Przetarg - Dostawa pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu komputerowego i...

   
Analizuj Zamówienie 5607603 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2017-11-13
przedmiot ogłoszenia
Dostawa pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Ośrodków Wychowania Przedszkolnego Gminy Jemielnic
a, w ramach projektu Atrakcyjne przedszkole, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020
Numer referencyjny: IB.271.17.2017

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Ośrodków Wychowania Przedszkolnego Gminy Jemielnica, w ramach projektu Atrakcyjne przedszkole. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020

2. Zamówienie dotyczy:

Część 3: Sprzęt TIK niezbędny do realizacji programów nauczania.

Uwaga! Zamówienie publiczne nie obejmuje części 1 i 2. Zamawiający z uwagi na kwestie organizacyjne i porządkowe podzielił zamówienie na części oznaczone symbolami: część nr 1, część nr 2 i część nr 3

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do Biura projektu: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrówce ul. Kościuszki 98, sprzęt wymagający montażu do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego znajdujących się na terenie Gminy Jemielnica:
4.1. Oddział Przedszkolny Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrówce
ul. Kościuszki 98
4.2. Publiczne Przedszkole w Jemielnicy ul. Wiejska 76

5.1 Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00
przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do
poinformowania Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
5.2 Poza dokonaniem dostawy towarów, wykonawca zobowiązuje się do instalacji i/lub montażu prostych
czynności umożliwiających funkcjonowanie montowanego lub instalowanego towaru zgodnie z
przeznaczeniem.
5.3 Poprzez instalację i/lub montaż prostych czynności umożliwiających funkcjonowanie montowanego lub
instalowanego towaru zgodnie z przeznaczeniem rozumie się:
• Instalacja systemów operacyjnych na wszystkich laptopach;
• Instalacja aplikacji na tabletach;
• Montaż i uruchomienie tablic i podłogi interaktywnej;
• Sprawdzenie sprawności użytkowej pozostałych pomocy.
5.4 Dostawca zobowiązuje się również zainstalować/zamontować dostarczany towar, przy użyciu środków
własnych lub przy wykorzystaniu zasobów innego podmiotu.

6. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których mają być zamontowane urządzenia. Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w Referacie Inwestycji, Rozwoju i Ochrony Środowiska w Jemielnicy przy ul. Strzeleckiej 67.

7. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
7.1 pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z legalnej dystrybucji. Muszą spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym oprogramowaniu;
7.2. wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej;
7.3. oferowany sprzęt (optyczny, techniczny, komputerowy, multimedialny, itd.) musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016r.);
7.4. przedmiot zamówienia pkt. 7.3 musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, mieć oznakowanie znakiem CE, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany;
7.5. Wszystkie pomoce dydaktyczne i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia powinny spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
7.6. Dostarczony towar musi być posegregowany zgodnie z załącznikami do SIWZ (2c) i zapakowany w opakowaniach umożliwiających jego jednoznaczną identyfikację.
7.7. Wykonawca zapewni takie opakowanie dostarczanych pomocy jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
7.8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
7.10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego;
b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach;
c) nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego
7.11. w ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi oferowanego sprzętu w pkt.7.3.

5. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji zamówienia. Suma gwarancyjna w wysokości co najmniej równej wartości realizowanego zamówienia (posiadane przez Wykonawcę OC musi obejmować ochroną ubezpieczeniową również podwykonawców, którzy realizują przedmiot zamówienia – jeżeli dotyczy). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część suma gwarancyjna dotyczy wysokości co najmniej sumy gwarancji dla wszystkich części na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca, wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przedłoży kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i będzie ona stanowiła załącznik do umowy.

6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie,
jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

7. Ofertowane przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę pomoce muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż oddano w opisie przedmiotu zamówienia.

8. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Na Wykonawcy, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, ciąży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

9. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.

9.1. wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min. 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i podpisanego obustronnie bezusterkowo protokołu odbioru końcowego potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia.
9.2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie.
9.3. udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji;
9.4. udzielona gwarancja nie może ograniczać zamawiającego do instalowania w sprzęcie standardowych kart rozszerzeń, pamięci, napędów, procesorów, sterowników oraz bieżących konserwacji sprzętu.
9.5. w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu;
9.6. w przypadku maksymalnie 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad;
9.7. Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych lub lepszych parametrach
9.8. czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 72 godziny (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii;
9.9. Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji;
9.10. koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500060737-N-2017 z dnia: 2017-11-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Ośrodków Wychowania Przedszkolnego Gminy Jemielnica, w ramach projektu Atrakcyjne przedszkole. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020
2. Zamówienie dotyczy:
Część 3: Sprzęt TIK niezbędny do realizacji programów nauczania.
Uwaga! Zamówienie publiczne nie obejmuje części 1 i 2. Zamawiający z uwagi na kwestie organizacyjne i porządkowe podzielił zamówienie na części oznaczone symbolami: część nr 1, część nr 2 i część nr 3
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do Biura projektu: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrówce ul. Kościuszki 98, sprzęt wymagający montażu do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego znajdujących się na terenie Gminy Jemielnica:
4.1. Oddział Przedszkolny Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrówce
ul. Kościuszki 98
4.2. Publiczne Przedszkole w Jemielnicy ul. Wiejska 76
5.1 Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00
przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do
poinformowania Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
5.2 Poza dokonaniem dostawy towarów, wykonawca zobowiązuje się do instalacji i/lub montażu prostych
czynności umożliwiających funkcjonowanie montowanego lub instalowanego towaru zgodnie z
przeznaczeniem.
5.3 Poprzez instalację i/lub montaż prostych czynności umożliwiających funkcjonowanie montowanego lub
instalowanego towaru zgodnie z przeznaczeniem rozumie się:
• Instalacja systemów operacyjnych na wszystkich laptopach;
• Instalacja aplikacji na tabletach;
• Montaż i uruchomienie tablic i podłogi interaktywnej;
• Sprawdzenie sprawności użytkowej pozostałych pomocy.
5.4 Dostawca zobowiązuje się również zainstalować/zamontować dostarczany towar, przy użyciu środków
własnych lub przy wykorzystaniu zasobów innego podmiotu.
6. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których mają być zamontowane urządzenia. Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w Referacie Inwestycji, Rozwoju i Ochrony Środowiska w Jemielnicy przy ul. Strzeleckiej 67.
7. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
7.1 pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z legalnej dystrybucji. Muszą spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym oprogramowaniu;
7.2. wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej;
7.3. oferowany sprzęt (optyczny, techniczny, komputerowy, multimedialny, itd.) musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016r.);
7.4. przedmiot zamówienia pkt. 7.3 musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, mieć oznakowanie znakiem CE, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany;
7.5. Wszystkie pomoce dydaktyczne i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia powinny spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
7.6. Dostarczony towar musi być posegregowany zgodnie z załącznikami do SIWZ (2c) i zapakowany w opakowaniach umożliwiających jego jednoznaczną identyfikację.
7.7. Wykonawca zapewni takie opakowanie dostarczanych pomocy jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
7.8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
7.10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego;
b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach;
c) nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego
7.11. w ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi oferowanego sprzętu w pkt.7.3.
5. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji zamówienia. Suma gwarancyjna w wysokości co najmniej równej wartości realizowanego zamówienia (posiadane przez Wykonawcę OC musi obejmować ochroną ubezpieczeniową również podwykonawców, którzy realizują przedmiot zamówienia – jeżeli dotyczy). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część suma gwarancyjna dotyczy wysokości co najmniej sumy gwarancji dla wszystkich części na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca, wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przedłoży kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i będzie ona stanowiła załącznik do umowy.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie,
jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7. Ofertowane przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę pomoce muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż oddano w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Na Wykonawcy, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, ciąży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.
9.1. wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min. 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i podpisanego obustronnie bezusterkowo protokołu odbioru końcowego potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia.
9.2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie.
9.3. udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji;
9.4. udzielona gwarancja nie może ograniczać zamawiającego do instalowania w sprzęcie standardowych kart rozszerzeń, pamięci, napędów, procesorów, sterowników oraz bieżących konserwacji sprzętu.
9.5. w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu;
9.6. w przypadku maksymalnie 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad;
9.7. Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych lub lepszych parametrach
9.8. czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 72 godziny (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii;
9.9. Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji;
9.10. koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Ośrodków Wychowania Przedszkolnego Gminy Jemielnica, w ramach projektu Atrakcyjne przedszkole. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020
2. Zamówienie dotyczy:
Część 3: Sprzęt TIK niezbędny do realizacji programów nauczania.
Uwaga! Zamówienie publiczne nie obejmuje części 1 i 2. Zamawiający z uwagi na kwestie organizacyjne i porządkowe podzielił zamówienie na części oznaczone symbolami: część nr 1, część nr 2 i część nr 3
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia - PO ZMIANACH.
4. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do Biura projektu: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrówce ul. Kościuszki 98, sprzęt wymagający montażu do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego znajdujących się na terenie Gminy Jemielnica:
4.1. Oddział Przedszkolny Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrówce
ul. Kościuszki 98
4.2. Publiczne Przedszkole w Jemielnicy ul. Wiejska 76
5.1 Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00
przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do
poinformowania Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
5.2 Poza dokonaniem dostawy towarów, wykonawca zobowiązuje się do instalacji i/lub montażu prostych
czynności umożliwiających funkcjonowanie montowanego lub instalowanego towaru zgodnie z
przeznaczeniem.
5.3 Poprzez instalację i/lub montaż prostych czynności umożliwiających funkcjonowanie montowanego lub
instalowanego towaru zgodnie z przeznaczeniem rozumie się:
• Instalacja systemów operacyjnych na wszystkich laptopach;
• Instalacja aplikacji na tabletach;
• Montaż i uruchomienie tablic i podłogi interaktywnej;
• Sprawdzenie sprawności użytkowej pozostałych pomocy.
5.4 Dostawca zobowiązuje się również zainstalować/zamontować dostarczany towar, przy użyciu środków
własnych lub przy wykorzystaniu zasobów innego podmiotu.
6. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których mają być zamontowane urządzenia. Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w Referacie Inwestycji, Rozwoju i Ochrony Środowiska w Jemielnicy przy ul. Strzeleckiej 67.
7. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
7.1 pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z legalnej dystrybucji. Muszą spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym oprogramowaniu;
7.2. wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej;
7.3. oferowany sprzęt (optyczny, techniczny, komputerowy, multimedialny, itd.) musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016r.);
7.4. przedmiot zamówienia pkt. 7.3 musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, mieć oznakowanie znakiem CE, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany;
7.5. Wszystkie pomoce dydaktyczne i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia powinny spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
7.6. Dostarczony towar musi być posegregowany zgodnie z załącznikami do SIWZ (2c) i zapakowany w opakowaniach umożliwiających jego jednoznaczną identyfikację.
7.7. Wykonawca zapewni takie opakowanie dostarczanych pomocy jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
7.8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
7.10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego;
b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach;
c) nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego
7.11. w ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi oferowanego sprzętu w pkt.7.3.
5. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji zamówienia. Suma gwarancyjna w wysokości co najmniej równej wartości realizowanego zamówienia (posiadane przez Wykonawcę OC musi obejmować ochroną ubezpieczeniową również podwykonawców, którzy realizują przedmiot zamówienia – jeżeli dotyczy). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część suma gwarancyjna dotyczy wysokości co najmniej sumy gwarancji dla wszystkich części na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca, wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przedłoży kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i będzie ona stanowiła załącznik do umowy.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie,
jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7. Ofertowane przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę pomoce muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż oddano w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Na Wykonawcy, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, ciąży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.
9.1. wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min. 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i podpisanego obustronnie bezusterkowo protokołu odbioru końcowego potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia.
9.2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie.
9.3. udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji;
9.4. udzielona gwarancja nie może ograniczać zamawiającego do instalowania w sprzęcie standardowych kart rozszerzeń, pamięci, napędów, procesorów, sterowników oraz bieżących konserwacji sprzętu.
9.5. w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu;
9.6. w przypadku maksymalnie 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad;
9.7. Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych lub lepszych parametrach
9.8. czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 72 godziny (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii;
9.9. Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji;
9.10. koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne
kody CPV 30213100, 30231320, 32322000, 38652100, 48000000, 48300000, 48620000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , sprzęt rtv, multimedia , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380574 2024-04-08
godz. 12:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie”.2. Zakres zamówienia obejmuje dostaw...
10380546 2024-04-08
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem zamówienia w części I jest przeprowadzenie szkolenia - moduł Komunikacja i współpraca poziom 3 zgodnie aktualną wersją ramy „DigComp” - zajęcia grupowe, w ramach zad...
10300133 2024-04-09
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienie jest Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie 2. Szczegółowe okre...
10381605 2024-04-09
godz. 23:59
Mazowieckie Dostawa i wdrożenie aplikacji do rejestracji i obiegu materiałów niejawnych
10381637 2024-04-10
godz. 14:00
Mazowieckie Wdrożenie i utrzymanie systemu informatycznego QHSE w chmurze obliczeniowej i udostępnienie za pomocą portalu w formule SaaS
10324798 2024-04-11
godz. 11:30
Mazowieckie Dostawa, montaż i konfiguracja wyposażenia serwerowni dla lokalizacji OUA Halinów w podziale na 4 zadania Część 1: ZADANIE 1 Dostawa wraz z montażem i konfiguracją 2 serwerów, maci...
10298202 2024-04-22
godz. 15:00
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10341680 2024-04-23
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa płyt CD i DVD oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. PN-64/24/KT Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa płyt CD i DVD oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.Szczeg...
10324978 2024-04-23
godz. 10:00
Śląskie Dostawa komputerów do analizy i obróbki danych na potrzeby projektu badawczego ,,Standaryzacja procedury wymiarowania defektów metodą aktywnej termografii w podczerwieni" w ramach konkur...
10370878 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa asysty i wsparcia technicznego Oracle zapewnienie usług wsparcia i asysty technicznej Oracle dla produktów i licencji posiadanych przez Zamawiającego, nabytych na podstawie odrę...