Przetarg 8529528 - Dostawa urządzeń drukujących, materiałów...

   
Analizuj Zamówienie 8529528 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-11-15
przedmiot ogłoszenia
Dostawa urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych i biurowych w ramach realizacji projektu pt.: „Matematyka – indywidualiz
acja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej”. Numer referencyjny: DZP.271.69.2021.AD
1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych i biurowych w ramach realizacji projektu pt.: „Matematyka – indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej”.
Główne miejsce realizacji dostaw 15 szkół podstawowych oraz Międzyszkolna Pracownia Eksperymentowania w Elblągu:
1) Szkoła Podstawowa Nr 1,
2) Szkoła Podstawowa Nr 4,
3) Szkoła Podstawowa Nr 6,
4) Szkoła Podstawowa Nr 8,
5) Szkoła Podstawowa Nr 9,
6) Szkoła Podstawowa Nr 11,
7) Szkoła Podstawowa Nr 12,
8) Szkoła Podstawowa Nr 14,
9) Szkoła Podstawowa Nr 15,
10) Szkoła Podstawowa Nr 16,
11) Szkoła Podstawowa Nr 18,
12) Szkoła Podstawowa Nr 19 oraz Międzyszkolna Pracownia Eksperymentowania (MPE),
13) Szkoła Podstawowa Nr 21,
14) Szkoła Podstawowa Nr 23,
15) Szkoła Podstawowa Nr 25.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1) urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. oraz serwis urządzenia wielofunkcyjnego Serwis urządzenia do końca trwania projektu, tj. do września 2022 r. (2 razy w miesiącu, łącznie 16 wizyt serwisowych). W ciągu 5 dni od udzielenia zamówienia Wykonawca dostarczy harmonogram wizyt serwisowych do akceptacji Zamawiającego. Kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia obejmuje w szczególności: - ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzenia, - odkurzanie drukarki z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), - oczyszczenie układu skanowania drukarki mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku, - oczyszczenie układu napędowego drukarki, - oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy), - oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), - smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, - dostawę i wymianę uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia, - zapewnienie na czas naprawy urządzeń zastępczych, - przejęcie przez Wykonawcę obowiązków gwaranta, - pomoc techniczna z zakresu obsługi urządzenia objętego serwisem, - montaż oczyszczonych elementów, - sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki, - wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi. 2) materiałów eksploatacyjnych oraz papier do urządzenia wielofunkcyjnego z poz. 1: - tonery 5 kpl - papier biały format A4 - 90 ryz - papier biały format A4 - 30 ryz - papier biały format A3 - 30 ryz 3) drukarek laserowych do 15 pracowni przedmiotowych - 15 kpl. 4) materiały eksploatacyjne oraz papier do 15 drukarek laserowych: - tonery - 15 kpl. - papier biały format A4 - 855 ryz Szczegółowy opis i ilości zawiera WYCENA DOSTAWY stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ. dot. sekcji II.2.7): Termin wykonania zamówienia: dostawa: 30 dni od daty udzielenia zamówienia serwis urządzenia wielofunkcyjnego – co najmniej dwa razy w miesiącu do dnia 20 września 2022 r. ze względu na to, że okres realizacji projektu pn. „Matematyka – indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej” kończy się z dniem 30 września 2022 r c.d. zapisów z sekcji II.2.14): Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego dla niniejszego postępowania na stronie prowadzonego postępowania. c.d. zapisów z sekcji VI.3): Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji VI.3 pkt 3 poz. 1, 3–5 ogłoszenia – składa dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415).
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 241-635325 z dnia 2021-12-13:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Zamiast:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
1) urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. oraz serwis urządzenia wielofunkcyjnego
Serwis urządzenia do końca trwania projektu, tj. do września 2022 r. (2 razy w miesiącu, łącznie 16 wizyt serwisowych).
W ciągu 5 dni od udzielenia zamówienia Wykonawca dostarczy harmonogram wizyt serwisowych do akceptacji Zamawiającego.
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia obejmuje w szczególności:
- ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzenia,
- odkurzanie drukarki z wszelkich NIEczystości (toner, pył z papieru i kurz),
- oczyszczenie układu skanowania drukarki mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku,
- oczyszczenie układu napędowego drukarki,
- oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy),
- oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia),
- smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych,
- dostawę i wymianę uszkodzonych części, które powodują NIEprawidłowe funkcjonowanie urządzenia,
- zapewnienie na czas naprawy urządzeń zastępczych,
- przejęcie przez Wykonawcę obowiązków gwaranta,
- pomoc techniczna z zakresu obsługi urządzenia objętego serwisem,
- montaż oczyszczonych elementów,
- sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki,
- wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi.
2) materiałów eksploatacyjnych oraz papier do urządzenia wielofunkcyjnego z poz. 1:
- tonery 5 kpl
- papier biały format A4 - 90 ryz
- papier biały format A4 - 30 ryz
- papier biały format A3 - 30 ryz
3) drukarek laserowych do 15 pracowni przedmiotowych - 15 kpl.
4) materiały eksploatacyjne oraz papier do 15 drukarek laserowych:
- tonery - 15 kpl.
- papier biały format A4 - 855 ryz
Szczegółowy opis i ilości zawiera WYCENA DOSTAWY stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
dot. sekcji II.2.7):
Termin wykonania zamówienia: dostawa: 30 dni od daty udzielenia zamówienia
serwis urządzenia wielofunkcyjnego – co najmniej dwa razy w miesiącu do dnia 20 września 2022 r. ze względu na to, że okres realizacji projektu pn. „Matematyka – indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej” kończy się z dniem 30 września 2022 r
c.d. zapisów z sekcji II.2.14):
Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem
Formularza składania oferty dostępnego dla niniejszego postępowania na stronie prowadzonego postępowania.
c.d. zapisów z sekcji VI.3):
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w sekcji VI.3 pkt 3 poz. 1, 3–5 ogłoszenia – składa dokumenty określone w §
4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415).
Powinno być:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
1) urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. oraz serwis urządzenia wielofunkcyjnego
Serwis urządzenia do końca trwania projektu, tj. do września 2022 r. (co najmniej 2 razy w miesiącu, łącznie 16 wizyt serwisowych).
W ciągu 5 dni od udzielenia zamówienia Wykonawca dostarczy harmonogram wizyt serwisowych do akceptacji Zamawiającego.
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia obejmuje w szczególności:
- ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzenia,
- odkurzanie drukarki z wszelkich NIEczystości (toner, pył z papieru i kurz),
- oczyszczenie układu skanowania drukarki mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku,
- oczyszczenie układu napędowego drukarki,
- oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy),
- oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia),
- smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych,
- dostawę i wymianę uszkodzonych części, które powodują NIEprawidłowe funkcjonowanie urządzenia,
- zapewnienie na czas naprawy urządzeń zastępczych,
- przejęcie przez Wykonawcę obowiązków gwaranta,
- pomoc techniczna z zakresu obsługi urządzenia objętego serwisem,
- montaż oczyszczonych elementów,
- sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki,
- wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi.
2) materiałów eksploatacyjnych oraz papier do urządzenia wielofunkcyjnego z poz. 1:
- tonery 5 kpl
- papier biały format A4 - 90 ryz
- papier biały format A4 - 30 ryz
- papier biały format A3 - 30 ryz
3) drukarek laserowych do 15 pracowni przedmiotowych - 15 kpl.
4) materiały eksploatacyjne oraz papier do 15 drukarek laserowych:
- tonery - 15 kpl.
- papier biały format A4 - 855 ryz
Szczegółowy opis i ilości zawiera WYCENA DOSTAWY stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
dot. sekcji II.2.7):
Termin wykonania zamówienia: dostawa: 60 dni od daty udzielenia zamówienia
serwis urządzenia wielofunkcyjnego – co najmniej dwa razy w miesiącu do dnia 20 września 2022 r. ze względu na to, że okres realizacji projektu pn. „Matematyka – indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej” kończy się z dniem 30 września 2022 r
c.d. zapisów z sekcji II.2.14):
Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem
Formularza składania oferty dostępnego dla niniejszego postępowania na stronie prowadzonego postępowania.
c.d. zapisów z sekcji VI.3):
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w sekcji VI.3 pkt 3 poz. 1, 3–5 ogłoszenia – składa dokumenty określone w §
4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415).
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 16/12/2021
Czas lokalny: 09:30
Powinno być:
Data: 21/12/2021
Czas lokalny: 09:30
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 15/03/2022
Powinno być:
Data: 20/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 16/12/2021
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 21/12/2021
Czas lokalny: 10:30
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, tonery, kartridże, tusze, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30192113, 30197630, 42962000, 72591000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , tonery, kartridże, tusze , materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10434137 2024-04-24
godz. 11:00
Łódzkie Zakup i dostawa wyposażenia w celu utworzenia Pracowni Publikacji Multimedialnych w Niepublicznym Liceum Sztuk Plastycznych Villa Arte, dla projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0020/23 pn. „Młod...
10431824 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla Instytutu Badawczego Leśnictwa z podziałem na następujące części: Część 1 - Laptopy do p...
10448033 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie RFI - Dostawa produktów Apple dla Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. Przedmiotem zapytania jest dostawa produktów Apple w podziale na dwa zadania. Celem zapytania o informację (d...
10451534 2024-04-26
godz. 15:00
Pomorskie Zakup z dostawą drukarek
10402161 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie „Modernizacja posiadanego przez Zamawiającego systemu wykrywania i zapobiegania ataków typu zero-day”. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja posiadanego przez Zamawiającego s...
10451576 2024-05-06
godz. 23:59
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości z dostawą na adres: Kraków, ul. Jasnogórska 11 oraz złożeniem w po...
10385547 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzająco - monitorującym z pełną obsługą konserwacyjno - serwisową, naprawami, wymianą uszkodzonych części i materiałó...
10442096 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Wsparcie Mazowieckiego (...) Część...
10402159 2024-05-10
godz. 09:30
Podkarpackie Dostawa materiałów administracyjno-biurowych oraz sprzętu biurowego (zamówienie z podziałem na 2 części) Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie następujące części:1) C...
10451073 2024-05-17
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z Załącznikiem nr 3 i 4 d...