Przetarg 7396035 - „Dostawa środków do produkcji soli – część I –...

   
Analizuj Zamówienie 7396035 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-20
przedmiot ogłoszenia
„Dostawa środków do produkcji soli – część I – dostawa jodku potasu”
Numer referencyjny: KSW/2020/EZM/32

1. Przedmiot zamówien
ia.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, jodek potasu (gatunek czysty do analiz CZDA), zwany dalej „przedmiotem zamówienia”, spełniający wymagania jakościowe zawarte w normie BN-90/6191-131 lub o parametrach równoważnych , w maksymalnej ilości 375 kg. Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę jodku potasu (gatunek czysty do analiz CZDA) powołując się na rozwiązania równoważne do zawartych w normie BN-90/6191-131 obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć aktualne wyniki badań laboratoryjnych oraz inne dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań.
Zamawiający uzna następujące parametry za potwierdzające równoważność:
• wygląd zewnętrzny - bezbarwne kryształy lub biały proszek,
• zawartość jodku potasu w preparacie wysuszonym – min. 99,5% m/m,
• zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max. 0,005% m/m,
• odczyn pH (5%,25°C) - w granicach 6 ÷ 8,
• zawartość azotu – max. 0,001% m/m,
• zawartość chlorków i bromków (jako Cl) – max. 0,01% m/m,
• zawartość fosforanów – max. 0,001% m/m,
• zawartość jodanów i jodu – max. 0,002% m/m,
• zawartość siarczanów – max. 0,005% m/m,
• zawartość metali ciężkich (jako Pb2+) – max. 0,0005% m/m,
• zawartość arsenu – max. 0,00001% m/m,
• zawartość magnezu - max. 0,001% m/m,
• zawartość sodu – max. 0,05% m/m,
• zawartość wapnia – max. 0,001% m/m,
• zawartość żelaza – max. 0,0003% m/m.
1.2. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w pkt 1.1, w części o wartości 60% wynagrodzenia całkowitego brutto określonego w ofercie. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu umowy o wartości 40% wynagrodzenia całkowitego brutto, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 10 partiach.
2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu umowy w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
2.5. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.6. Jeżeli termin dostawy przypada na dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego.
2.7. Jednorazowa dostawa partii przedmiotu umowy może stanowić minimum 25 kg, natomiast maksymalnie 100 kg.
2.8. Jodek potasu będzie dostarczany w maksymalnie 25 kilogramowych szczelnie zamkniętych opakowaniach jednostkowych.
2.9. Dostawy partii przedmiotu umowy odbywać się będą nie częściej niż 2 razy w miesiącu.
2.10. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.11. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
2.12. Transport i rozładunek przedmiotu umowy odbywać się będzie przez Wykonawcę i na jego koszt.
2.13. Do jednostkowych dostaw partii przedmiotu umowy winny zostać dołączone następujące dokumenty:
1) świadectwo jakości,
2) warunki przechowywania,
3) dokument gwarancji (okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia danej partii przedmiotu umowy),
4) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
2.14. Do pierwszej dostawy Wykonawca winien dołączyć kartę charakterystyki substancji zarejestrowanej zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 (z późniejszymi zmianami), dla której został nadany nr REACH lub dokument, z którego wynika że przedmiot zamówienia jest zwolniony z obowiązku rejestracji REACH. Wykonawca, w przypadku zaistnienia zmian w karcie charakterystyki, winien dostarczyć nową kartę charakterystyki wraz z najbliższą dostawą przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
branża Materiały chemiczne
podbranża środki chemiczne
kody CPV 24000000, 24315000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się