Przetarg - Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z...

   
Analizuj Zamówienie 5604474 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2017-11-10
przedmiot ogłoszenia
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew w celu rozwijania szkolnej infrastruktury ora
z kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 - „Aktywna tablica“

3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych:
1 Tablica interaktywna Typ 1 Szt.2
2 Projektor ultrakrótkoogniskowy Typ 1 Szt.6
3 Głośniki szt.8
4 Tablica interaktywna Typ 2 Szt.15
5 Projektor ultrakrótkoogniskowy Typ 2 Szt.3
6 Projektor multimedialny Szt.4
7 Monitor interaktywny 65 cali Szt.4
8 Monitor interaktywny 55 cali Szt.1


3.3 Dostarczone pomoce dydaktyczne winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
3.4 Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do placówek wskazanych przez Zamawiającego, tj.: na adres:
Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczew
Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Gdańska 8
Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 8, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a, Tczew
Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 80, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul.Marii Konopnickiej 11,Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12, Tczew,
Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23, Tczew

Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne na własny koszt, zapakowane odrębnie dla każdej szkoły,.

3.5 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu przekazania przez Zamawiającego.

3.6 Oferta powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z dostawą,, rozładunkiem instalacją, uruchomieniem oraz zintegrowaniem oferowanych urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną, a także zapewnienie technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania TIK w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z różnych przedmiotów.

3.7 Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach „Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019- „Aktywna tablica”

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500060210-N-2017 z dnia: 2017-11-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
4 200, 00zł
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
- pieniądzu;
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że, zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
3.Wadium płatne jest przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 w terminie do dnia 20.11.2017r do godz.9.00 (ostateczny termin wpływu środków na konto CUW), pod rygorem niedopuszczenia do uczestnictwa w przetargu. Wpłata wadium przez uczestnika przetargu jest równoznaczna z potwierdzeniem przez niego faktu zapoznania się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i ich akceptacjąNie wymaga się wniesienia wadium.

W ogłoszeniu powinno być:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
4 200, 00zł
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
- pieniądzu;
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że, zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
3.Wadium płatne jest przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 w terminie do dnia 20.11.2017r do godz.9.00 (ostateczny termin wpływu środków na konto CUW), pod rygorem niedopuszczenia do uczestnictwa w przetargu. Wpłata wadium przez uczestnika przetargu jest równoznaczna z potwierdzeniem przez niego faktu zapoznania się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i ich akceptacjąNie wymaga się wniesienia wadium.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30231320, 32322000, 32340000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10485019 2024-04-26
godz. 13:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa monitora wraz z uchwytami PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Monitor 27" - 1 szt. 2 Uchwyt biurkowy - 2 szt.
10465114 2024-04-29
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia uzupełniającego pawilonów tematycznych zaplecza portu w miejscowości Stare Sady dla realizacji Projektu „Podniesienie konkurency...
10482567 2024-04-30
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa sprzętu łączności i informatyki
10482715 2024-04-30
godz. 10:00
Łódzkie Zakup wraz z dostawą 14 szt. monitorów oraz 14 zestawów myszka z klawiaturą.
10474021 2024-04-30
godz. 12:00
Lubelskie Wymiana projektora w sali konferencyjnej Roztoczańskiego Parku Narodowego wraz z modernizacją przyłącza i okablowania. z modernizacją przyłącza i okablowania.
10484655 2024-04-30
godz. 12:00
Lubelskie jednorazowa dostawa akcesoriów komputerowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. - w przypadku gdy opisu zamówienia zawa...
10451256 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia Świetlicy w Macierzyszu, Gmina...
10480275 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Zestaw komputerowy i drukarka 3D Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego i drukarki 3D
10457579 2024-05-20
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem urządzeń komputerowych dla jednostek UMP z podziałem na 7 części
10446882 2024-05-21
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania - 8 pakietów