Przetarg 7912602 - Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do...

   
Analizuj Zamówienie 7912602 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów
Numer r
eferencyjny: ZDW-DN-4-271-86/20

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę własnym transportem do siedziby ZDW
w Krakowie (ul. Głowackiego 56) oraz siedzib Rejonów ZDW (w Nowym Sączu
ul. Kilińskiego 70, w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, w Krakowie z/s w Zabierzowie
ul. Spokojna 1a, w Myślenicach ul. Drogowców 2, w Jakubowicach Jakubowice 75)
papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym
(zał. nr 2.1 SIWZ) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia.

1) Zakres podstawowy zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów
w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 2.1. SIWZ) –
w ramach pozycji określających zakres podstawowy zamówienia.
Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.

2) Zakres opcjonalny zamówienia:

Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo
zwiększeniu zakresu przedmiotu umowy o sprzedaż i dostawę papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów maksymalnie w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym
(zał. nr 2.1. SIWZ) – w ramach pozycji określających zakres opcjonalny zamówienia.
Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.

Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania
umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność uznania potrzeby ich wykonania (w szczególności wskutek wykorzystania całości puli zakresu podstawowego zamówienia lub nieujęcia danego asortymentu w tym zakresie) oraz istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu dostaw. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu.
Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie w okresie realizacji zamówienia – na warunkach określonych
w umowie (zał. nr 5 SIWZ – wzór umowy).
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SIWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SIWZ.

2. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania,
muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).

3. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony
na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz datę ważności (data ta nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów Zamawiającemu).

4. Wymagany okres gwarancji dla oferowanych materiałów eksploatacyjnych wynosi
12 miesięcy od daty ich dostarczenia Zamawiającemu.

5. Zamawiający zastrzega sobie, iż wydajność / pojemność materiałów nie może być mniejsza niż została określona w ofercie cenowej.

6. Zamawiający zasadniczo wymaga, aby materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów były oryginalne (w rozumieniu pkt 7), przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych – zgodnie z warunkami określonymi w pkt 8.

7. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta danego sprzętu (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, kserokopiarki, faxu), które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.

8. W przypadku oferowania przez wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.

Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (pożądanego przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów, produkty równoważne muszą mieć zastosowane fabrycznie nowe, nieodnawialne żadną metodą elementy:
- wałek optyczny,
- listwę czyszcząca wałek optyczny,
- pasek zamykający zbiornik z tonerem,
- toner,
- chipy sterujące pracą kasety, jeżeli jest to niezbędne.

Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu/tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału).
W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.

UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.

W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności.

Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia po 1 szt. każdego z asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia, w zakresie którego Wykonawca składa ofertę na produkt równoważny (próbki) celem przeprowadzenia testów mających na celu ustalenie spełnienia przez oferowane produkty równoważne wymogów określonych przez Zamawiającego wraz z wypożyczeniem sprzętu wymienionego w formularzu cenowym, na którym będą przeprowadzane testy.

9. Przedmiot zamówienia, który został ujęty w formularzu cenowym, jest największym możliwym (maksymalnym) zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega,
że przedstawione w formularzu cenowym ilości zamawianego papieru i materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu
lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego. Niniejsze nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża tonery, kartridże, tusze, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30125110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tonery, kartridże, tusze , materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10422449 2024-04-15
godz. 12:00
Małopolskie Dostawa artykułów biurowych i spożywczych dla Areny Kraków S.A.
10381054 2024-04-16
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa druków i formularzy służbowych dla KWP w Lublinie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublin...
10431554 2024-04-17
godz. 00:00
Mazowieckie Zakup materiałów i części do sublimacji oraz tonerów, tuszy
10413993 2024-04-17
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZADZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH 1. Dostawa tuszy, tonerów do drukarek atramentowych, laserowych, faksów i urządzeń wi...
10425551 2024-04-17
godz. 09:17
Pomorskie Sukcesywna dostawa papieru specjalistycznego do Wydawnictwa AMW PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa papieru specjalistycznego do Wydawnictwa AMW Jako cenę należy wpisać wartość z komór...
10451517 2024-04-22
godz. 11:00
Śląskie dostawy tonerów, bębnów i wkładów drukujących
10452155 2024-04-23
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Zakup wraz z dostawą tonera hp 404 dn PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Toner hp M404 dn toner do drukarki hp M404 dn pojemność X, z chipem, w cenę proszę wliczyć koszt odbioru i utylizacji ...
10447328 2024-04-23
godz. 12:40
Wielkopolskie Szacowanie wartości na dostawę artykułów biurowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykaz asortymentu zgodnie z załącznikiem szacowanie wartości. [...].pdf 1 szt.
10431235 2024-04-25
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Kujawsko-Pomorskie...
10457039 2024-04-26
godz. 09:00
Lubelskie DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MATCZYNIE