Przetarg 7574710 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i...

   
Analizuj Zamówienie 7574710 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-07
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
Numer referencyjny: 26/P/20

1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 1: Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG - opisane w załączniku nr 2.1 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 2: Dostawa elektrod do defibrylatora - opisane w załączniku nr 2.2 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 3: Dostawa rurek i wzierników rekrtoskopowych opisane w załączniku nr 2.3 do s.i.w.z.
• Pakiet nr 4: Dostawa pojemników na mocz i hist -pat opisane w załączniku nr 2.4 do s.i.w.z.
• Pakiet nr 5: Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów - opisane w załączniku nr 2.5 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 6 Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły - opisane w załączniku nr 2.6 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 7: Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu - opisane w załączniku nr 2.7 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 8 Dostawa szkiełek mikroskopowych - opisane w załączniku nr 2.8 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 9: Dostawa materiałów do AMBU - opisane w załączniku nr 2.9 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 10: Dostawa bielizny jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.10 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 11: Dostawa nici chirurgicznych - opisane w załączniku nr 2.11 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 12: Dostawa kapek ściernych do frezarki - opisane w załączniku nr 2.12 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 13: Dostawa wyrobów ortopedycznych - opisane w załączniku nr 2.13 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 14: Dostawa materiałów do inhalacji - opisane w załączniku nr 2.14 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 15: Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli - opisane w załączniku nr 2.15 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 16: Dostawa strzykawek - opisane w załączniku nr 2.16 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 17: Dostawa materiałów do USG - opisane w załączniku nr 2.17 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 18: Dostawa materiałów do spirometru - opisane w załączniku nr 2.18 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 19: Dostawa rękawic jednorazowych - opisane w załączniku nr 2.19 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 20: Dostawa różnych materiałów medycznych- opisane w załączniku nr 2.20 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 21: Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.21 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 22: Dostawa końcówek do pipet BIOHIT - opisane w załączniku nr 2.22 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 23: Dostawa materiałów do sterylizacji - opisane w załączniku nr 2.23 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 24: Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej - opisane w załączniku nr 2.24 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 25: Dostawa bielizny do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.25 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 26: Dostawa rękawic do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.26 do s.i.w.z.;
3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
2) Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm:
PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur,
PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną,
PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych.
3) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek nakrywkowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: ISO 8255-1 i ISO 8255-2 - w zakresie tolerancji wymiarowych, grubość i właściwości optycznych szkiełek nakrywkowych wykorzystywanych w mikroskopii świetlnej w widzialnym zakresie widma (400nm do 760nm), DIN ISO 719 potwierdzający klasę hydrolityczną HGB 1, DIN ISO 12 116 potwierdzający odporność na kwasy.
4) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek podstawowych, wymaga spełnienia przez nie normy ISO 8037 w zakresie rozmiarów, grubości, właściwości optycznych i tolerancji mikroskopowych szkiełek podstawowych, stosowanych w mikroskopach pracujących w świetle przechodzącym, w zakresie widzialnym widma.
5) Zamawiający w przypadku dostawy maseczek ochronnych trójwarstwowych, wymaga spełnienia przez nie normy
EN 14683:2019 w zakresie skuteczności filtracji drobnoustrojów (BFE) (%), różnicy ciśnień (opór przepływu powietrza nie może być większy niż 5%) oraz odporności na przesiąkanie cieczy.
6) Zamawiający w przypadku dostawy kombinezonów ochronnych, wymaga spełnienia przez nie normy PN EN 14126
w zakresie ochrony przed bezpośrednim kontaktem z czynnikami infekcyjnymi oraz odpowiednią odporność mechaniczną w zakresie m.in. ścierania, rozdzierania, zginania.
7) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
8) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
4. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 1: Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG - opisane w załączniku nr 2.1 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa elektrod do defibrylatora
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 2: Dostawa elektrod do defibrylatora - opisane w załączniku nr 2.2 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa rurek i wzierników rektoskopowych
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 3: Dostawa rurek i wzierników rekrtoskopowych opisane w załączniku nr 2.3 do s.i.w.z. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa pojemników na mocz i hist -pat
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 4: Dostawa pojemników na mocz i hist -pat opisane w załączniku nr 2.4 do s.i.w.z. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 5: Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów - opisane w załączniku nr 2.5 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 6 Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły - opisane w załączniku nr 2.6 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 7 Nazwa: Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 7: Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu - opisane w załączniku nr 2.7 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 8 Nazwa: Dostawa szkiełek mikroskopowych
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 8 Dostawa szkiełek mikroskopowych - opisane w załączniku nr 2.8 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. 3) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek nakrywkowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: ISO 8255-1 i ISO 8255-2 - w zakresie tolerancji wymiarowych, grubość i właściwości optycznych szkiełek nakrywkowych wykorzystywanych w mikroskopii świetlnej w widzialnym zakresie widma (400nm do 760nm), DIN ISO 719 potwierdzający klasę hydrolityczną HGB 1, DIN ISO 12 116 potwierdzający odporność na kwasy. 4) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek podstawowych, wymaga spełnienia przez nie normy ISO 8037 w zakresie rozmiarów, grubości, właściwości optycznych i tolerancji mikroskopowych szkiełek podstawowych, stosowanych w mikroskopach pracujących w świetle przechodzącym, w zakresie widzialnym widma. 7) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. 8) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. 4. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 9 Nazwa: Dostawa materiałów do AMBU
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 9: Dostawa materiałów do AMBU - opisane w załączniku nr 2.9 do s.i.w.z.; . Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 10 Nazwa: Dostawa bielizny jednorazowego użytku
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 10: Dostawa bielizny jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.10 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zamawiający w przypadku dostawy maseczek ochronnych trójwarstwowych, wymaga spełnienia przez nie normy EN 14683:2019 w zakresie skuteczności filtracji drobnoustrojów (BFE) (%), różnicy ciśnień (opór przepływu powietrza nie może być większy niż 5%) oraz odporności na przesiąkanie cieczy. Zamawiający w przypadku dostawy kombinezonów ochronnych, wymaga spełnienia przez nie normy PN EN 14126 w zakresie ochrony przed bezpośrednim kontaktem z czynnikami infekcyjnymi oraz odpowiednią odporność mechaniczną w zakresie m.in. ścierania, rozdzierania, zginania.Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 11 Nazwa: Dostawa nici chirurgicznych
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 11: Dostawa nici chirurgicznych - opisane w załączniku nr 2.11 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 12 Nazwa: Dostawa kapek ściernych do frezarki
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 12: Dostawa kapek ściernych do frezarki - opisane w załączniku nr 2.12 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 13 Nazwa: Dostawa wyrobów ortopedycznych
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 13: Dostawa wyrobów ortopedycznych - opisane w załączniku nr 2.13 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 14 Nazwa: Dostawa materiałów do inhalacji
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 14: Dostawa materiałów do inhalacji - opisane w załączniku nr 2.14 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Woje

Część nr: 15 Nazwa: Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 15: Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli - opisane w załączniku nr 2.15 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 16 Nazwa: Dostawa strzykawek
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 16: Dostawa strzykawek - opisane w załączniku nr 2.16 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 17 Nazwa: Dostawa materiałów do USG
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 17: Dostawa materiałów do USG - opisane w załączniku nr 2.17 do s.i.w.z.; . Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 18 Nazwa: Dostawa materiałów do spirometru
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 18: Dostawa materiałów do spirometru - opisane w załączniku nr 2.18 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 19 Nazwa: Dostawa rękawic jednorazowych
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 19: Dostawa rękawic jednorazowych - opisane w załączniku nr 2.19 do s.i.w.z.; . Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur, PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną, PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 20 Nazwa: Dostawa różnych materiałów medycznych
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 20: Dostawa różnych materiałów medycznych- opisane w załączniku nr 2.20 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 21 Nazwa: Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 21: Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.21 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 22 Nazwa: Dostawa końcówek do pipet BIOHIT
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 22: Dostawa końcówek do pipet BIOHIT - opisane w załączniku nr 2.22 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 23 Nazwa: Dostawa materiałów do sterylizacji
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 23: Dostawa materiałów do sterylizacji - opisane w załączniku nr 2.23 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 24 Nazwa: Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 24: Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej - opisane w załączniku nr 2.24 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 25 Nazwa: Dostawa bielizny do sterylizatorni
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 25: Dostawa bielizny do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.25 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Część nr: 26 Nazwa: Dostawa rękawic do sterylizatorni
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 26: Dostawa rękawic do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.26 do s.i.w.z.; Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur, PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną, PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych. Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33140000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10385527 2024-05-08
godz. 08:45
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa asortymentu medycznego na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii COZL. Zamówienie zostało podzielone na 35 części. COZL/DZP/AK/3411...
10398784 2024-05-09
godz. 11:30
Opolskie Zakup i dostawa testów do wykrywania SARS-CoV-2 oraz innych patogenów metodą RT-PCR – wrazz dzierżawą aparatu dla Zakładu Mikrobiologii DZP/2-23/233/37/2024
10473437 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie 71-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji Część 1: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia i narzędzi do steryliz...
10428704 2024-05-13
godz. 11:00
Wielkopolskie Dostawa leków, opatrunków leczniczych, płynów do dializ, płynów infuzyjnych i preparatów do żywienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, opatrunków leczniczych, płynów ...
10428742 2024-05-14
godz. 08:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i sz...
10416303 2024-05-14
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu 1x użytku, szwów, endoprotez, implantów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych oraz pulsoksymetru dla SP ZOZ w Obornikach, opisany w 4...
10440776 2024-05-16
godz. 09:00
Lubelskie DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH – 42 ZADANIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegó...
10440773 2024-05-16
godz. 09:00
Łódzkie Przedmiotem postępowania jest dostawa narzędzi i akcesoriów endoskopowych dla Pracowni Endoskopii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Liczba pakietów- 9
10416315 2024-05-16
godz. 09:45
Mazowieckie Rama przestrzenna do wieloosiowej korekcji deformacji kończyn 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy elementów ramy przestrzennej do wieloosiowej korekcji deformacji kończyn2...
10463918 2024-05-20
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie składa się z 12 pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówieniaZamawiający dopuszcza moż...