Przetarg 7741596 - DOSTAWA SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO DO POBIERANIA KRWI Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7741596 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-08
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO DO POBIERANIA KRWI
Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.2.VII.2020

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa
systemu próżniowego do pobierania krwi zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dzierżawą statywów do zaoferowanych probówek

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540197483-N-2020 z dnia: 2020-10-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu umowy. 3. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w zakresie terminu dostawy w ramach konkretnego zamówienia (konkretnych zamówień) w sytuacji braku dostępności towaru na rynku. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). 5. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu umowy.
3. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w zakresie terminu dostawy w ramach konkretnego zamówienia (konkretnych zamówień) w sytuacji braku dostępności towaru na rynku.
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
5. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
6. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 14 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
7. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa
w ust.1
8. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 142 ust. 5 - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) przy zachowaniu następujących zasad:
a) Wykonawca przedstawi szczegółową dokumentację, z której wynika różnica pomiędzy dotychczasowym wynagrodzeniem , a wynikającymi ze zmian wyprowadzonych przepisami.
Wykonawca wykaże wpływ zmian ustawowych o których mowa w art. 142 ust. 5 Pzp na koszty wykonywania przedmiotu umowy.
b) Wykonawca ma obowiązek zgłosić żądanie zmiany wynagrodzenia w terminie do 30 dni od daty wejścia w życie przepisów o których mowa w art. 142 ust.5 Pzp pod rygorem utraty uprawnienia
o którym mowa w pkt 1.
9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit.a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
11. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540199524-N-2020 z dnia: 2020-10-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest:
2020-10-16, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-10-20, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540204034-N-2020 z dnia: 2020-10-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-20, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 10:00,
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33141320, 33192500, 38000000, 38436160
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402221 2024-05-06
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY - CZ. 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku dla Wojewó...
10406375 2024-05-06
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa sprzętu terapeutycznego dla Pracowni Hemodynamiki - 4 zadania asortymentowe DZP.3320.32.24
10402177 2024-05-07
godz. 10:00
Podkarpackie I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez, implantów ortopedycznych oraz systemów płytkowych do twarzoczaszki wraz z udostępnieniem instrumentarium dla Wo...
10393018 2024-05-07
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie.
10433289 2024-05-13
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów hemodynamicznych 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych do zabiegów hemodynamicznych. Przedmiot zamówienia został ...
10416194 2024-05-14
godz. 10:00
Lubelskie DOSTAWA MIKROKUWET DO OZNACZANIA GLIKEMII I HEMOGLOBINY oraz DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ NIEZBEDNEGO WYPOSAŻENIA– 2 ZADANIA...
10416288 2024-05-15
godz. 12:00
Podlaskie Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do II Kliniki Nefrologii, Hipertensjologii i Chorób Wewnętrznych z Ośrodkiem Dializ Dostawa sprzętu medycznego j.u. Szczegółowy opis ...
10428698 2024-05-16
godz. 09:00
Wielkopolskie Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. ADZP-381-35/24
10440773 2024-05-16
godz. 09:00
Łódzkie Przedmiotem postępowania jest dostawa narzędzi i akcesoriów endoskopowych dla Pracowni Endoskopii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Liczba pakietów- 9
10392991 2024-05-16
godz. 12:00
Łódzkie Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego, materiałów opatrunkowych i medycznych, staplerów, nici, szwów i siatek chirurgicznych - SPZOZ.ZP.2.24.242.7...