Przetarg 7331697 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych...

   
Analizuj Zamówienie 7331697 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-12
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych
Numer referencyjny: 01/2020/ START

Przedmiotem zamówienia jest dostawa
sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na siedem części:

Cz. I - sprzęt komputerowy
Cz. II – akcesoria hotelowe
Cz. III - gry
Cz. IV - szafy
Cz. V - sprzęt Agd
Cz. VI - akcesoria Agd
Cz. VII - sprzęt do masażu


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 6 (dla cz. I sprzęt komputerowy),
w załączniku nr 7 (dla cz. II akcesoria hotelowe), w załączniku nr 8 (cz. III gry), w załączniku nr 9 (cz. IV szafy), w załączniku nr 10 (cz. V sprzęt Agd), w załączniku nr 11 ( cz. VI akcesoria Agd), w załączniku nr 12 (cz. VII sprzęt do masażu) do niniejszego zaproszenia.

Dla cz. III : w przedmiot zamówienia wchodzi również instruktaż – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do udzielenia gwarancji (dla tych pozycji, dla których wymagana jest gwarancja wskazana w załącznikach dla danej części w opisie przedmiotu zamówienia oraz
w ofercie Wykonawcy – w przypadku cz. IV i cz. VII) - według zasad określonych w projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 13 ( cz. I, II, V) i załącznik nr 14 ( cz. III, IV, VI, VII).

Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje środowisko Microsoft Windows lub inne równoważne oznacza to, że programy, których używa Zamawiający będą funkcjonowały w środowisku danego systemu operacyjnego.

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego
w Braniewie Inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego
w Braniewie jest sekretariatzszbraniewo@gmail.com, tel. 55 243 26 06.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych (01/2020/START).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dla cz. I (sprzęt komputerowy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 6 (dla cz. I sprzęt komputerowy).

Część nr: 2 Nazwa: Dla cz. II (akcesoria hotelowe):
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 7 (dla cz. II akcesoria hotelowe)

Część nr: 3 Nazwa: Dla cz. III (gry):
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 8 (cz. III gry).

Część nr: 4 Nazwa: Dla cz. IV (szafy):
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 9 (cz. IV szafy).

Część nr: 5 Nazwa: Dla cz. V (sprzęt Agd):
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 10 (cz. V sprzęt Agd),

Część nr: 6 Nazwa: Dla cz. VI (akcesoria agd):
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 11 ( cz. VI akcesoria Agd),

Część nr: 7 Nazwa: Dla cz. VII ( sprzęt do masażu):
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 12 (cz. VII sprzęt do masażu) .

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540032501-N-2020 z dnia: 2020-02-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
data 2020-02-25, godzina 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
data 2020-02-28, godzina 09:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Medyczna, Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt medyczny, instalacje, sprzęt antywłamaniowy, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, maszyny i sprzęty inne, materiały dydaktyczne, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 30200000, 30236000, 31711000, 33192200, 37524100, 39220000, 39710000, 44421000, 44521120
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , sprzęt medyczny , instalacje , sprzęt antywłamaniowy , meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , maszyny i sprzęty inne , materiały dydaktyczne , akcesoria gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10416312 2024-05-10
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa sprzętu medycznego/rehabilitacyjnego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego/ rehabilitacyjnego. 2. Przedmiot zamówienia dla poszczegó...
10433178 2024-05-15
godz. 09:30
Pomorskie 45/PN/2024- Dostawa generatora Ge-68/Ga-68 z systemem do automatycznej elucji generatora oraz dedykowanym eluentem (kwasem solnym) dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa generatora...
10425143 2024-05-16
godz. 10:00
Mazowieckie ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM DO MONTAŻU DOSTOSOWANIEM POMIESZCZEŃ W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE, W PODZIALE NA ZADANIA 1. Przedmiotem zamówienia jest:...
10428674 2024-05-16
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa routera BGP dla sieci PW 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki routera BGP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 8 do SWZ.Przed...
10449802 2024-05-20
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup stacji transferowej luźnych bloków książek do podajnika oklejarki. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe, minimalne parametry techniczne (obl...
10460299 2024-05-20
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i uruchomienie wózka widłowego, który będzie wykorzystywany w transporcie surowców, półproduktów i produktów gotowych pomiędzy poszczeg...
10457544 2024-05-21
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przetarg nieograniczony na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zwanej dalej u.p.z.p. Przedmiotem zamówienia...
10406371 2024-05-22
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA – WYPOSAŻENIE WARSZTATOWE (WYCINARKA PLAZMOWA) wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr...
10457554 2024-05-23
godz. 09:00
Wielkopolskie „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury teleinformatycznej w SZOZ nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu” Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
10394765 2024-05-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa i montaż regałów magazynowych półkowych META oraz regałów paletowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Regały magazynowe półkowe META oraz regały paletowe - 1 komplet