Przetarg 8851575 - Dostawa tribotesterów do badań zużycia. Znak sprawy:...

   
Analizuj Zamówienie 8851575 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-04-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa tribotesterów do badań zużycia. Znak sprawy: IA1.282.14.2022.EO Numer referencyjny: IA1.282.14.2022.EO
1. Przedmiot zamó
wienia obejmuje dostawę tribotesterów do badań zużycia w podziale na 3 części. 2. Kod CPV 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza. 3. Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Zakup finansowany w ramach projektu „Opracowanie innowacyjnych hybrydowych warstw powierzchniowych złożonych z powłok antyzużyciowych dedykowanych uzębieniom przekładni zębatych do zespołów napędowych przenośników pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych” (TECHMATSTRATEG-III/0028/2019).
Część 1: Tribotester do badań frettingu Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tribotestera do badań frettingu. Należy dostarczyć fabrycznie nowe i w pełni działające urządzenie do badania własności materiałów i środków smarnych w warunkach powtarzającego się ruchu ślizgowego o małej amplitudzie. 2. Kod CPV 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza. 3. Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Przetargowej Politechniki Śląskiej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. b) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w zakładce „Instrukcje” na Platformie Przetargowej. d) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB. e) Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych na Platformę Przetargową jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przez Wykonawcę. f) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB.
Część 2: Tribotester do badań zużycia tribokorozyjnego Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tribotestera do badań zużycia tribokorozyjnego. Należy dostarczyć fabrycznie nowe i w pełni działające urządzenie do badań zużycia tribokorozyjnego, z możliwością badania zużycia, współczynnika zużycia w czasie rzeczywistym, pomiaru zmian współczynnika tarcia w środowisku korozyjnym wraz z potencjostatem i elektrodami. 2. Kod CPV 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza. 3. Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Przetargowej Politechniki Śląskiej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. b) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w zakładce „Instrukcje” na Platformie Przetargowej. d) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB. e) Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych na Platformę Przetargową jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przez Wykonawcę. f) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB.
Część 3: Tribotester do badań adhezji powłok Część nr 3 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tribotestera do badań adhezji powłok. Należy dostarczyć fabrycznie nowe i w pełni działające urządzenie do badań adhezji powłok, z możliwością badania odporności na zarysowania. Urządzenie musi być zintegrowane z mikroskopem optycznym oraz zmotoryzowanymi stolikami do ustawiania miejsca badania. 2. Kod CPV 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza. 3. Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Przetargowej Politechniki Śląskiej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. b) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w zakładce „Instrukcje” na Platformie Przetargowej. d) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB. e) Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych na Platformę Przetargową jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przez Wykonawcę. f) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 094-259529 z dnia 2022-05-16:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Część nr: 1, 2, 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 17/05/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 30/05/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Część nr: 1, 2, 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 14/08/2022
Powinno być:
Data: 27/08/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Część nr: 1, 2, 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 17/05/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 30/05/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: VI.3
Część nr: 1, 2, 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
1. Podstawy wykluczenia z postępowania: art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp.
2. Wykazanie braku podstaw wykluczenia:
2.1. do oferty wykonawca musi dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (JEDZ), które stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
(...)
Powinno być:
1. Podstawy wykluczenia z postępowania: art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp, a TAKże art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz art. 5k rozporządzenia 833/2014.
2. Wykazanie braku podstaw wykluczenia:
2.1. do oferty Wykonawca musi dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (JEDZ), które stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe; do oferty Wykonawca musi dołączyć również oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert;
(...)
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 38500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10334239 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla SP ZZOZ w Kozienicach Część 1: Zadanie Nr 1- Łóżko specjalistyczne dla OAiIT Część 2: Zadanie Nr 2- Łóżko specjalistyczne dla ...
10381107 2024-04-05
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Pracowni Endoskopii – 2024 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Pracowni Endoskopii w tym: - Procesor wizyjny -1 kp...
10300117 2024-04-08
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa pomp wspomagających krążenie Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie pomp wspomagających krążenie i pobierających krew wraz z najmem jednostek sterujących pomp...
10269408 2024-04-08
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów z wykorzystaniem robota Da Vinci. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych do zabiegów z wykorzystaniem robota Da Vinci, który p...
10318384 2024-04-15
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych (a w wybranych obszarach wraz z dzierżawą analizatorów i urządzeń pomocniczych) niezbędnych do diagnostyki pacjentów- ...
10312410 2024-04-17
godz. 10:00
Wielkopolskie PN-18/24 Dostawa z wniesieniem i instalacją aparatów do znieczulenia na potrzeby Zintegrowanego Bloku Operacyjnego wraz z przeszkoleniem personelu w ramach projektu pn. Budowa Centralnego ...
10334470 2024-04-18
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa bronchofiberoskopu w walizce w ramach udzielonej dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pn. „Modernizacja i doposażenie Szp...
10341678 2024-04-25
godz. 09:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa materacy pęcherzykowych z pompką do profilaktyki i leczenia odleżyn - 60 szt. oraz materacy rurowych z pompką do profilaktyki i leczenia odleżyn - 2...
10376008 2024-04-29
godz. 09:30
Wielkopolskie DOSTAWA TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z MODERNIZACJĄ PRACOWNI TK ORAZ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO 1. Przedmiotem zamówienia jest a) DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO w ramach projektu pn.: „Moderni...
10380379 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Badań Naczyniowych i Radiologii Interwencyjnej, Oddziału Klinicznego Gastroenterologii oraz Kliniki Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej, Endokrynologic...