Przetarg 8363321 - Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala SP ZOZ Świdnik ( 3...

   
Analizuj Zamówienie 8363321 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-08-30
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala SP ZOZ Świdnik ( 3 pakiety ) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/07/08/2021
1. P
rzedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala SP ZOZ Świdnik ( 3 pakiety ).
Zamówienie podzielone jest na trzy pakiety:
Pakiet Nr 1 – Sprzęt dla Oddziału Położniczo - Ginekologicznego ,
Pakiet Nr 2 – Sprzęt dla Oddziału Neonatologicznego,
Pakiet Nr 3 – Sprzęt dla Oddziału Pediatrycznego i Izby Przyjęć.
2. Szczegółowe wymagania techniczne związane z przedmiotem zamówienia opisane są w:
a) Załączniku Nr 1.1 do SWZ - Tabele wymaganych parametrów technicznych ( Pakiet Nr 1 - Sprzęt dla Oddziału Położniczo - Ginekologicznego ),
b) Załączniku Nr 1.2 do SWZ - Tabele wymaganych parametrów technicznych ( Pakiet Nr 2 - Sprzęt dla Oddziału Neonatologicznego ),
c) Załączniku Nr 1.3 do SWZ - Tabele wymaganych parametrów technicznych ( Pakiet Nr 3 - Sprzęt dla Oddziału Pediatrycznego i Izby Przyjęć).
Pakiet Nr 1 – Sprzęt dla Oddziału Położniczo - Ginekologicznego Część nr 1 Sprzęt dla Oddziału Położniczo - Ginekologicznego, zgodnie z Pakietem Nr 1: monitoring kardiotokograficzny 6 szt. KTG - system zintegrowany ze zbiorczą centralą komputerową i telemetrią - ruchomym systemem (1 zestaw ) pulsoksymetr ( 2 szt. ) pompa infuzyjna (3 szt. ) fotel ginekologiczny ( 2 szt. ) kolposkop ( 1 szt.) zestaw narzędzi chirurgicznych (1 zestaw ) kardiomonitor ( 1 szt. ) aparat UDT / detektor tętna płodu ( 2 szt.) Szczegółowe wymagania techniczne związane z przedmiotem zamówienia opisane są w Załączniku Nr 1.1 do SWZ - Tabele wymaganych parametrów technicznych ( Pakiet Nr 1 - Sprzęt dla Oddziału Położniczo - Ginekologicznego ). II. Rozwiązania równoważne. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. III. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Pakiet Nr 2 – Sprzęt dla Oddziału Neonatologicznego Część nr 2 Sprzęt medyczny dla Oddziału Neonatologicznego, zgodnie z Pakietem Nr 2 : kardiomonitor ( 2 szt. ) pulsoksymetr stacjonarny modułowy z krzywą pletyzmograficzną ( 2 szt. ) pompa infuzyjna ( 1 szt. ) pompa przepływowa do przetaczania krwi i płynów ( 1 szt. ) lampa do fototerapii stojąca ( 2 szt. ) mata ledowa do fototerapii ( 1 szt. ) inkubator otwarty - stanowisko do resuscytacji ( 1 szt. ) Szczegółowe wymagania techniczne związane z przedmiotem zamówienia opisane są w Załączniku Nr 1.2 do SWZ - Tabele wymaganych parametrów technicznych ( Pakiet Nr 2- Sprzęt dla Oddziału Neonatologicznego ) ZMIANY UMOWY: 1.Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej Umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1)zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej w rozumieniu § 11 uniemożliwiającej terminową realizację Umowy, przy czym przedłużenie terminu wykonania Umowy nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 2) zmiany wartości Umowy brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek – jeżeli taka zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, od dnia wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT) i w zakresie zmiany tej stawki, 3) zmiany obowiązujących przepisów, w dacie zawarcia Umowy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) zmiany sposobu spełnienia świadczenia ( zmiana oferowanych urządzeń). Zmiana sposobu spełnienia świadczenia jest dopuszczalna w przypadku wystąpienia jednej z podanych okoliczności: a) wystąpienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód uniemożliwiających terminową dostawę wskazanych w ofercie produktów w szczególności w przypadku zakończenia ich produkcji lub niedostępności ich na rynku w momencie realizowania dostaw – pod warunkiem, że Wykonawca dochował należytej staranności i w momencie uzyskania zamówienia wykonał odpowiednie czynności w celu ich zamówienia. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym Wykonawca może dostarczyć i zamontować inne urządzenia (urządzenia zastępcze) lub zainstalować inne oprogramowanie, które spełniają wymogi opisane w SWZ i załącznikach pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę zgodności tych urządzeń z wymogami Zamawiającego oraz przedstawienia dla urządzeń zastępczych wszystkich dokumentów wymaganych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej Umowie, b) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia lub oprogramowania - pod warunkiem, że urządzenie mające być dostarczone w miejsce oferowanego spełnia wymogi opisane w SWZ i załącznikach pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę zgodności tego urządzenia z wymogami Zamawiającego oraz przedstawienia dla niego wszystkich dokumentów wymaganych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej Umowie, 5) konieczności dokonania zmiany osób, o których mowa w treści Umowy, po którejkolwiek ze Stron Umowy; c.d. w Sekcji II.2.4) Opis przedmiotu dla części nr 3
Pakiet Nr 3 – Sprzęt dla Oddziału Pediatrycznego i Izby Przyjęć Część nr 3 Sprzęt dla Oddziału Pediatrycznego i Izby Przyjęć, zgodnie z Pakietem Nr 3. Oddział Pediatryczny kardiomonitor ( 1 szt. ) spirometr na mobilnym wielofunkcyjnym wózku zabiegowym ( 1 szt. ) ssak elektryczny ( 1 szt. ) waga z pomiarem wzrostu dla dzieci i dorosłych ( 1 szt. ) waga niemowlęca ( 3 szt. ) Izba Przyjęć aparat EKG na mobilnym wielofunkcyjnym wózku zabiegowym ( 1 szt. ) ssak elektryczny ( 2 szt. ) lampa operacyjna zabiegowa ( 2 szt. ) stół zabiegowy ( 1 szt. ) Szczegółowe wymagania techniczne związane z przedmiotem zamówienia opisane są w Załączniku Nr 1.3 do SWZ - Tabele wymaganych parametrów technicznych ( Pakiet Nr 3 - Sprzęt dla Oddziału Pediatrycznego i Izby Przyjęć ). c.d. ZMIANY UMOWY: 6) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po Stronie Zamawiającego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania, zmiany będącej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej Umowy.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 33100000, 33123200, 33123210, 33152000, 33157000, 33162100, 33164100, 33167000, 33169000, 33192210, 33192230, 33194000, 33194110, 33195000, 33195110, 38310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406381 2024-05-06
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SWZ – FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. SZP/9/2024
10416236 2024-05-09
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Okulistyki - ilość zadań: 13
10425210 2024-05-10
godz. 11:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunodiagnostycznego, zakup i dostawa odczynników oraz materi...
10416186 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
10428683 2024-05-16
godz. 10:00
Podlaskie Dostawa analizatorów laboratoryjnych na potrzeby SP ZOZ w Łapach w ramach projektu doposażania SOR i pracowni diagnostycznych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa analizatorów l...
10440790 2024-05-20
godz. 08:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa angiografu wraz z pozostałym wyposażeniem i adaptacją pomieszczeń w celu dostosowania Pracowni Hemodynamiki do obowiązujących przepisów2. Przed...
10457528 2024-05-20
godz. 09:00
Małopolskie DOSTARCZANIE NARZĘDZI I AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH WG 18 PAKIETÓW 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie narzędzi i akcesoriów endoskopowych zgodnie z opisem i wymaganiami zawartym...
10451078 2024-05-22
godz. 08:00
Śląskie Dostawy wyrobów jałowych do zabiegów neurochirurgicznych Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2.1-2.7 specyfikacji asortymentowo-cenowa
10463934 2024-05-24
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa urządzenia do podciśnieniowego leczenia ran 3 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego urządzenia do podciśnieniowego leczenia ran 3 szt., któreg...
10451046 2024-05-29
godz. 08:15
Pomorskie Dostawa sprzętu medycznego w VI pakietach Dostawa specjalistycznego sprzętu na potrzeby placówki medycznej 218/2024/PN