Przetarg 7754142 - Dostawa środków dezynfekcyjnych, benzyny aptecznej Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7754142 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa środków dezynfekcyjnych, benzyny aptecznej
Numer referencyjny: DZP-271-28/20

Dostawa środków dezynfekcyjnych, benzyny
aptecznej w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 3 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 4 Nazwa: Środki dezynfekcyjne i użyczenie dozowników
Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z użyczeniem dozowników w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 5 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 6 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 7 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 8 Nazwa: Środki dezynfekcyjne i benzyna apteczna
Dostawa środków dezynfekcyjnych, benzyny aptecznej w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 9 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 10 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 11 Nazwa: Środki dezynfekcyjne i użyczenie dozowników
Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z użyczeniem dozowników w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 12 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 13 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 14 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 15 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 16 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część nr: 17 Nazwa: Środki dezynfekcyjne
Dostawa środków dezynfekcyjnych w ilości, w asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540208600-N-2020 z dnia: 2020-10-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-26, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 10:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540211825-N-2020 z dnia: 2020-10-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
17

W ogłoszeniu powinno być:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
19



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§2 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy - od ........ roku do ........... roku. 2. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w terminie, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy stosownym aneksem, jednakże nie dłużej niż na 6 miesięcy. §3 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilości i cenach wyszczególnionych w załączniku numer .................... do niniejszej umowy. 2. Cena jednostkowa brutto zawiera wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy, loco Apteka Szpitalna Zamawiającego, w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, podatek VAT. 3. Wartość zamówienia netto wynosi .................. zł (słownie: .......................... zł). Kwota podatku VAT wynosi ………………zł (słownie: ………………….. zł). Wartość zamówienia brutto wynosi: ................. zł (słownie: ............................ zł). 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust. 1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 5. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę, d) zastosowania art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. „o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych” (Dz.U. 2020, poz. 374, z późn. zmianami) – w przypadku zaistnienia odpowiednich okoliczności. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.

W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§2 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy - od ........ roku do ........... roku. 2. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w terminie, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy stosownym aneksem, jednakże nie dłużej niż na 6 miesięcy.Możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy nastąpi za zgodą wykonawcy. §3 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilości i cenach wyszczególnionych w załączniku numer .................... do niniejszej umowy. 2. Cena jednostkowa brutto zawiera wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy, loco Apteka Szpitalna Zamawiającego, w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, podatek VAT. 3. Wartość zamówienia netto wynosi .................. zł (słownie: .......................... zł). Kwota podatku VAT wynosi ………………zł (słownie: ………………….. zł). Wartość zamówienia brutto wynosi: ................. zł (słownie: ............................ zł). 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust. 1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 5. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT.
Par. 3 ust. 7 Zamawiający dopuszcza możliwość:
a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,
b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji,
c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę,
d) zastosowania art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. „o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych” (Dz.U. 2020, poz. 374, z późn. zmianami) – w przypadku zaistnienia odpowiednich okoliczności,
e) zmianę cen jednostkowych netto – w przypadku konieczności przedłużenia okresu obowiązywania umowy,
f) okresowego dostarczenia produktu równoważnego – w przypadku takiej konieczności.
8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 lit. a-e muszą być odpowiednio udokumentowane
przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony”. Zmiany o których mowa w ust. 7 lit. f muszą być odpowiednio udokumentowane przez wykonawcę i obowiązują po wyrażeniu zgody przez zamawiającego.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-03, godzina: 10:00,


II.2) Tekst, który należy dodać
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości, materiały medyczne
kody CPV 33631600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10395727 2024-05-06
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 następujące ...
10365827 2024-05-08
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia medycznego oraz pozostałych materiałów medycznych:Zad. 1 – Wózek do wywozu zwłok dla Szpitalnego Oddziału RatunkowegoZad. 2 – Fot...
10416320 2024-05-09
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Dostawa produktów leczniczych, środków kontrastowych, płynów infuzyjnych, worków do żywienia pozajelitowego, środków żywieniowych specjalnego przeznaczenia dla SPSZOZ „Zdroje” ...
10463945 2024-05-09
godz. 11:00
Małopolskie Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu jed...
10406460 2024-05-10
godz. 12:00
Opolskie Dostawa instrumentarium (narzędzi elektrochirurgicznych)kompatybilnych z generatorami Valleylab (Force Triad), ERBE, BOWE i Johnson @ Johnson dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na...
10416315 2024-05-16
godz. 09:45
Mazowieckie Rama przestrzenna do wieloosiowej korekcji deformacji kończyn 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy elementów ramy przestrzennej do wieloosiowej korekcji deformacji kończyn2...
10463971 2024-05-20
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/059/24 Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych - 25 pakietów Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych – 25 pakietów na...
10440780 2024-05-20
godz. 11:00
Wielkopolskie Odczynniki dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej
10433215 2024-05-21
godz. 10:00
Podkarpackie " Kotwice i implanty do szycia łąkotki, osprzęt do napędów ortopedycznych oraz narzędzia do uszczelniania naczyń krwionośnych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy kotwic i i...
10463959 2024-05-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa odczynników, sprzętu laboratoryjnego i dzierżawa analizatorów wraz z systemem informatycznym i adaptacja pomieszczeń Centralnego Laboratorium podmiotu leczniczego "Zespół Opie...