Przetarg 12185450 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa...

   
Analizuj Zamówienie 12185450
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-28
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyp
osażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.2. Część 1 – Sprzęt techniczny – przedmiot zamówienia części 1 obejmuje dostawę następują-cych urządzeń:a) piła do betonu i stali – 1 szt.b) pilarka ratownicza o mocy min. 5 KM – 1 szt.c) pilarka do drewna o mocy min. 3 KM – 1 szt.d) nagrzewnice elektryczne – 3 szt.e) nagrzewnice olejowe – 2 szt.f) przedłużacze bębnowe 50 m – 2 szt.g) przedłużacze bębnowe 40 m – 2 szt.h) kanistry 20 l – 10 szt.1.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5A do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń(sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1C do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie/produkt jest oferowane przez Wykonawcę.4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenia/produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiają-cy może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.7. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.9. Wymagana gwarancja dla części 1 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.2) Część 2 – Sprzęt pozostały – przedmiot zamówienia części 2 obejmuje dostawę:a) worków – 5 000 szt.b) latarek szperaczy – 20 szt.c) latarek czołówek – 20 szt.d) urządzeń do pakowania worków (workownice) – 2 szt. e) butów ochronnych – 10 szt.f) deski do ewakuacji osób poszkodowanych – składana – 1 szt. g) noszy brezentowych składanych do przenoszenia osób chorych – 5 szt.h) namiotów ekspresowych do wydawania posiłków – 4 szt.i) megafonów ręcznych z syreną – 2 szt.j) syren z megafonem na samochód – 3 szt.2.1.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5B do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń(sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1C do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie/produkt jest oferowane przez Wykonawcę.4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenia/produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiają-cy może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.7. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.9. Wymagana gwarancja dla części 2 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 20263) Część 3 – Namiot pneumatyczny - przedmiot zamówienia części 3 obejmuje dostawę 1 szt. namiotu pneumatycznego.3.1.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5C do SWZ.3.2.) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39522530-1 – Namioty3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń(sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1C do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie/produkt jest oferowane przez Wykonawcę.4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenia/produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiają-cy może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.7. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.9. Wymagana gwarancja dla części 3 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!

IGK.271.27.2025
branża Energoelektryczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża urządzenia, materiały, sprzęt rtv, multimedia, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne
kody CPV 31521320, 32343200, 33192160, 39522530, 39715200, 43830000, 44511000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , sprzęt rtv, multimedia , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12197330 2025-12-08
godz. 06:00
Śląskie Palnik do cięcia złomu PC-243Anr.061.00.56 L-800mm
12200965 2025-12-08
godz. 08:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych do 50 kVa-4 szt..
12193522 2025-12-08
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA PIERŚCIENI J.LR24/17 SPRĘŻYSTYCH OBRĘCZY Adres dostawy: M040
12194918 2025-12-08
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA SONDY 31 RA-222 229 VEGAPLUS Adres dostawy: M040
12200370 2025-12-08
godz. 09:00
Dolnośląskie DOSTAWA NADAJNIKA ERGO-TG V2 2,4 GHZ HETRONIC Adres dostawy: M040
11885802 2025-12-08
godz. 09:00
Dolnośląskie Dostawa i montaż cyfrowej maszyny drukującej Przedmiot zamówienia obejmuje...
12182346 2025-12-08
godz. 10:00
Podlaskie Zakup kamery i drona z wyposażeniem do pomiarów parametrów ruchu drogowego oraz...
12192451 2025-12-08
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Zakup przyczepki ciężarowej przystosowanej do przewozu pojazdów i sprzętu
12193814 2025-12-08
godz. 10:30
Mazowieckie ZSZ1/03/12/2025 Dostawa szorowarki Karcher BD 50/50 C Bp Classic wraz z...
11852090 2025-12-08
godz. 12:00
Pomorskie Zakup urządzeń i wyposażenia do pracowni szkolnych w szkołach ponadpodstawowych...