Przetarg 7569445 - Dostawa sprzętu medycznego do optyki oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7569445 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-03
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego do optyki oraz ureterenofiberoskopii
Numer referencyjny: EZ/366/205/20

1. Przedmiotem zamówienia je
st dostawa sprzętu medycznego do optyki oraz ureterenofiberoskopii według wymienionych niżej części: ZADANIE 1, ZADANIE 2.
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” oraz „Kartach Parametrów” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.
4. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu starego sprzętu, a Wykonawca do jego przyjęcia. Zadanie 1 i Zadanie 2 objęte są tzw. „Programem wymiany - nowe za stare”.
5. W przypadku zaistnienia podstaw do powierzenia przetwarzania danych osobowych zobowiązujemy się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej integralną część SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego).
6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33162200-5: Przyrządy używane na salach operacyjnych
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 21 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 2 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 21 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 2 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy. 1 część, 1 pozycja.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 21 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 2 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy. 1 część, 1 pozycja.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540125267-N-2020 z dnia: 2020-07-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-14, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-17, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540128174-N-2020 z dnia: 2020-07-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-14, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-22, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540130607-N-2020 z dnia: 2020-07-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do optyki oraz ureterenofiberoskopii według wymienionych niżej części: ZADANIE 1, ZADANIE 2. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” oraz „Kartach Parametrów” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 4. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu starego sprzętu, a Wykonawca do jego przyjęcia. Zadanie 1 i Zadanie 2 objęte są tzw. „Programem wymiany - nowe za stare”. 5. W przypadku zaistnienia podstaw do powierzenia przetwarzania danych osobowych zobowiązujemy się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej integralną część SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego). 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33162200-5: Przyrządy używane na salach operacyjnych 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 21 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 2 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do optyki oraz ureterenofiberoskopii według wymienionych niżej części: ZADANIE 1, ZADANIE 2. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” oraz „Kartach Parametrów” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 4. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu starego sprzętu, a Wykonawca do jego przyjęcia. Zadanie 1 i Zadanie 2 objęte są tzw. „Programem wymiany - nowe za stare”. 5. W przypadku zaistnienia podstaw do powierzenia przetwarzania danych osobowych zobowiązujemy się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej integralną część SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego). 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33162200-5: Przyrządy używane na salach operacyjnych 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 30 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 21 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III niniejszej SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych, ogólnie dostępnych w bazach, np. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
W ogłoszeniu powinno być:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III niniejszej SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych, ogólnie dostępnych w bazach, np. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
W ogłoszeniu jest:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 21 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 2 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy. 1 część, 1 pozycja.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 30 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 21 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy. 1 część, 1 pozycja.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
W ogłoszeniu jest:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 21 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 2 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy. 1 część, 1 pozycja.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy. Termin dostawy: do 30 dni dla pierwszej dostawy oraz w terminie 21 dni dla każdej następnej dostawy od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy. 1 część, 1 pozycja.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540131433-N-2020 z dnia: 2020-07-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-14, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-27, godzina: 10:00
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33162200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380512 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup urządzenia do koagulacji z nożem radiochirurgicznym dla potrzeb Oddziału Okulistyki
10291720 2024-04-05
godz. 11:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego I. Zamówienie swym zakresem obejmuje 26 pakietów (części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załą...
10305915 2024-04-08
godz. 09:30
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów i wyposażenia do sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunk...
10370155 2024-04-11
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa systemów grzewczych oraz urządzeń do dezynfekcji w ramach projektu: Doposażenie i modernizacja SOR w ZOZ w Brodnicy oraz doposażenie ...
10380619 2024-04-15
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia Część 1: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu fotow...
10318401 2024-04-16
godz. 11:00
Małopolskie Dostawa materiałów anestezjologicznych oraz dzierżawa urządzeń (DFP.271.24.2024.EP) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów anestezjologicznych oraz dzierżawa urządzeń.
10365902 2024-04-23
godz. 10:00
Łódzkie SZP.281.11.2024 – Dostawa testów, wskaźników, zestawów odczynnikowych, materiałów kalibracyjnych i kontrolnych oraz części zużywalnych wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania b...
10365899 2024-04-23
godz. 11:00
Dolnośląskie PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY STYMULATORÓW SERCA I IMPALNOTOWANYCH REJESTRATORÓW EKG Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wszczepialnych wyrobów medycznych dla pacjentów ...
10325024 2024-04-24
godz. 09:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników do wykonywania badań elektroforeza białek wraz dzierżawą analizatorów dla podmiotów leczniczych województwa podkarpackiego...
10380352 2024-05-08
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa sprzętu medycznego I postępowanie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego :Pakiet nr 1- Aparaty EKGPakiet nr 2- Holter ciśnieniowyPakiet nr 3- Holter EKGPakie...