Przetarg 9248066 - Dostawa, w formie leasingu, parkomatów na potrzeby Strefy...

   
Analizuj Zamówienie 9248066 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-10-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa, w formie leasingu, parkomatów na potrzeby Strefy Płatnego Parkowania w Lesznie Numer referencyjny: MZD BSPP.271.01.2022
Dostawa w formie leasingu, montaż i uruchomienie 50 parkomatów wraz z ich wdrożeniem w Strefie Płatnego Parkowania w Lesznie, dostawa w formie leasingu 10 szt. dodatkowych kaset do kolekcji bilonu,dostarczenie 50 szt. żetonów testowych,obsługę parkomatów w zakresie serwisu, bieżącej eksploatacji, konserwacji i utrzymania czystości i porządku w okresie 36 miesięcy,uruchomienie i utrzymywanie systemu nadzorującego pracę parkomatów, zlokalizowanego na serwerach Wykonawcy,nadanie dostępów do aplikacji webowej, z poziomu której Zamawiający będzie miał dostęp do danych pochodzących z systemu nadzorującego pracę parkomatów,przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanych parkomatów i systemu nadzorującego pracę parkomatów,zakup systemu nadzorującego pracę parkomatów wraz licencją bezterminową,dostarczenie instrukcji w języku polskim dla parkomatów, wyposażenia i oprogramowania,demontaż i utylizacja 46 szt. istniejących urządzeń do poboru opłat.
Dostawa w formie leasingu, montaż i uruchomienie 50 parkomatów wraz z ich wdrożeniem w Strefie Płatnego Parkowania w Lesznie, dostawa w formie leasingu 10 szt. dodatkowych kaset do kolekcji bilonu,dostarczenie 50 szt. żetonów testowych,obsługę parkomatów w zakresie serwisu, bieżącej eksploatacji, konserwacji i utrzymania czystości i porządku w okresie 36 m-cy,uruchomienie i utrzymywanie systemu nadzorującego pracę parkomatów, zlokalizowanego na serwerach Wykonawcy,nadanie dostępów do aplikacji webowej, z poziomu której Zamawiający będzie miał dostęp do danych pochodzących z systemu nadzorującego pracę parkomatów,przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanych parkomatów i systemu nadzorującego pracę parkomatów,zakup systemu nadzorującego pracę parkomatów wraz licencją bezterminową,dostarczenie instrukcji w języku polskim dla parkomatów, wyposażenia i oprogramowania,demontaż i utylizacja 46 istniejących urządzeń do poboru opłat. Warunki leasingu: leasing operacyjny 3-letni (36 miesięcy),35 równych miesięcznych rat leasingowych (wysokość rat obejmuje podatek VAT),opłata wstępna w wysokości 10% ceny brutto leasingu. Opłata wstępna zostanie przez Zamawiającego uiszczona razem z pierwszą ratą leasingową,wykup stanowi 3% ceny brutto leasingu,oprocentowanie stałe,waluta umowy leasingu: PLN,Wykonawca (leasingodawca) nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu,koszty amortyzacji ponosi Wykonawca (leasingodawca). Pozostałe zapisy dotyczące warunków leasingu zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zawartej umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp, stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na dodatkowej dostawie urządzeń, kompatybilnych technicznie z urządzeniami objętymi zamówieniem podstawowym, w przypadku zaistnienia potrzeby realizacji dodatkowej dostawy oraz zabezpieczenia w budżecie miasta Leszna środków finansowych na jej realizację. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 120 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. Przy czym Zamawiający zastrzega, że w terminie wyżej podanym Wykonawca zobowiązany jest do: - dostawy, montażu i uruchomienia testowego 50 szt. parkomatów wraz z ich wdrożeniem w Strefie Płatnego Parkowania w Lesznie, - uruchomienie systemu, udzielenie licencji do systemu nadzorującego pracę parkomatów, zlokalizowanego na serwerach Wykonawcy, - nadanie dostępów do aplikacji webowej, z poziomu której Zamawiający będzie miał dostęp do danych pochodzących z systemu nadzorującego pracę parkomatów, - dostawy 10 szt. dodatkowych kaset do kolekcji bilonu, - dostarczenia 50 szt. żetonów testowych, - przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych parkomatów i systemu nadzorującego pracę parkomatów, - dostarczenie instrukcji w języku polskim dla parkomatów, wyposażenia i oprogramowania. Zamawiający zastrzega, iż termin 120 dni kalendarzowych rozumiany jest jako termin zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę, w sposób określony we wzorze umowy. Prowadzenie prac w zakresie serwisu, bieżącej eksploatacji i konserwacji, utrzymania czystości i porządku automatów parkingowych będzie realizowane przez Wykonawcę w okresie 36-miesięcy od odbioru zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 m-ej gwarancji jakości i rękojmi na parkomaty oraz system nadzorujący ich pracę.Okres gwarancji i rękojmi liczy się od podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 223-641572 z dnia 2022-11-18:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a)oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
b)odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
d)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, a o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
- art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
e)oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/214 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
Powinno być:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a)oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
b)odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
d)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, a o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
- art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Numer sekcji: III.1.1
Zamiast:
Szacunkowa wartość zamówienia przekracza progi unijne, określone zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy Pzp. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego.Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wobec Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4 powyżej, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca ten NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, NIE składa podmiotowych środków dowodowych lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający kontynuuje procedurę ponownego badania i oceny ofert, o której mowa w ust. 5 powyżej, w odniesieniu do ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności w zakresie serwisu parkomatów i systemu nadzorującego pracę parkomatów.Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. Zamawiający NIE wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy, NIE będzie również udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o NIEpodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa na formularzu JEDZ.Zgodnie z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, których Zamawiający wymaga. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, modyfikacje treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”.
Powinno być:
Szacunkowa wartość zamówienia przekracza progi unijne, określone zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy Pzp. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego.Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wobec Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4 powyżej, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca ten NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, NIE składa podmiotowych środków dowodowych lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający kontynuuje procedurę ponownego badania i oceny ofert, o której mowa w ust. 5 powyżej, w odniesieniu do ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności w zakresie serwisu parkomatów i systemu nadzorującego pracę parkomatów.Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. Zamawiający NIE wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy, NIE będzie również udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o NIEpodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa na formularzu JEDZ. Wraz z ofertą winno być złożone oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art 5k rozporządzenia 833/214 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – (Załącznik nr 9 do SWZ).
Zgodnie z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, których Zamawiający wymaga. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, modyfikacje treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 28/11/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 22/12/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 25/02/2023
Powinno być:
Data: 21/03/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 28/11/2022
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 22/12/2022
Czas lokalny: 10:30
branża Finanse - leasing, Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 38730000, 50316000, 51214000, 66114000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10329778 2024-03-28
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Modernizacja fermy w Nadarzynie. Zakres robót obejmuje wykonanie szlabanu przy wyjeździe z fermy, montaż mieszadła do gnojowicy, wykonanie nawierzchni betonowej na drodze przepędowej, w...
10375878 2024-03-29
godz. 12:00
Mazowieckie Czujniki, kamery, osprzęt rejestracyjny i alarmowy Przedmiot postępowania 0929-901-232 CZUJKA DYMU TEMPERATURY TSD-1: 3 szt 0923-145-447 KLAWIATURA INT-SCR-BL: 2 szt 0657-165-062 KONT...
10309637 2024-04-04
godz. 09:00
Zachodniopomorskie „Modernizacja CCTV – O/Koszalin” Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu CCTV w Oddziale ZUS w Koszalinie, zgodnie z dokumentacją w skład której wchodzą:• Projekt wyko...
10384405 2024-04-04
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Modernizacja fermy w Nadarzynie. Zakres robót obejmuje wykonanie szlabanu przy wyjeździe z fermy, montaż mieszadła do gnojowicy, wykonanie nawierzchni betonowej na drodze przepędowej, w...
10369714 2024-04-10
godz. 12:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Montaż kamer monitoringu wizyjnego na elewacji zewnętrznej hali owocowo-warzywna „Zieleniak" oraz budowa punktu monitoringu wizyjnego zlokalizowanego przy...
10371668 2024-04-11
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Wiosny Ludów 32a w Katowicach Roboty polegać będą w szczególności na: 1) wymianie drzwi zewnętrznych 2)...
10330731 2024-04-15
godz. 09:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych i utrzymania sieci teletechnicznej, strukturalnej, sieci alarmowej, instalacji kamer, kontroli d...
10370447 2024-04-15
godz. 12:00
Mazowieckie System automatycznej kontroli wejścia / wyjścia do Centrali Spółki w oparciu o system bramek sensorycznych Przedmiotem Zamówienia (Zakupu) jest Dostawa i instalacja systemu wejścia / ...
10370857 2024-04-26
godz. 10:00
Łódzkie System Monitoringu Miejskiego – realizacja zadań ŁBO w 2024r 4.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa oraz wykonanie Systemu polegające na budowie nowych punktów kam...
10376040 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Konserwacja oraz usuwanie usterek i awarii urządzeń i instalacji monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych sygnalizacji włamania i napadu oraz systemów kontroli dostępu w PGE EC S.A. ...