Przetarg 7246981 - Dostawa w latach 2020–2022 przedmiotów umundurowania i...

   
Analizuj Zamówienie 7246981 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-12-20
przedmiot ogłoszenia
Dostawa w latach 2020–2022 przedmiotów umundurowania i wyekwipowania – mundury polowe
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w lat
ach 2020-2022 przedmiotów umundurowania i wyekwipowania – mundury polowe (sprawa nr 12/2020). Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań.
2. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wytworzenia mundurów polowych oraz do ich dostarczania do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
3.Przedmioty zamówienia muszą być wyprodukowane według wymagań określonych w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT) 124P/MON, muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (z danego roku planowanej dostawy). W stosunku do dostaw realizowanych w latach 2021-2022 dopuszcza się dostawę w I kwartale z produkcji pochodzącej z roku poprzedniego. Załącznikiem do WDTT będą Warunki techniczne US-22.
4.Pozyskanie tkaniny, wykrojenie, uszycie i dostawa przedmiotu zamówienia muszą być realizowane na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państwie, z którym Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień - w ramach bezpieczeństwa dostaw.
5.System zarządzania jakością wykonawcy musi spełniać wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1. Przedmiot zamówienia jak również proces wytwarzania mundurów polowych będzie podlegał odbiorowi RPW.
6. Na drugim etapie postępowania, Zamawiający będzie żądał od wykonawców złożenia wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia tj.: mundur polowy - aktualnego zaświadczenia poświadczającego posiadanie wzoru zakładowego munduru polowego zgodnego z WDTT 124 P/MON i wzorem PUiW (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT 124P/MON przez Komendanta Wojskowego Ośrodka Badawczo – Wdrożeniowego Służby Mundurowej) wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (WOBWSM w Łodzi). Powyższy dokument potwierdza, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym przez zamawiającego specyfikacjom technicznym.
7. Na drugim etapie postępowania, wykonawca zadeklaruje realizację zamówienia w jednym z trzech wariantów terminów realizacji zamówienia, jednak NIE później niż:
— w roku 2020 – zgodnie z harmonogramem dostaw, NIE później niż 30.11.2020 r.,
— w roku 2021 – zgodnie z harmonogramem dostaw, NIE później niż 30.9.2021 r.,
— w roku 2022 – zgodnie z harmonogramem dostaw, NIE później niż 30.9.2022 r.
a
Część nr: 1
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 1. Mundur polowy - w 2020 r.: 32 000 kpl.- w 2021 r.: 27 000 kpl.- w 2022 r.: 27 000 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 1. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 400 kpl.- w 2022 r.: 5 400 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Część nr: 2
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
35113400
3)
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 2. Mundur polowy - w 2020 r.: 29 150 kpl.- w 2021 r.: 25 000 kpl.- w 2022 r.: 24 000 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 2. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 000 kpl.- w 2022 r.: 4 800 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Część nr: 3
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
35113400
3)
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 3. Mundur polowy - w 2020 r.: 30 000 kpl.- w 2021 r.: 26 000 kpl.- w 2022 r.: 25 000 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 3. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 200 kpl.- w 2022 r.: 5 000 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Część nr: 4
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 4. Mundur polowy - w 2020 r.: 31 000 kpl.- w 2021 r.: 26 000 kpl.- w 2022 r.: 25 000 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 4. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 200 kpl.- w 2022 r.: 5 000 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Część nr: 5
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 5. Mundur polowy - w 2020 r.: 30 318 kpl.- w 2021 r.: 26 695 kpl.- w 2022 r.: 26 494 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 5. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 200 kpl.- w 2022 r.: 5 200 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2020/S 010-020529 z dnia 2020-01-15:Dostawa w latach 2020–2022 przedmiotów umundurowania i wyekwipowania – mundury polowe
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2020-2022 przedmiotów umundurowania i wyekwipowania – mundury polowe (sprawa nr 12/2020). Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań.
2. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wytworzenia mundurów polowych oraz do ich dostarczania do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
3.Przedmioty zamówienia muszą być wyprodukowane według wymagań określonych w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT) 124P/MON, muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (z danego roku planowanej dostawy). W stosunku do dostaw realizowanych w latach 2021-2022 dopuszcza się dostawę w I kwartale z produkcji pochodzącej z roku poprzedniego. Załącznikiem do WDTT będą Warunki techniczne US-22.
4.Pozyskanie tkaniny, wykrojenie, uszycie i dostawa przedmiotu zamówienia muszą być realizowane na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państwie, z którym Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień - w ramach bezpieczeństwa dostaw.
5.System zarządzania jakością wykonawcy musi spełniać wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1. Przedmiot zamówienia jak również proces wytwarzania mundurów polowych będzie podlegał odbiorowi RPW.
6. Na drugim etapie postępowania, Zamawiający będzie żądał od wykonawców złożenia wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia tj.: mundur polowy - aktualnego zaświadczenia poświadczającego posiadanie wzoru zakładowego munduru polowego zgodnego z WDTT 124 P/MON i wzorem PUiW (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT 124P/MON przez Komendanta Wojskowego Ośrodka Badawczo – Wdrożeniowego Służby Mundurowej) wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (WOBWSM w Łodzi). Powyższy dokument potwierdza, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym przez zamawiającego specyfikacjom technicznym.
7. Na drugim etapie postępowania, wykonawca zadeklaruje realizację zamówienia w jednym z trzech wariantów terminów realizacji zamówienia, jednak NIE później niż:
— w roku 2020 – zgodnie z harmonogramem dostaw, NIE później niż 30.11.2020 r.,
— w roku 2021 – zgodnie z harmonogramem dostaw, NIE później niż 30.9.2021 r.,
— w roku 2022 – zgodnie z harmonogramem dostaw, NIE później niż 30.9.2022 r.
a
Część nr: 1
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 1. Mundur polowy - w 2020 r.: 32 000 kpl.- w 2021 r.: 27 000 kpl.- w 2022 r.: 27 000 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 1. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 400 kpl.- w 2022 r.: 5 400 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Część nr: 2
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
35113400
3)
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 2. Mundur polowy - w 2020 r.: 29 150 kpl.- w 2021 r.: 25 000 kpl.- w 2022 r.: 24 000 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 2. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 000 kpl.- w 2022 r.: 4 800 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Część nr: 3
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
35113400
3)
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 3. Mundur polowy - w 2020 r.: 30 000 kpl.- w 2021 r.: 26 000 kpl.- w 2022 r.: 25 000 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 3. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 200 kpl.- w 2022 r.: 5 000 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Część nr: 4
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 4. Mundur polowy - w 2020 r.: 31 000 kpl.- w 2021 r.: 26 000 kpl.- w 2022 r.: 25 000 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 4. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 200 kpl.- w 2022 r.: 5 000 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Część nr: 5
Nazwa: Mundur polowy
1)
Krótki opis
Mundur polowy
Wielkość lub zakres
Zamówienie gwarantowane:
Zadanie nr 5. Mundur polowy - w 2020 r.: 30 318 kpl.- w 2021 r.: 26 695 kpl.- w 2022 r.: 26 494 kpl.
Zamówienie w ramach opcji:
Zadanie nr 5. Mundur polowy - w 2021 r.: 5 200 kpl.- w 2022 r.: 5 200 kpl.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.
Termin składania ofert został zmieniony na 28.1.2020 13:00
branża Odzież, obuwie, tekstylia
podbranża odzież
kody CPV 35113400, 35812000
forma przetarg ograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10287789 2024-03-28
godz. 14:00
Śląskie Dostawa Środków Ochrony Indywidualnej dla zakładów grupy Maflow w Polsce 0ZBHP096, 0ZBHP009, 0ZBHP115, 0ZBHP011, 0ZBHP060, 0ZBHP007, 0ZBHP049, 0ZBHP051, 0ZBHP045, 0ZBHP010, 0ZBHP076, 0ZB...
10366134 2024-04-02
godz. 10:00
Wielkopolskie LUZK 42 - Kurtki, spodnie.
10365243 2024-04-02
godz. 10:00
Świętokrzyskie Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2024 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych dostaw śr...
10375817 2024-04-02
godz. 12:00
Mazowieckie 112/2024/GMT Zakup i dostawa spodni wyjściowych typu narciarskiego i spodni do butów bryczesy dla policjantów kompanii honorowej i pocztu sztandarowego. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 SPODNI...
10365058 2024-04-04
godz. 13:00
Śląskie Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego, rękawic oraz materiałów ochronnych z podziałem na XI części: Część X. Dostawa fartuchów
10371902 2024-04-05
godz. 10:00
Śląskie Zakup kamizelek odblaskowych oraz koszulek polo z nadrukiem.
10397695 2024-04-12
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników Działu Technicznego Szpitala.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia, wymagane parametr...
10414113 2024-04-22
godz. 10:00
Śląskie Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego, rękawic oraz materiałów ochronnych z podziałem na 11 części: Cześć I: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
10445867 2024-04-22
godz. 11:00
Śląskie Zakup wraz z dostawą BIELIZNY TERMOAKTYWNEJ BRUBECK THERMO linia Active ora RĘKAWIC TAKTYCZNYCH COROCODILE
10431976 2024-04-22
godz. 12:00
Śląskie Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego, rękawic oraz materiałów ochronnych z podziałem na 11 części: Część VII: Dostawa hełmów, osłon twarzy oraz us...