Przetarg 7132187 - Dostawa środków do dezynfekcji. Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7132187 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-04
przedmiot ogłoszenia
Dostawa środków do dezynfekcji.
Numer referencyjny: EZ/503/311/19

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków do dezynfekcji, we
dług wymienionych niżej części:
ZADANIE 1 - DEKONTANIMACJA PACJENTÓW
ZADANIE 2 - HIGIENICZNA I CHIRURGICZNA DEZYNFEKCJA RĄK
ZADANIE 3 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI SKÓRY
ZADANIE 4 - DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO
ZADANIE 5 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I OPATRYWANIE RAN
ZADANIE 6 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI
ZADANIE 7 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI
ZADANIE 8 - MYCIE - DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO
ZADANIE 9 – MYCIE I DEZYNFEKCJA DELIKATNYCH POWIERZCHNI I INKUBATORÓW
ZADANIE 10 - MANUALNE MYCIE I DEZYNFEKCJA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO
ZADANIE 11 - MASZYNOWE MYCIE I DEZYNFEKCJA CHEMICZNO-TERMICZNA ENDOSKOPÓW GIĘTKICH
ZADANIE 12 - MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY
ZADANIE 13 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI
ZADANIE 14 - MYCIE I DEZYNFEKCJA DUŻYCH POWIERZCHNI
ZADANIE 15 - DEZYNFEKCJA SANITARIATÓW
ZADANIE 16 - DEZYNFEKCJA GŁOWIC USG
ZADANIE 17 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W SYSTEMIE NOCOSPRAY
ZADANIE 18 - DEZYNFEKCJA LAMP OPERACYJNYCH, MONITORÓW
ZADANIE 19 - MYCIE PACJENTÓW PRZED ZABIEGAMI OPERACYJNYMI (u dzieci i niemowląt)
ZADANIE 20 - DETERGENTY DO MYJNI – DEZYNFEKTORÓW
ZADANIE 21 - DEZYNFEKCJA I OPATRYWANIE RAN
ZADANIE 22 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I OPATRYWANIE RAN W UROLOGII
ZADANIE 23 - DEZYNFEKCJA URS GIĘTEGO TYPU COBRA

Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 30 miesięcy.
Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - DEKONTANIMACJA PACJENTÓW
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 część, 1 pozycja

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - HIGIENICZNA I CHIRURGICZNA DEZYNFEKCJA RĄK
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI SKÓRY
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 2 pozycje

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 - DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO.
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 2 pozycje

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I OPATRYWANIE RAN
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 3 pozycje

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 2 pozycje

Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8 - MYCIE - DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9 - MYCIE I DEZYNFEKCJA DELIKATNYCH POWIERZCHNI I INKUBATORÓW
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 10 Nazwa: Zadanie 10 - MANUALNE MYCIE I DEZYNFEKCJA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 2 pozycje

Część nr: 11 Nazwa: Zadannie 11 - MASZYNOWE MYCIE I DEZYNFEKCJA CHEMICZNO-TERMICZNA ENDOSKOPÓW GIĘTKICH
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 2 pozycje

Część nr: 12 Nazwa: Zadanie 12 - MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 3 pozycje

Część nr: 13 Nazwa: Zadanie 13 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 2 pozycje

Część nr: 14 Nazwa: Zadanie 14 - MYCIE I DEZYNFEKCJA DUŻYCH POWIERZCHNI
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 2 pozycje

Część nr: 15 Nazwa: Zadanie 15 - DEZYNFEKCJA SANITARIATÓW
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 16 Nazwa: Zadanie 16 - DEZYNFEKCJA GŁOWIC USG
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 17 Nazwa: Zadanie 17 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W SYSTEMIE NOCOSPRAY
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 18 Nazwa: Zadanie 18 - DEZYNFEKCJA LAMP OPERACYJNYCH, MONITORÓW
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycje

Część nr: 19 Nazwa: Zadanie 19 - MYCIE PACJENTÓW PRZED ZABIEGAMI OPERACYJNYMI (u dzieci i niemowląt)
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 20 Nazwa: Zadanie 20 - DETERGENTY DO MYJNI – DEZYNFEKTORÓW
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 7 pozycji

Część nr: 21 Nazwa: Zadanie 21 - DEZYNFEKCJA I OPATRYWANIE RAN
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 22 Nazwa: Zadanie 22 - ŻEL DO NOSA DO ERADYKACJI MRSA
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycja

Część nr: 23 Nazwa: Zadanie 23 - DEZYNFEKCJA URS GIĘTEGO TYPU COBRA
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycja

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540240504-N-2019 z dnia: 2019-11-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
a) oświadczenie potwierdzające zgłoszenie produktu kosmetycznego do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych (CPNP) – dotyczy Zadania 19 (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
b) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych – dotyczy Zadania 6, Zadania 7, Zadania 8, Zadania 10, Zadania 11, Zadania 12, Zadania 13 poz. 1, Zadania 16, Zadania 18, Zadania 20, Zadania 22 poz. 2, Zadania 23, (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
c) oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne – dotyczy Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5, Zadania 21, Zadania 22 poz. 1(Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
d) oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty biobójcze mają pozwolenie albo zezwolenie na handel równoległy albo pozwolenie na obrót na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2015r. poz. 1926) – dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 9, Zadania 14, Zadania 15, Zadania 17. (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
e) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment, jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP (dotyczy Zadania 13 poz. 2) (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
f) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.), potwierdzające wyspecyfikowane parametry wymagane, nazwy handlowe oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu, dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); Wykonawca w piśmie przewodnim wskazuje, numer strony przedłożonych materiałów, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (informacja ta powinna zostać odpowiednio uwidoczniona, np. poprzez zakreślenie, dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia parametrów wymaganych, nazw handlowych oraz nazwy producenta uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w „Formularzu cenowym” pozycji przedmiotu zamówienia w Zadaniach 1-23) – zgodnie ze wzorem Zamawiającego;
UWAGA!
Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych parametrów, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru. W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w „Formularzu cenowym”.

W ogłoszeniu powinno być:
a) oświadczenie potwierdzające zgłoszenie produktu kosmetycznego do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych (CPNP) – dotyczy Zadania 19 (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
b) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych – dotyczy Zadania 6, Zadania 7, Zadania 8, Zadania 10, Zadania 11, Zadania 12, Zadania 13 poz. 1, Zadania 16, Zadania 18, Zadania 20, Zadania 22 poz. 2, Zadania 23, (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
c) oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne – dotyczy Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5, Zadania 21, Zadania 22 poz. 1(Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
d) oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty biobójcze mają pozwolenie albo zezwolenie na handel równoległy albo pozwolenie na obrót na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2015r. poz. 1926) – dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 9, Zadania 14, Zadania 15, Zadania 17. (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
e) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment, jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP (dotyczy Zadania 13 poz. 2) (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
f) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.), potwierdzające wyspecyfikowane parametry wymagane, nazwy handlowe oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu, dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); Wykonawca w piśmie przewodnim wskazuje, numer strony przedłożonych materiałów, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (informacja ta powinna zostać odpowiednio uwidoczniona, np. poprzez zakreślenie, dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia parametrów wymaganych, nazw handlowych oraz nazwy producenta uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w „Formularzu cenowym” pozycji przedmiotu zamówienia w Zadaniach 1-23)
UWAGA!
Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych parametrów, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru. W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w „Formularzu cenowym”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 13.11.2019, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 18.11.2019, godzina 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków do dezynfekcji, według wymienionych niżej części: ZADANIE 1 - DEKONTANIMACJA PACJENTÓW ZADANIE 2 - HIGIENICZNA I CHIRURGICZNA DEZYNFEKCJA RĄK ZADANIE 3 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI SKÓRY ZADANIE 4 - DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO ZADANIE 5 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I OPATRYWANIE RAN ZADANIE 6 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI ZADANIE 7 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI ZADANIE 8 - MYCIE - DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO ZADANIE 9 – MYCIE I DEZYNFEKCJA DELIKATNYCH POWIERZCHNI I INKUBATORÓW ZADANIE 10 - MANUALNE MYCIE I DEZYNFEKCJA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO ZADANIE 11 - MASZYNOWE MYCIE I DEZYNFEKCJA CHEMICZNO-TERMICZNA ENDOSKOPÓW GIĘTKICH ZADANIE 12 - MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY ZADANIE 13 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI ZADANIE 14 - MYCIE I DEZYNFEKCJA DUŻYCH POWIERZCHNI ZADANIE 15 - DEZYNFEKCJA SANITARIATÓW ZADANIE 16 - DEZYNFEKCJA GŁOWIC USG ZADANIE 17 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W SYSTEMIE NOCOSPRAY ZADANIE 18 - DEZYNFEKCJA LAMP OPERACYJNYCH, MONITORÓW ZADANIE 19 - MYCIE PACJENTÓW PRZED ZABIEGAMI OPERACYJNYMI (u dzieci i niemowląt) ZADANIE 20 - DETERGENTY DO MYJNI – DEZYNFEKTORÓW ZADANIE 21 - DEZYNFEKCJA I OPATRYWANIE RAN ZADANIE 22 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I OPATRYWANIE RAN W UROLOGII ZADANIE 23 - DEZYNFEKCJA URS GIĘTEGO TYPU COBRA Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 30 miesięcy. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków do dezynfekcji, według wymienionych niżej części: ZADANIE 1 - DEKONTANIMACJA PACJENTÓW ZADANIE 2 - HIGIENICZNA I CHIRURGICZNA DEZYNFEKCJA RĄK ZADANIE 3 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI SKÓRY ZADANIE 4 - DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO ZADANIE 5 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I OPATRYWANIE RAN ZADANIE 6 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI ZADANIE 7 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI ZADANIE 8 - MYCIE - DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO ZADANIE 9 – MYCIE I DEZYNFEKCJA DELIKATNYCH POWIERZCHNI I INKUBATORÓW ZADANIE 10 - MANUALNE MYCIE I DEZYNFEKCJA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO ZADANIE 11 - MASZYNOWE MYCIE I DEZYNFEKCJA CHEMICZNO-TERMICZNA ENDOSKOPÓW GIĘTKICH ZADANIE 12 - MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY ZADANIE 13 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI ZADANIE 14 - MYCIE I DEZYNFEKCJA DUŻYCH POWIERZCHNI ZADANIE 15 - DEZYNFEKCJA SANITARIATÓW ZADANIE 16 - DEZYNFEKCJA GŁOWIC USG ZADANIE 17 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W SYSTEMIE NOCOSPRAY ZADANIE 18 - DEZYNFEKCJA LAMP OPERACYJNYCH, MONITORÓW ZADANIE 19 - MYCIE PACJENTÓW PRZED ZABIEGAMI OPERACYJNYMI (u dzieci i niemowląt) ZADANIE 20 - DETERGENTY DO MYJNI – DEZYNFEKTORÓW ZADANIE 21 - DEZYNFEKCJA I OPATRYWANIE RAN ZADANIE 22 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH W UROLOGII 23 - DEZYNFEKCJA URS GIĘTEGO TYPU COBRA Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 30 miesięcy. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: CZĘŚĆ NR: 22
W ogłoszeniu jest:
Nazwa: Zadanie 22 - ŻEL DO NOSA DO ERADYKACJI MRSA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 1 pozycja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2128,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 30
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00
W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa: Zadanie 22 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH W UROLOGII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.1 cześć, 2 pozycje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
(CPV): 19520000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2128,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 30
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540244820-N-2019 z dnia: 2019-11-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 13.11.2019, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 21.11.2019, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540249395-N-2019 z dnia: 2019-11-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 13.11.2019, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 26.11.2019, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540253095-N-2019 z dnia: 2019-11-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu: Data: 26.11.2019,godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu: Data: 29.11.2019,godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540257029-N-2019 z dnia: 2019-11-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 13.11.2019,godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 03.12.2019,godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540261213-N-2019 z dnia: 2019-12-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu: Data: 03.12.2019, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu: Data: 09.12.2019, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540267245-N-2019 z dnia: 2019-12-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IIPRZEDMIOTZAMÓWNIENIA
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków do dezynfekcji, według wymienionych niżej części:
ZADANIE 1 - DEKONTANIMACJA PACJENTÓW
ZADANIE 2 - HIGIENICZNA I CHIRURGICZNA DEZYNFEKCJA RĄK
ZADANIE 3 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI SKÓRY
ZADANIE 4 - DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO
ZADANIE 5 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I OPATRYWANIE RAN
ZADANIE 6 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI
ZADANIE 7 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI
ZADANIE 8 - MYCIE - DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO
ZADANIE 9 – MYCIE I DEZYNFEKCJA DELIKATNYCH POWIERZCHNI I INKUBATORÓW
ZADANIE 10 - MANUALNE MYCIE I DEZYNFEKCJA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO
ZADANIE 11 - MASZYNOWE MYCIE I DEZYNFEKCJA CHEMICZNO-TERMICZNA ENDOSKOPÓW GIĘTKICH
ZADANIE 12 - MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY
ZADANIE 13 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI
ZADANIE 14 - MYCIE I DEZYNFEKCJA DUŻYCH POWIERZCHNI
ZADANIE 15 - DEZYNFEKCJA SANITARIATÓW
ZADANIE 16 - DEZYNFEKCJA GŁOWIC USG
ZADANIE 17 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W SYSTEMIE NOCOSPRAY
ZADANIE 18 - DEZYNFEKCJA LAMP OPERACYJNYCH, MONITORÓW
ZADANIE 19 - MYCIE PACJENTÓW PRZED ZABIEGAMI OPERACYJNYMI (u dzieci i niemowląt)
ZADANIE 20 - DETERGENTY DO MYJNI – DEZYNFEKTORÓW
ZADANIE 21 - DEZYNFEKCJA I OPATRYWANIE RAN
ZADANIE 22 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH W UROLOGII
ZADANIE 23 - DEZYNFEKCJA URS GIĘTEGO TYPU COBRA
ZADANIE

W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków do dezynfekcji, według wymienionych niżej części:
ZADANIE 1 - DEKONTANIMACJA PACJENTÓW
ZADANIE 2 - HIGIENICZNA I CHIRURGICZNA DEZYNFEKCJA RĄK
ZADANIE 3 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI SKÓRY
ZADANIE 4 - DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO
ZADANIE 5 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I OPATRYWANIE RAN
ZADANIE 6 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI
ZADANIE 7 - MANUALNA DEZYNFEKCJA I KONSERWACJA NARZĘDZI
ZADANIE 8 - MYCIE - DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO
ZADANIE 9 – MYCIE I DEZYNFEKCJA DELIKATNYCH POWIERZCHNI I INKUBATORÓW
ZADANIE 10 - MANUALNE MYCIE I DEZYNFEKCJA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO
ZADANIE 11 - MASZYNOWE MYCIE I DEZYNFEKCJA CHEMICZNO-TERMICZNA ENDOSKOPÓW GIĘTKICH
ZADANIE 12 - MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY
ZADANIE 13 - DEZYNFEKCJA MAŁYCH POWIERZCHNI
ZADANIE 14 - MYCIE I DEZYNFEKCJA DUŻYCH POWIERZCHNI
ZADANIE 15 - DEZYNFEKCJA SANITARIATÓW
ZADANIE 16 - DEZYNFEKCJA GŁOWIC USG
ZADANIE 17 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI W SYSTEMIE NOCOSPRAY
ZADANIE 18 - DEZYNFEKCJA LAMP OPERACYJNYCH, MONITORÓW
ZADANIE 19 - MYCIE PACJENTÓW PRZED ZABIEGAMI OPERACYJNYMI (u dzieci i niemowląt)
ZADANIE 20 - DETERGENTY DO MYJNI – DEZYNFEKTORÓW
ZADANIE 21 - DEZYNFEKCJA I OPATRYWANIE RAN
ZADANIE 22 - DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH W UROLOGII
ZADANIE 23 - DEZYNFEKCJA URS GIĘTEGO TYPU COBRA
ZADANIE 24 - MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY
ZADANIE 25 - MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IIIINFORMACJEOCHARAKTERZEPRAWNYM.EKONOWMICZYM.FINANSOWYMITECHNICZNYM
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest:
a) oświadczenie potwierdzające zgłoszenie produktu kosmetycznego do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych (CPNP) – dotyczy Zadania 19 (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
b) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych – dotyczy Zadania 6, Zadania 7, Zadania 8, Zadania 10, Zadania 11, Zadania 12, Zadania 13 poz. 1, Zadania 16, Zadania 18, Zadania 20, Zadania 22 poz. 2, Zadania 23, (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
c) oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne – dotyczy Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5, Zadania 21, Zadania 22 poz. 1(Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
d) oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty biobójcze mają pozwolenie albo zezwolenie na handel równoległy albo pozwolenie na obrót na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2015r. poz. 1926) – dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 9, Zadania 14, Zadania 15, Zadania 17. (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
e) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment, jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP (dotyczy Zadania 13 poz. 2) (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
f) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.), potwierdzające wyspecyfikowane parametry wymagane, nazwy handlowe oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu, dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); Wykonawca w piśmie przewodnim wskazuje, numer strony przedłożonych materiałów, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (informacja ta powinna zostać odpowiednio uwidoczniona, np. poprzez zakreślenie, dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia parametrów wymaganych, nazw handlowych oraz nazwy producenta uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w „Formularzu cenowym” pozycji przedmiotu zamówienia w Zadaniach 1-23) – zgodnie ze wzorem Zamawiającego;
UWAGA!
Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych parametrów, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru. W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w „Formularzu cenowym”.

W ogłoszeniu powinno być:
a) oświadczenie potwierdzające zgłoszenie produktu kosmetycznego do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych (CPNP) – dotyczy Zadania 19 (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
b) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych – dotyczy Zadania 6, Zadania 7, Zadania 8, Zadania 10, Zadania 11, Zadania 12, Zadania 13 poz. 1, Zadania 16, Zadania 18, Zadania 20, Zadania 22 poz. 2, Zadania 23, Zadania 24, Zadania 25 (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
c) oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne – dotyczy Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5, Zadania 21, Zadania 22 poz. 1(Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
d) oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty biobójcze mają pozwolenie albo zezwolenie na handel równoległy albo pozwolenie na obrót na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2015r. poz. 1926) – dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 9, Zadania 14, Zadania 15, Zadania 17. (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
e) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment, jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP (dotyczy Zadania 13 poz. 2) (Zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
f) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.), potwierdzające wyspecyfikowane parametry wymagane, nazwy handlowe oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu, dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); Wykonawca w piśmie przewodnim wskazuje, numer strony przedłożonych materiałów, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (informacja ta powinna zostać odpowiednio uwidoczniona, np. poprzez zakreślenie, dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia parametrów wymaganych, nazw handlowych oraz nazwy producenta uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w „Formularzu cenowym” pozycji przedmiotu zamówienia w Zadaniach 1-25) – zgodnie ze wzorem Zamawiającego;
UWAGA!
Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych parametrów, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru. W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w „Formularzu cenowym”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: CZĘŚĆ NR: 12
W ogłoszeniu jest:
Nazwa: Zadanie 12- MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY 1)Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 30 miesięcy.
Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1część,3 pozycje
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV):33631600-8,
3) Wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość VAT:6340,00 Waluta: PLN 4)Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach: 30 okres w dniach: data rozpoczęcia:
data zakończenia 5) Kryteria oceny oferty Kryterium /Znaczenia
Cena 100,00

W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa: Zadanie 12- MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY 1)Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 30 miesięcy.
Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1część, 1 pozycja
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV):33631600-8,
3) Wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość VAT:3525,00 Waluta: PLN 4)Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach: 30 okres w dniach: data rozpoczęcia:
data zakończenia 5) Kryteria oceny oferty Kryterium /Znaczenia
Cena 100,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:13.11.2019, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:13.12.2019, godzina: 10:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: CZĘŚĆ NR: 24
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Nazwa: Zadanie 24- MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY 1)Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 30 miesięcy.
Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1część,1 pozycja
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV):33631600-8,
3) Wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość VAT:700,00 Waluta: PLN 4)Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach: 30 okres w dniach: data rozpoczęcia:
data zakończenia 5) Kryteria oceny oferty Kryterium /Znaczenia
Cena 100,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: CZĘŚĆ NR: 25
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Nazwa: Zadanie 24- MYCIE I DEZYNFEKCJA APARATÓW DO HEMODIALIZY 1)Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
33631600-8: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 30 miesięcy.
Termin dostawy: do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1część,1 pozycja
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV):33631600-8,
3) Wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość VAT:2115,00 Waluta: PLN 4)Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach: 30 okres w dniach: data rozpoczęcia:
data zakończenia 5) Kryteria oceny oferty Kryterium /Znaczenia
Cena 100,00
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, leki, materiały medyczne
kody CPV 19520000, 33631600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , leki , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10376715 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie „Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa 1 szt. (jednej sztuki) analizatora, do badania cech fizykochemicznych i analizy upostaciowanych elementów moczu” 1. Przedmiotem za...
10325062 2024-04-16
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa implantów do leczenia złamań i zmian zwyrodnieniowych narządu ruchu wraz z dzierżawą instrumentarium Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i obejmuje:1) Czę...
10322040 2024-04-20
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa płynów do zmywarki dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
10365918 2024-04-22
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń chirurgicznych oraz środków ochrony osobistej. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana: 178302-2024 Główny...
10330738 2024-04-22
godz. 11:00
Wielkopolskie Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych i Chemioterapii - 5 Pakietów asortymentowych DZP/37/2024
10365789 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie ZAKUP ODCZYNNIKÓW DO ANALIZATORA SYSMEX XN-1000 BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ SZPITALA WRAZ Z DZIERŻAWĄ LINII HEMATOLOGICZNEJ DLA MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO Sp. z o.o. w RADOMIU ...
10330790 2024-04-25
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Nr sprawy: TECH/72/IP/2024 Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawa...
10370898 2024-04-29
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa materiałów jednorazowego użytku w zakresie neuroradiologii, angiologii Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie materiałów jednorazowego użytku do zabiegów wewn...
10370881 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych psychotropowych i odurzających oraz heparyn drobnocząsteczkowych w podziale na 22 Części.2. Szczegółowy opis przedmiotu z...
10375979 2024-04-30
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych. Zamówienie obejmuje 4 części (zadania). LA.261.6.2024