Przetarg - Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału...

   
Analizuj Zamówienie 6377078 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-10-30
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarno
brzegu
Numer referencyjny: WSz-II.4.291.56.2018.UE

I. Przedmiot zamównia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu ujęta w 14 pakietach.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu", w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego, oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
33100000 – 1 Urządzenia medyczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Dostawa obejmuje:
A) Dostawę wyposażenia, w tym:
Pakiet 1 – Kardiomonitor
Pakiet 2 – Defibrylator
Pakiet 3 – Respirator
Pakiet 4 – USG
Pakiet 5 – Pompa infuzyjna
Pakiet 6 – Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych
Pakiet 7 – Aparat do szybkiego przetaczania płynów
Pakiet 8 – Pulsoksymetr
Pakiet 9 – Kapnograf
Pakiet 10 – elektryczne urządzenia do ssania
Pakiet 11 – Aparat do znieczulenia
Pakiet 12 – Zestaw do trudnej intubacji
Pakiet 13 – Zestaw do intubacji i wentylacji
Pakiet 14 – Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta

B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A;
C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym;
D) Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A – nie dotyczy Pakietu 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14;
E) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A.

3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym – dokumentacja techniczna (serwisowa) nie dotyczy Pakietu 7, 12, 13.
4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.).
5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną.
6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 Kardiomonitor
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 1 – Kardiomonitor B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A; E) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 – Defibrylator
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 2 – Defibrylator B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A; E) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 – Respirator
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 3 – Respirator B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A; E) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 – USG
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 4 – USG B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A; E) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5 – Pompa infuzyjna
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 5 – Pompa infuzyjna B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A; E) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6 – Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 6 – Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7 – Aparat do szybkiego przetaczania płynów
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 7 – Aparat do szybkiego przetaczania płynów B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8 – Pulsoksymetr
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 8 – Pulsoksymetr B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9 – Kapnograf
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 9 – Kapnograf B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A,w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 10 – Elektryczne urządzenia do ssania
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 10 – Elektryczne urządzenia do ssania B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 11 – Aparat do znieczulenia
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 11 – Aparat do znieczulenia B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A; E) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12 – Zestaw do trudnej intubacji
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 12 – Zestaw do trudnej intubacji B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 13 – Zestaw do intubacji i wentylacji
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 13 – Zestaw do intubacji i wentylacji B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 14 – Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33100000 – 1 Urządzenia medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostawa obejmuje: A) Dostawę wyposażenia, w tym: Pakiet 14 – Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta B) Zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A; C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym; D) Serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. 4. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.). 5. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną. 6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500267369-N-2018 z dnia: 2018-11-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest:
II. 2. 2) C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym;
W ogłoszeniu powinno być:
II. 2. 2) C) Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym - nie dotyczy Pakietu 12;


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-14, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-19, godzina: 10:00,
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10440388 2024-04-23
godz. 11:30
Opolskie Zakup, dostawa i montaż Płuczko – Dezynfektorów Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia medycznego w postaci płuczko – dezynfektorów wraz z koszami multi...
10370931 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Sprzedaż i dostawa do Siedziby Zamawiającego odczynników do wykonywania jakościowych badań metodą chemiluminescencji markerów czynników zakaźnych wraz z dzierżawą niezbędnych urz...
10395727 2024-05-06
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 następujące ...
10380466 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu do anestezji i resuscytacji, materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Wojewódzkiej Stacj...
10425142 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Dzierżawa 1 szt. systemu do biopsji piersi pod kontrolą USG, MGR oraz rezonansem wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych do biopsji.
10426478 2024-05-10
godz. 10:00
Świętokrzyskie Zakup i dostawa tomografu komputerowego
10425210 2024-05-10
godz. 11:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunodiagnostycznego, zakup i dostawa odczynników oraz materi...
10425135 2024-05-10
godz. 11:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzupełnienie dla Zespołu Opieki Zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława. 2. Zamówienie obejmu...
10433187 2024-05-13
godz. 08:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętów medycznych wg 3 pakietów do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach nr 1A-1C do nin. Specyf...
10440773 2024-05-16
godz. 09:00
Łódzkie Przedmiotem postępowania jest dostawa narzędzi i akcesoriów endoskopowych dla Pracowni Endoskopii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Liczba pakietów- 9