykraczają ponad standardy rynkowe obowiązujące w tym zakresie.
4. Jeżeli polisa będzie wystawiona w walucie innej niż PLN,
Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na podstawie średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu.
Po zmianie:
1. Uwaga! Przed złożeniem oferty, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. W tym celu należy wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej w sposób, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 1 SWZ. Wniosek o dokonanie wizji lokalnej Wykonawca składa najpóźniej w terminie do dnia 01.07.2021 r. do godz. 10:00, z zastrzeżeniem, że termin dokonania wizji zostanie ustalony najpóźniej na dzień 02.07.2021 r.W przypadku gdy Wykonawca nie odbędzie wizji lokalnej, oferta takiego Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt 18 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, przed podpisaniem Umowy oraz utrzymać przez cały okres realizacji Umowy, polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, przy sumie gwarancyjnej 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie trwania Umowy, z wyłączeniem franszyzy redukcyjnej. Wymóg zawarcia ubezpieczenia będzie uważany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży kopię polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, adwokata, radcę prawnego Wykonawcy lub Wykonawcę) wraz z dowodem potwierdzającym jej opłacenie, na pełny okres wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku gdy okres obowiązywania polisy nie będzie pokrywał się z faktycznym terminem realizacji Umowy lub w przypadku przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, skutkującego tym, że okres obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z polisy byłby krótszy, aniżeli przedłużony okres wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu polisy obowiązującej na okres wykonania przedmiotu umowy (wraz z dowodem potwierdzającym jej opłacenie), zgodnie z uzgodnionym (faktycznym) terminem jej zakończenia.
3. W przypadku braku dostarczenia przed podpisaniem Umowy kopii polisy OC (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) wraz z dowodem potwierdzającym jej opłacenie, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy z mocą wsteczną (ex tunc), w terminie kolejnych 30 dni od dnia zaistnienia ww. okoliczności. W przypadku braku dostarczenia kontynuacji polisy OC lub dowodu opłaty kolejnej transzy (płatność transzami) w terminie 3 dni od daty upływu ważności poprzedniej, Zamawiający może rozwiązać Umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca. Zamawiający może nie skorzystać z prawa rozwiązania umowy, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w przypadku podjęcia decyzji o samodzielnym ubezpieczeniu Umowy. W takim przypadku, Zamawiający obciąży Wykonawcę składką za tak zawartą umowę ubezpieczenia wzywając go do zapłaty lub dokonując potrącenia wraz z należnymi odsetkami z wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag i zastrzeżeń do przedstawionej/ych mu przez Wykonawcę polisy/polis, które to muszą zostać uwzględnione przez Wykonawcę przed finalnym podpisaniem umowy w takim zakresie w jakim ryzyko związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę uzasadnia konieczność wprowadzenia takich zmian lub też zawiera zapisy niekorzystne dla Zamawiającego, a żądane zmiany nie wykraczają ponad standardy rynkowe obowiązujące w tym zakresie.
4. Jeżeli polisa będzie wystawiona w walucie innej niż PLN,
Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na podstawie średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-06-30 10:00
Po zmianie:
2021-07-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-06-30 11:00
Po zmianie:
2021-07-07 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-07-29
Po zmianie:
2021-08-05
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 32323500, 45311000, 48151000, 51312000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370282 2024-04-03
godz. 09:00
Wielkopolskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Montaż i uruchomienie dwóch szlabanów wraz z awaryjnym systemem otwierania i zamykania Pełny wykaz zapotrzebowania znajduje się w załączniku. Proszę o wype...
10309637 2024-04-04
godz. 09:00
Zachodniopomorskie „Modernizacja CCTV – O/Koszalin” Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu CCTV w Oddziale ZUS w Koszalinie, zgodnie z dokumentacją w skład której wchodzą:• Projekt wyko...
10393160 2024-04-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa wraz z montażem systemu kontroli dostępu do pomieszczeń w biurze RDLP w Pile
10405999 2024-04-12
godz. 14:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer i adapterów NOVUS dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów. 2. Zamówienie jest podzielone na 7 części: 2.1. ADAPTER NOVUS NVB-6035JB Ś...
10414689 2024-04-15
godz. 09:00
Śląskie Montaż oświetlenia i monitoringu w Ochotniczej Straży Pożarnej Bytom Górniki
10400945 2024-04-17
godz. 15:00
Warmińsko-Mazurskie Prace remontowe polegające na wymianie uszkodzonych monitorów i kamery / wideodomofonów/ znajdujących się w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 23,
10428861 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Konserwacja urządzeń i instalacji systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach Muzeum Narodowego w Warszawie Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu konserwacji...
10462137 2024-04-24
godz. 23:59
Pomorskie Dostawa, montaż i uruchomienie powiatowej centrali alarmowej do sterowania syrenami w Starostwie Powiatowym w Wejherowie.
10447149 2024-04-30
godz. 09:00
Pomorskie Zakup i montaż elektronicznych depozytorów kluczy z panelem sterującym w budynkach Inspektoratów ZUS w Gdańsku Wrzeszczu oraz Gdyni 1 . Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ...
10464438 2024-04-30
godz. 15:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie instalacji zintegrowanego systemu kontroli dostępu w Komendzie Powiatowej Policji w Ełku przy ul. Chopina 10,