Przetarg 7882053 - Dostawa sprzętu komputerowego. Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7882053 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer referencyjny: ZP.272.14.2020

2. Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzę
tu komputerowego w związku z realizacją projektu: „Mój rozwój- moja przyszłość II” w podziale na 15 zadań tj:
1) Zadanie 1: Laptop z oprogramowaniem – 112 szt.
2) Zadanie 2: Monitor interaktywny -75” – 7 szt
3) Zadanie 3: Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt.
4) Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne mono – 14 szt.
5) Zadanie 5: Radioodtwarzacz- 5 szt.
6) Zadanie 6: projektor multimedialny – 2 szt.
7) Zadanie 7: Aparat fotograficzny – 3 szt.
8) Zadanie 8: Tablica interaktywna – 3 szt.
9) Zadanie 9: Zestaw interaktywny (tablica, projektor, uchwyt, głośniki) - 10 szt.
10) Zadanie 10: Kamera wideo +statyw - 3 komplety
11) Zadanie 11: Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym – 25 szt.
12) Zadanie 12: Serwer NAS – 1 szt.
13) Zadanie 13: Akcesoria – według zamówienia jak w zał. 1 do SIWZ
14) Zadanie 14: Tablet 10” – 14 szt.
15) Zadanie 15: Multimedialna pracownia językowa na 8 stanowisk – 2 szt.
Zamówienie obejmuje dostawę do jednostek organizacyjnych wskazanych w zał. do Umowy w terminach wskazanych w SIWZ.
Szczegółowy opis zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Laptopy
Dostawa 112 szt. laptopów

Część nr: 2 Nazwa: Monitor interaktywny 75"
Dostawa 7 sztuk monitorów interaktywnych 75"

Część nr: 3 Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne - kolorowe
Dostawa 3 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych

Część nr: 4 Nazwa: Urzadzenie wielofunkcyjne - mono
Dostawa 14 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych mono

Część nr: 5 Nazwa: Radioodtwarzacz
Dostawa 5 sztuk radioodtwarzaczy

Część nr: 6 Nazwa: Projektor multimedialny
Dostawa 2 szt. projektorów multimedialnych

Część nr: 7 Nazwa: Aparaty fotografczne
Dostawa 3 szt. aparatów fotograficznych

Część nr: 8 Nazwa: Tablica interaktywna
Dostawa 3 szt. tablic interaktywnych

Część nr: 9 Nazwa: Zestaw interaktywny
Dostawa 10 szt zestawów interaktywnych

Część nr: 10 Nazwa: Kamera wideo
Dostawa 3 kompletów składających się z kamery wideo i statywu

Część nr: 11 Nazwa: Komputery stacjonarne
Dostawa 25 sztuk komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym

Część nr: 12 Nazwa: Serwer NAS
Dostawa 1 szt serwera NAS

Część nr: 13 Nazwa: Akcesoria komputerowe
Dostawa akcesoriów komputerowych w zakresie i zgodnie z wymaganiami SIWZ

Część nr: 14 Nazwa: Tablety
Dostawa 14 sztuk tabletów 10"

Część nr: 15 Nazwa: Pracownia multimedialna
Dostawa sprzętu i urządzeń do dwóch pracowni multimedialnych na 8 stanowisk i jedno stanowisko prowadzącego (8+1)

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540549079-N-2020 z dnia: 2020-12-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
29.12.2020 godz. 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
4.01.2021 godz. 10:30


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu : "Mój rozwój moja przyszłość II w podziale na 15 zadań
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu : "Mój rozwój moja przyszłość II w podziale na 16 zadań



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
16. Robot programowalny - 8 szt.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
kod: CPV 31710000-6 – Sprzęt elektroniczny


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr 16
Nazwa: Robot programowalny
Krótki opis: Dostawa 8 sztuk robotów programowalnych
Wspólny słownik zamówień : kod: CPV 31710000-6 – Sprzęt elektroniczny
Termin wykonania : 30 dni
Kryteria oceny ofert
Cena -60%
Okres gwarancji: 30%
Termin realizacji: 10%




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540555556-N-2020 z dnia: 2020-12-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu: „Mój rozwój- moja przyszłość II” w podziale na 15 zadań tj: 1) Zadanie 1: Laptop z oprogramowaniem – 112 szt. 2) Zadanie 2: Monitor interaktywny -75” – 7 szt 3) Zadanie 3: Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt. 4) Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne mono – 14 szt. 5) Zadanie 5: Radioodtwarzacz- 5 szt. 6) Zadanie 6: projektor multimedialny – 2 szt. 7) Zadanie 7: Aparat fotograficzny – 3 szt. 8) Zadanie 8: Tablica interaktywna – 3 szt. 9) Zadanie 9: Zestaw interaktywny (tablica, projektor, uchwyt, głośniki) - 10 szt. 10) Zadanie 10: Kamera wideo +statyw - 3 komplety 11) Zadanie 11: Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym – 25 szt. 12) Zadanie 12: Serwer NAS – 1 szt. 13) Zadanie 13: Akcesoria – według zamówienia jak w zał. 1 do SIWZ 14) Zadanie 14: Tablet 10” – 14 szt. 15) Zadanie 15: Multimedialna pracownia językowa na 8 stanowisk – 2 szt. Zamówienie obejmuje dostawę do jednostek organizacyjnych wskazanych w zał. do Umowy w terminach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu: „Mój rozwój- moja przyszłość II” w podziale na 15 zadań tj: 1) Zadanie 1: Laptop z oprogramowaniem – 112 szt. 2) Zadanie 2: Monitor interaktywny -75” – 7 szt 3) Zadanie 3: Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt. 4) Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne mono – 14 szt. 5) Zadanie 5: Radioodtwarzacz- 5 szt. 6) Zadanie 6: projektor multimedialny – 2 szt. 7) Zadanie 7: Aparat fotograficzny – 3 szt. 8) Zadanie 8: Tablica interaktywna – 3 szt. 9) Zadanie 9: Zestaw interaktywny (tablica, projektor, uchwyt, głośniki) - 10 szt. 10) Zadanie 10: Kamera wideo +statyw - 3 komplety 11) Zadanie 11: Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym – 25 szt. 12) Zadanie 12: Serwer NAS – 1 szt. 13) Zadanie 13: Akcesoria – według zamówienia jak w zał. 1 do SIWZ 14) Zadanie 14: Tablet 10” – 16 szt. 15) Zadanie 15: Multimedialna pracownia językowa na 8 stanowisk – 2 szt.16) Zadanie 16: Robot programowalny - 8 szt. Zamówienie obejmuje dostawę do jednostek organizacyjnych wskazanych w zał. do Umowy w terminach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 04.01.2021, godzina: 10:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 11.01.2021, godzina: 10:30,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 14 Nazwa: Tablety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa 14 sztuk tabletów 10"

W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 14 Nazwa: Tablety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa 16 sztuk tabletów 10"




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540398572-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 11.01.2021, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 14.01.2021, godzina: 10:30




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540400615-N-2021 z dnia: 2021-01-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 14.01.2021, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 18.01.2021, godzina: 10:30




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540402887-N-2021 z dnia: 2021-01-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 18.01.2021, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 21.01.2021, godzina: 10:30
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 30213000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379791 2024-04-05
godz. 09:00
Łódzkie 0230/NDP/BSU/2024 Zakup wtyczek EasyFog oraz Transform Effector do Unreal Enginenr 0230/NDP/BSU/2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 1. EasyFog: https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/pr...
10375699 2024-04-05
godz. 10:00
Lubelskie Zakup aktualizacji na statkach powietrznych, symulatorach i urządzeniach mobilnych Przedmiotem zamówienia jest zakup aktualizacji oprogramowania na statkach powietrznych (w systemach radi...
10338871 2024-04-05
godz. 10:00
Śląskie Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II 1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie poradni okulistyki dla dzieci i doros...
10318040 2024-04-05
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą stołu plastycznego z wykorzystaniem technologii rzeczywistości wirtualnej VR. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie i instalację stan...
10336413 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Rozeznanie rynku: Zakup subskrypcji i wsparcia producenta na oprogramowanie narzędziowe Hurtowni danych Przedmiotem zapytania jest Zakup subskrypcji i wsparcia dla licencji na oprogramowan...
10378744 2024-04-05
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Odnowienie obecnie posiadanych 83 licencji Eset Protect Entry ON-PREM na 1 rok.
10379698 2024-04-08
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa sprzętu komputerowego Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i komputerów:1. Laptop – 17 szt.,2. Komputer stacjonarny – 7 szt.Szczegółowy opis przedmiotu...
10381303 2024-04-08
godz. 11:00
Lubelskie Przedłużenie wsparcia producenta i licencji systemu antyspamowego
10381365 2024-04-10
godz. 10:00
Dolnośląskie 1.Przedmiotem zamówienia jest zakupu i dostawa sprzętu komputerowego – MONITORY - w ilości 20 sztuk - w ramach projektu ,,Kształcenie zawodowe w Technikum Akademickim drogą do sukcesu...
10375664 2024-04-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji do Systemu Barracuda. WNP/227/BN/2024