Przetarg 7580023 - Dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej...

   
Analizuj Zamówienie 7580023 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-09
przedmiot ogłoszenia
Dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Numer referencyjny: ZOZ2-PN-20/2020

Główny pr
zedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres od dnia 31 sierpnia 2020 r. do dnia 30 sierpnia 2021 r. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment w poszczególnych Pakietach wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty..
3. Zamówienie zostało podzielone na trzy pakiety - Pakiety Nr 1, Nr 2 i Nr 3, w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. Na podstawie Załącznika Nr 1 do SIWZ należy uzupełnić odpowiednio Wzór Formularza asortymentowo-cenowego, stosownie do Pakietu w ramach, którego zostaje złożona oferta.

Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany w poszczególnym pakiecie.

UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze.
5. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.
7. Dostawa szczepionek na koszt i ryzyko Wykonawcy odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9, budynek A poziom -1, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00.
8. Dostawy sukcesywne na podstawie bieżących zamówień, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego będzie stanowił kryterium oceny oferty (kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ). Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu tylko i wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych.
9. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie środków kontrastowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.
10. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji dostaw zostały opisane w Rozdziale VIII SIWZ.
11. Warunki zmiany umowy opisane są w Rozdziale XIX SIWZ.


Wymogi bezwzględne dla Oferentów

1. Zakup i sukcesywna dostawa w miarę bieżącego zapotrzebowania, na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego (za pomocą poczty elektronicznej lub faxem).
2. Bieżące zamówienia będą realizowane w terminie wskazanych przez Oferenta w Formularzu Ofertowym od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego – kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ. Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu tylko i wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych.
3. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie szczepionek, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.
4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Dostawa z zachowaniem „łańcucha chłodniczego”. Zamawiający wymaga każdorazowo dołączania do faktury VAT potwierdzenia zachowania „łańcucha chłodniczego” podczas transportu szczepionek (w formie pisemnej - rejestru temperatury), obejmującego cały okres transportu, tj. z siedziby oferenta/hurtowni farmaceutycznej, do działu Farmacji Szpitalnej ZOZ Nr 2 w Rzeszowie. W przypadku nie zachowania temperatury „łańcucha chłodniczego” (od +2ºC do +8ºC), Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia dostawy i zwrotu do oferenta na jego koszt.
6. Termin ważności szczepionek co najmniej 6 miesięcy od dnia otrzymania preparatu.
7. Dopuszcza się złożenia oferty częściowej oddzielnie na każdy Pakiet.
8. Nie dopuszcza się dzielenia pakietów, wydzielania poszczególnych pozycji z pakietów.
9. Przewidywane ilości szczepionek, o których mowa w Załącznikach do SIWZ są orientacyjne i nie rodzą po stronie Zamawiającego obowiązku ich wykupienia w proponowanych ilościach.
10. Szczepionki będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej (na adres: justyna.gniewek@zoz2.pl) w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak lub XXXXXX.fak
gdzie:
fv - to symbol faktury,
XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera)
.fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę.
Jeden plik zawiera jedną fakturę.
Zamawiający WYMAGA, aby wszystkie ceny podane na fakturach były
w formie wartości NETTO.
Numery serii i daty ważności szczepionek uwidocznione na fakturze dostawy będą identyczne z numerami serii i datami ważności szczepionek na opakowaniach dostarczonych w dostawie.
11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z zamówieniem (braków, uszkodzenia, nieścisłości w oznakowaniu jednostkowym lub zbiorczym lub innych zastrzeżeń), Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany przedmiotu umowy na wolny od wad.
12. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy wadliwego, w tym z wadą ukrytą, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemną reklamację.
13. Reklamacje Zamawiającego dotyczące jakości przedmiotu umowy rozpatrywane będą przez Wykonawcę w terminie 7 dni od pisemnego zgłoszenia.
14. W przypadku uznania reklamacji, wadliwy przedmiot umowy zostanie wymieniony na pełnowartościowy w terminie 7 dni od dnia uznania reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.
15. W przypadku, gdy odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne, o którym mowa w pkt 12, nie zostanie w przewidzianym terminie skutecznie przedstawione Zamawiającemu, uznaje się, że reklamacja została uwzględniona.
16. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia przedmiotu umowy w przypadku:
a) dostarczenia przedmiotu umowy złej jakości,
b) dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z umową lub zamówieniem,
c) dostarczenia przedmiotu umowy ze zwłoką.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych szczepionek poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
18. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o szczepionkach wstrzymanych w obrocie, wycofanych z obrotu i dopuszczonych do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu.
19. Zamawiający ma prawo do zwrotu szczepionek wycofanych z obrotu.
20. Dostawa do Działu Farmacji Szpitalnej ZOZ nr 2 w Rzeszowie, ulica Fredry 9, Budynek A, poziom
(-1) od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet Nr 1 Dostawa szczepionek
Pakiet Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet Nr 2 Dostawa szczepionek
Pakiet Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet Nr 3 Dostawa szczepionek
Pakiet Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w SIWZ.
branża Medyczna
podbranża leki
kody CPV 33651600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: leki

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10452096 2024-04-26
godz. 11:00
Lubelskie „Dostawy materiałów do dializ OIT– 2024” Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów do dializ w ilości 1497 sztuk z dzierżawą 2 szt. aparatów do dializ na potrzeby oddzia...
10380409 2024-04-29
godz. 09:00
Podkarpackie Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin, albumin oraz innych produktów leczniczych. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin, albumin oraz innych produkt...
10462413 2024-04-29
godz. 11:00
Łódzkie 13/2024 „Sukcesywne dostarczanie leków różnych” do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi Część 1: Awibaktam+Ceftazydym proszek do sporz koncentratu r-ru d...
10406450 2024-05-06
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa produktów farmaceutycznych i dietetycznych Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów farmaceutycznych w tym leków, kontrastów, płynów infuzyjnych i środków d...
10479026 2024-05-06
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Sukcesywna dostawa leków do Działu Farmacji Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce. Część 1: część nr 1 Część 2: część nr 2 Część 3: częś...
10416214 2024-05-15
godz. 09:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków onkologicznych na potrzeby pacjentów COZL.Zamówienie zostało podzielone na części:Część 1 – LetermovirumCzęść 2 – NivolumabCzęść...
10451068 2024-05-22
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów leczniczych, w tym betablokerów, środków przeciw nadciśnieniu i środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego dla SPW...
10463897 2024-05-23
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup i dostawa produktów leczniczych stosowanych w ramach programów lekowych i chemioterapii oraz poza programami z dostawą do trzech lokalizacji UCK WUM 1. Przedmiotem zamówienia jest...
10473645 2024-05-28
godz. 11:00
Wielkopolskie Dzierżawa aparatów do hemodializy wraz z asortymentem jednorazowym - 2 pakiety asortymentowe
10480266 2024-05-31
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa produktów leczniczych z podziałem na 28 części SZZ.251.27.2024.U