Przetarg 8875561 - Dostawa - wirówki i wytrząsarki 11/22 Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 8875561 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-04-29
przedmiot ogłoszenia
Dostawa - wirówki i wytrząsarki 11/22 Numer referencyjny: RZP/PN/11/22
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa – wirówki
i wytrząsarki. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety:
Pakiet nr 1 System do próżniowego zagęszczania próbek
Pakiet nr 2 Wirówka laboratoryjna
Pakiet nr 3 Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem
Pakiet nr 4 Wirówka stołowa z chłodzeniem z 2 rotorami
Pakiet nr 5 Wirówka stołowa z chłodzeniem, 2 rotory
Pakiet nr 6 Wirówka z chłodzeniem, z wymiennymi rotorami (minimum 2 różne rotory)
Pakiet nr 7 Wirówki laboratoryjne
Pakiet nr 8 Termomikser
Pakiet nr 9 Termomikser z 2 blokami i pokrywką
Pakiet nr 10 Suchy blok grzejny
Pakiet nr 11 Wytrząsarka laboratoryjna z funkcją grzania i chłodzenia
System do próżniowego zagęszczania próbek Część nr 1 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Wirówka laboratoryjna Część nr 2 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem Część nr 3 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Wirówka stołowa z chłodzeniem z 2 rotorami Część nr 4 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Wirówka stołowa z chłodzeniem, 2 rotory Część nr 5 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Wirówka z chłodzeniem, z wymiennymi rotorami (minimum 2 różne rotory) Część nr 6 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Wirówki laboratoryjne Część nr 7 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Termomikser Część nr 8 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Termomikser z 2 blokami i pokrywką Część nr 9 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Suchy blok grzejny Część nr 10 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Wytrząsarka laboratoryjna z funkcją grzania i chłodzenia Część nr 11 Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 oraz specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SIWZ.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 096-265250 z dnia 2022-05-18:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe:
Zamiast:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę (dalej WYK):
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 KK,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a kk,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a kk, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a kk, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego po-chodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 kk,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 kk, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium RP (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 kk, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 kk, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d kk, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1);
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że WYK zawarł z innymi WYK porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o do-puszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski NIEzależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego WYK lub podmiotu, który należy z WYK do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie WYK z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)
2. Zam. NIE przewiduje wykl. Wyk. z art. 109 Pzp
3. Zam NIE wymaga wadium
Powinno być:
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:
1) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn.zm.,
2) w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)
3) w przypadku, gdy należy do którejkolwiek z kategorii podmiotów wymienionych w art. 5k rozporządzenia Rady UE 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady UE 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r., dotyczy to również podwykonawców, dostawców i podmioty, na których zdolności wykonawca lub koncesjonariusz polega, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia lub koncesji, jeżeli TAKi podwykonawca, dostawca, podmiot, na którego zdolności wykonawca polega, należy do którejkolwiek z kategorii podmiotów wymienionych w art. 5k.
2. Zamawiający NIE przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w oparciu o przesłanki wynikające z art. 109 ust. 1 Pzp.
3. SWZ w IX Rozdziale zawiera szczegółowo opisany Wykaz oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postępowaniu:
1) Oświadczenie JEDZ (składane z ofertą)
2) Oświadczenie (odrębne od JEDZ) o NIEpodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 (składane z ofertą)
3) Oświadczenie (odrębne od JEDZ) o NIEpodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (składane z ofertą)
4) Informację z Krajowego Rejestru Karnego (na wezwanie)
5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej (na wezwanie)
6) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w JEDZ (na wezwanie)
7) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach odrębnych od JEDZ (na wezwanie)
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu szczegółowe wskazania w zakresie podstaw wykluczenia orz wymaganych dokumntów i oświadczeń składanych w tym zakresie należy odczytać w SWZ opublikowanym na stronie prowadzonego postępowania:
https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html
4. Zamawiając NIE wymaga w postępowaniu wadium.
5. SWZ w XIX Rozdziale zawiera szczegółowy opis kryteriów oceny ofert.
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 28/08/2022
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 31/08/2022
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 31/05/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 03/06/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 31/05/2022
Czas lokalny: 11:30
Powinno być:
Data: 03/06/2022
Czas lokalny: 11:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 099-274072 z dnia 2022-05-23:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 5
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 8
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 9
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 11
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 84
Powinno być:
Okres w dniach: 100
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 31/08/2022
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 03/09/2022
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 03/06/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 06/06/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 03/06/2022
Czas lokalny: 11:30
Powinno być:
Data: 06/06/2022
Czas lokalny: 11:30
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża sprzęt medyczny, sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38430000, 42900000, 42930000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10393062 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa urządzeń medycznych w ramach projektu pn. „Doposażenie SOR w SPZZOZ w Płońsku, w celu poprawy jakości i dostępności usług medycznych” 1.Przedmiotem zamówienia jest dos...
10406381 2024-05-06
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SWZ – FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. SZP/9/2024
10395703 2024-05-06
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu monitorowania pacjenta na potrzeby Działu Kardiologicznego Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
10416236 2024-05-09
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Okulistyki - ilość zadań: 13
10426478 2024-05-10
godz. 10:00
Świętokrzyskie Zakup i dostawa tomografu komputerowego
10425167 2024-05-10
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa specjalistycznych materiałów medycznych wraz z najmem urządzeń dla Pracowni Elektrofizjologii wg. pakietów 1-16
10406434 2024-05-13
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostarczenie wielofunkcyjnego czytnika płytek z pomiarem absorbancji, fluorescencji i luminescencji w oparciu o filtry z dyspenserem odczynników...
10416210 2024-05-14
godz. 10:00
Łódzkie Sukcesywne dostarczanie zestawów do inaktywacji czynników zakaźnych w osoczu i koncentratach krwinek płytkowych zawieszonych w osoczu. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarc...
10416315 2024-05-16
godz. 09:45
Mazowieckie Rama przestrzenna do wieloosiowej korekcji deformacji kończyn 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy elementów ramy przestrzennej do wieloosiowej korekcji deformacji kończyn2...
10446831 2024-05-17
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest Dostawa akcesoriów do diatermii. Wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe przedmiotu dostawy określono w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym zał...