Przetarg 9077359 - ,,Dostawa środków czystości i higieny na rzecz 41. Bazy...

   
Analizuj Zamówienie 9077359 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-07-29
przedmiot ogłoszenia
,,Dostawa środków czystości i higieny na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 42/22/P”

Część 1: Przedmiotem zamówi
enia jest dostawa środków czystości i higieny na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.ZADANIE I – Środki czystości dla Infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;b) Załącznik Nr 8a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla ZADANIA I;Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu środki czystości w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 – ZADANIE I) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 8a do SWZ).4.2. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien:a) pochodzić z bieżącej produkcji, nie może posiadać śladów jego wcześniejszego używania lub uszkodzenia oraz musi być opakowany w szczelnie zamkniętych oryginalnych opakowaniach. Odpakowania winny być nienaruszone, z oryginalnymi etykietami producenta, posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta), a także dokładnie określony (czytelny) termin ważności lub przydatności do użycia;b) być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany;c) spełniać wymagania techniczne i jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.4.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy jednorazowo, własnym transportem lub za pośrednictwem wybranego przewoźnika, do miejsca wskazanego na własny koszt i ryzyko. 4.4. Do momentu odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z jego utratą lub uszkodzeniem ponosi Wykonawca.4.5. Dostarczone środki czystości muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, zgodnie z Polskimi Normami, zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1337 ) oraz spełniać wymagania zamawiającego opisane w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ. 4.6. W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach w porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO- 02-A080:2008) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem zamówienia oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z§ 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz 11.) Przedmiot zamówienia jest zakwalifikowany do grupy materiałowej 4 (czwartej). UWAGA!!!! 4.7 Wykonawca w terminie 2-óch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyki dla pozycji od 2 do 7 dla ZADANIA I Formularza ofertowego osobie odpowiedzialnej za prawidłową realizację umowy ze strony Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.Brak dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.7 będzie skutkował brakiem Odbioru przedmiotu zamówienia przez Odbiorcę.4.8. 4.8.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości posiadające terminy ważności i przydatności do użycia na okres co najmniej 12 miesięcy (dwunastu miesięcy) liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru środków czystości (dla pozycji 2-7 Formularza ofertowego dla ZADANIA I – Załącznika Nr 1 do SWZ).4.8.2. W przypadku, gdy w okresie trwania terminu ważności lub przydatności środków czystości do użycia, zostaną stwierdzone w środkach wady jakościowe, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy telefonicznie lub e-mail. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad lub nieprawidłowości w terminie 14 dni (czternastu dni) kalendarzowych od dnia otrzymania zawiadomienia o stwierdzonych wadach lub nieprawidłowościach. 4.8.2. W okresie trwania ważności lub przydatności środków czystości do użycia Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub nieprawidłowości na własny koszt.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i higieny na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;b) Załącznik Nr 8b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla ZADANIA IIZADANIE II:5.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu środki czystości jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1- ZADANIE II ) oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.5.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu środki czystości we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko - magazyn techniczny. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy z okresem gwarancji zgodnie z opisem SWZ.5.4. Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być pełnowartościowy, posiadający termin ważności na okres zgodny z wytycznymi zawartymi w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SWZ – ZADANIE II), jednak nie krótszy niż 18 miesięcy liczony od daty dostawy do magazynu Zamawiającego - podpisania protokołu odbioru.5.5. Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim. 5.6. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.5.7. Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyki / certyfikaty / dokumenty wyników badań zgodne z wymaganiami poszczególnych pozycji opisanych w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ- ZADANIE II).Brak jakiegokolwiek dokumentu, o którym mowa powyżej będzie skutkował brakiem odbioru przedmiotu Umowy przez Odbiorcę.5.8. Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę niezgodności ilościowych z dokumentami dostawy lub ich braku, może on dostawę przyjąć warunkowo do czasu dostarczenia przez Wykonawcę właściwych ilości lub dokumentów dostawy. Przyjęcie warunkowe nie stanowi formalnego odbioru dostawy. Na czas trwania przyjęcia warunkowego Zamawiający zwolniony jest z odpowiedzialności za utrzymanie przedmiotu Umowy w stanie niepogorszonym oraz z tytułu utraty przedmiotu Umowy.Nieuzupełnienie braków ilościowych, bądź dokumentów w terminie 14 dni od daty przyjęcia warunkowego, spowoduje wezwanie Wykonawcy przez Odbiorcę do odbioru przedmiotu Umowy na własny koszt i odpowiedzialność. Brak odbioru przedmiotu Umowy w terminie 30 dni od daty wezwania do odbioru, będzie skutkować obciążeniem Wykonawcy kosztami magazynowania. Wykonawca zobowiązuje się, iż zwróci Zamawiającemu wszelkie poniesione przez niego koszty związane z przechowaniem przedmiotu Umowy od dnia jego dostarczenia Zamawiającemu do dnia jego odbioru przez Wykonawcę.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy z okresem gwarancji zgodnie z opisem SWZ.

42/22/P

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00286473/01 z dnia: 2022-08-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
14. Unieważnienie postępowania
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępo-wania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
15. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
16. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Po zmianie:
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
14. Unieważnienie postępowania
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępo-wania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
15. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
16. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
17. Pozostałe informacje odnośnie wykazu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2.2. (dotyczy informacji z KRS lub z CEDIG) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2.2. (dotyczy informacji z KRS luz z CEDIG)lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art., 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
2.2 W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda przedstawienia następujący dokumentów (dotyczy wszystkich zadań):
2.2.1. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

2.2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu Nr 2 do SWZ dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne – wskaże w oświadczeniu Nr 2 do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia.
UWAGA!!
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dokumenty wymienione w pkt. 2.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (partner konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej).

W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, dokumenty wymienione w pkt. 2.2., Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów (jeżeli dotyczy).

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2.2. lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art., 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
2.2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda przedstawienia następujący dokumentów (dot. wszystkich zadań):
2.2.1. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

2.2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu Nr 2 do SWZ dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne – wskaże w oświadczeniu Nr 2 do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia.
2.2.3. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835)

Zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9/9a do SWZ”.

UWAGA!!
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dokumenty wymienione w pkt. 2.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (partner konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej).

W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, dokumenty wymienione w pkt. 2.2., Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów (jeżeli dotyczy).
Pozostałe informacje odnośnie podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu znajdują się w sekcji - POZOSTAŁE INFORMACJE.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00294160/01 z dnia: 2022-08-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-08 09:30
Po zmianie:
2022-08-11 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-08 10:00
Po zmianie:
2022-08-11 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-06
Po zmianie:
2022-09-09
branża Kosmetyki, środki czystości
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości
kody CPV 24960000, 33700000, 33771000, 39800000, 39830000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432754 2024-04-16
godz. 10:00
Opolskie Zakup środków czystości na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie 1. Papier toaletowy 120 mb Jumbo szary do dozowników 120 rolek 2. Mydło w płynie anty bakteryjne 5 L Attis ó sz...
10378254 2024-04-17
godz. 12:00
Śląskie Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości Bytom. Zakup i dostawa środków czystości
10309547 2024-04-19
godz. 07:30
Dolnośląskie DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKULÓW CHEMICZNYCH
10456458 2024-04-19
godz. 23:59
Zachodniopomorskie Dostawa 4 szt. profesjonalnych myjek do okien marki Karcher model WVP 10 ADV (1.633-560.0) zawierających w wyposażeniu standardowym również: Wymienna bateria litowo-jonowa Szybka ładowa...
10406432 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie SVA/U/4620-19/2024: Dostawa wraz z rozładunkiem środków czystości oraz worków foliowych na śmieci wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych Przedmiotem ...
10426524 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia st...
10456058 2024-04-24
godz. 09:00
Łódzkie Dostarczanie sukcesywne odzieży ochronnej, roboczej, artykułów BHP, środków czystości oraz ochrony osobistej dla pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
10418364 2024-04-25
godz. 09:45
Mazowieckie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.2. Zamówienie zostało podzielon...
10451421 2024-04-25
godz. 10:00
Dolnośląskie ZC/6/2024 Dostawa środków do dezynfekcji dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy ZC/6/2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa środków do dezynfekcji dla SP ZOZ Powiatow...
10455369 2024-04-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie DOSTAWA – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI Część 1: Pakiet nr 1. Środki do dezynfekcji i mycia Część 2: Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji i mycia Część 3: Pakiet nr 3. Płyn do d...