Przetarg 7756352 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I...

   
Analizuj Zamówienie 7756352 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-15
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POTRZEB SZPITALA
Numer referencyjny: SPSNPCH-DOE-382-2
7/20

4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz środków czystości dla potrzeb pacjentów, które zostały podzielone na 4 części.
Zakres przedmiotu zamówienia opisano w formularzach cenowych tj. załącznikach nr 5 A do 5 D . Podane w formularzach cenowych ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczania ceny ofertowej ( tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.

4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery (4) części:

4.2.1 Część nr 1- Rękawice medyczne
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy sukcesywnych dostaw rękawic.
Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 A do SIWZ.




4.2.2. Część nr 2- Pieluchomajtki i kosmetyki pielęgnacyjne
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy sukcesywnych dostaw
pieluchomajtek i kosmetyków pielęgnacyjnych.
Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 B do SIWZ.

4.2.3. Część nr 3- Sprzęt, środki czystości i higieny osobistej
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy sukcesywnych dostaw
sprzętu, środków czystości i higieny osobistej.
Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 C do SIWZ.

4.2.4. Część nr 4- Profesjonalne preparaty myjące do sprzątania
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 4 dotyczy sukcesywnych dostaw
profesjonalnych preparatów myjących do sprzątania.
Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 D do SIWZ.

4.3. Zamawiający informuje, że oferta, która nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia
w danej części zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.

4.4. Oferowany sprzęt medyczny winien spełniać wymogi wynikające z obowiązujących przepisów
prawa, w szczególności ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony
do obrotu i używania na terenie RP, być oznaczony znakiem CE. Okres przydatności
oferowanych wyrobów do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty ich
dostawy.

4.5 Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.

4.6. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie
realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a
ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks
pracy (t.j. Dz.U. z 2020 ,poz. 1320 ze zm.)

4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6
Pzp. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 Pzp, tzn.
maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie 4 części
zamówienia.
4.8 Każda część oceniana będzie odrębnie.
4.9. Zamawiający informuje, że oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia w danej części , w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona, jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4.11. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
4.12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
4.12.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców
4.12.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4.13. Wymagania stawiane wykonawcy:
4.13.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4.13.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
4.13.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4.13.4.Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4.13.5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.14. Wymagania organizacyjne.
4.14.1.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw zgodnie z wymogami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Rękawice medyczne
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy sukcesywnych dostaw rękawic. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 A do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Pieluchomajtki i kosmetyki pielęgnacyjne
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy sukcesywnych dostaw pieluchomajtek i kosmetyków pielęgnacyjnych. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 B do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Sprzęt, środki czystości i higieny osobistej
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu, środków czystości i higieny osobistej. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 C do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Profesjonalne preparaty myjące do sprzątania
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 4 dotyczy sukcesywnych dostaw profesjonalnych preparatów myjących do sprzątania. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 D do SIWZ.
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 18313000, 33141310, 33141320, 33770000, 39831240, 98310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości , materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406404 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i odczynników diagnostycznych wraz z dzierżawą pomp infuzyjnych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 81 części, których szczeg...
10463525 2024-05-09
godz. 11:00
Lubelskie „Dostawa implantów naczyniowych wraz z dzierżawą pompy na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku” 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów naczyniowych wraz z dzie...
10416256 2024-05-13
godz. 12:00
Pomorskie Dostawa odczynników, surowic i krwinek do badań immunohematologicznych w okresie 3 lat 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, surowic i krwinek do badań immunohematologicz...
10428742 2024-05-14
godz. 08:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i sz...
10433238 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Patomorfologii i Zakładu Diagnostyki Hematologicznej i Genetyki. (DFP.271.40.2024.ADB) Przedmiotem zamówienia jest dostawa...
10425193 2024-05-16
godz. 09:00
Opolskie Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Dostawa materiałów jednorazowego użytku na okres 12 miesięcy. Zamówienie zostało podzielone na...
10425170 2024-05-16
godz. 10:30
Dolnośląskie Dostawa wyrobów medycznych do Apteki Szpitalnej w podziale na zadania Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i środków ochrony osobistej dla potrzeb Apteki S...
10440852 2024-05-17
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonania badań immunohematologicznych u dawców krwi i jej składników w systemie mikropłytkowym w okresie 3...
10440847 2024-05-21
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawy zestawów operacyjnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej. 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy zestawów operacyj...
10464007 2024-05-23
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa wyrobów medycznych - nr 40/PN/2024 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Apteki Szpitalnej wyrobów medycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w...